Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met 2 volwassenen en 3 kids op 1 kamer??
-
- Amerika-ontdekker
met 2 volwassenen en 3 kids op 1 kamer??
Hoi,
ik ben benieuwd naar jullie ervaringen als het gaat om met zijn vijven op 1 kamer te logeren? Ik weet dat dat niet mag, maar om nu met een gezin met 3 kids op 2 kamers te gaan is zo duur. Wie heeft daar ervaringen mee, dus eigenlijk wie heeft dit ook wel eens gedaan en lukt dat een beetje?
Neem je de gok of geef je het toch vantevoren aan en hoe zijn dan de reacties?
Groetjes,
Agnes
ik ben benieuwd naar jullie ervaringen als het gaat om met zijn vijven op 1 kamer te logeren? Ik weet dat dat niet mag, maar om nu met een gezin met 3 kids op 2 kamers te gaan is zo duur. Wie heeft daar ervaringen mee, dus eigenlijk wie heeft dit ook wel eens gedaan en lukt dat een beetje?
Neem je de gok of geef je het toch vantevoren aan en hoe zijn dan de reacties?
Groetjes,
Agnes
Re: met 2 volwassenen en 3 kids op 1 kamer??
Als je het van tevoren aan geeft moet je soms bij betalen. Ik heb het zelf nooit geprobeerd, maar het zal vast wel mogelijk zijn. Anders kan je af en toe ter plaatse een tweede kamer boeken wanneer je een beetje kriegel van elkaar wordt.
Hoe oud zijn je kinderen? Dat is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk.
Hoe oud zijn je kinderen? Dat is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mag dat niet? Ik weet dat het in Las Vegas niet mag, maar het lijtk me verder geen probleem. Er zijn vele mensen die een luchtbed of matje meenemen voor las er gene rol away bed aanwezig is. Gebruik eens de zoekfuncite, in reizen algemeen is er al vaker over geschreven. Forumleden PetraVS en Michelly bijvoorbeeld hebben er ervaring mee.
Wij hebben vaak in KOA cabins overnacht; er zijn 6-persoons cabins, (met 2 kamers), ook heel leuk voor de afwisseling.
Marianne
Wij hebben vaak in KOA cabins overnacht; er zijn 6-persoons cabins, (met 2 kamers), ook heel leuk voor de afwisseling.
Marianne
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Wij gaan bijna altijd met z'n vijven op 1 kamer. Wij boeken altijd alles vooraf en dan vraag ik of het goed is om met 5 op 1 kamer te verblijven. Meestal wordt er totaal geen punt van gemaakt maar ik heb toch ook een paar keer nee te horen gekregen en dan mn in de steden. Wij hebben overigens wel altijd zelf een slaapmatje en slaapzak bij.
Op onze site (http://www.michelly.nl) heb ik alle hotels waar wij verbleven vernoemd.
Er zijn overigens al een aantal topics over dit onderwerp:
viewtopic.php?f=7&t=32237&hilit=hotel+5+personen
viewtopic.php?f=10&t=27460&hilit=5+kamer
Op onze site (http://www.michelly.nl) heb ik alle hotels waar wij verbleven vernoemd.
Er zijn overigens al een aantal topics over dit onderwerp:
viewtopic.php?f=7&t=32237&hilit=hotel+5+personen
viewtopic.php?f=10&t=27460&hilit=5+kamer
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-ontdekker
Hoi,
heel erg bedankt voor alle tips! Inmiddels hebben we de hele route gepland en overal kunnen we met zijn 5-en op 1 kamer. Je moet alleen wel een beetje buiten de geffende paden omgaan. Waag er een e-mail aan, bel ze op (in mijn geval heeft een vriendin uit de US dat gedaan) en dan kan het echt overal! Zelfs in Las Vegas waarvan ik begreep dat dit lastig is, is het mogelijk. Wij gaan naar hotel New York New York en daar kan het zeker!
Bedankt voor alle info, het heeft ons over een flinke drempel geholpen!
Groet,
Agnes
heel erg bedankt voor alle tips! Inmiddels hebben we de hele route gepland en overal kunnen we met zijn 5-en op 1 kamer. Je moet alleen wel een beetje buiten de geffende paden omgaan. Waag er een e-mail aan, bel ze op (in mijn geval heeft een vriendin uit de US dat gedaan) en dan kan het echt overal! Zelfs in Las Vegas waarvan ik begreep dat dit lastig is, is het mogelijk. Wij gaan naar hotel New York New York en daar kan het zeker!
Bedankt voor alle info, het heeft ons over een flinke drempel geholpen!
Groet,
Agnes
Ook wij zijn met vijf personen, eigenlijk nooit problemen en in Las Vegas smokkel ik altijd. Wij hebben ook altijd een matje en slaapzak bij ons. Afgelopen reis hebben wij veel suites geboekt, dat is toch wel lekker ruim. De kinderen liggen bij elkaar en wij, de ouders, ook 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 27 Reacties
- 5004 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 16 Reacties