Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
goede RV spot voor bezoek aan stad Denver
-
- Amerika-newbie
goede RV spot voor bezoek aan stad Denver
Ik heb het forum redelijk nagezocht op suggesties voor campings van waaruit de stad Denver kan worden bezocht, maar zonder resultaat.
Op dit moment maakt een tweedaags bezoek aan de stad Denver onderdeel uit van onze rondreis deze zomer.
Ik ben om die reden al even op zoek naar een geschikte RV campground, maar tot op heden zonder resultaat.
Heeft iemand ervaring met RV sites van waaruit gemakkelijk de stad kan worden bezocht? Eventuele aanvullende suggesties voor "een bezoek aan Denver met de RV"" zijn ook meer dan welkom.
Op voorhand weer veel dank.
Op dit moment maakt een tweedaags bezoek aan de stad Denver onderdeel uit van onze rondreis deze zomer.
Ik ben om die reden al even op zoek naar een geschikte RV campground, maar tot op heden zonder resultaat.
Heeft iemand ervaring met RV sites van waaruit gemakkelijk de stad kan worden bezocht? Eventuele aanvullende suggesties voor "een bezoek aan Denver met de RV"" zijn ook meer dan welkom.
Op voorhand weer veel dank.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: goede RV spot voor bezoek aan stad Denver
Wil je met de RV Denver in vanaf de campground, of wil je met het openbaar vervoer?
Ik weet dat veel mensen in Cherry Creek State Park gaan staan, en van daaruit Denver in gaan. Een andere suggestie, aan de westkant van Denver, is Dakota Ridge, in Golden; van daaruit is het ook eenvoudig om Denver in te gaan.
Als je niet met de RV downtown in wilt zou je ook nog altijd ergens dichterbij een parkeerplaats kunnen zoeken en de bus nemen.
Ik weet dat veel mensen in Cherry Creek State Park gaan staan, en van daaruit Denver in gaan. Een andere suggestie, aan de westkant van Denver, is Dakota Ridge, in Golden; van daaruit is het ook eenvoudig om Denver in te gaan.
Als je niet met de RV downtown in wilt zou je ook nog altijd ergens dichterbij een parkeerplaats kunnen zoeken en de bus nemen.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Vorig jaar hebben wij op beide campgrounds gestaan. Beide prima campground. Dakota ridge is gewoon een echte privat campground. Minder ruimte rondom je camper, maar wel de facititeiten van een Wifi, laundry enz.Ik weet dat veel mensen in Cherry Creek State Park gaan staan, en van daaruit Denver in gaan. Een andere suggestie, aan de westkant van Denver, is Dakota Ridge, in Golden; van daaruit is het ook eenvoudig om Denver in te gaan.

Cherry Creek heeft onze persoonlijke voorkeur. Wij staan toch liever in een beetje natuur. Hele ruime plekken. Met full hook-up voor weinig geld. Geen Wifi en geen Laundry. Ik weet niet zeker of ze wel of geen douches hebben, want daar hebben we geen gebruik van gemaakt.

Wij zijn daar vandaan niet Denver in geweest. We hebben de volgende dag een auto gehuurd en daarmee zijn we Denver in geweest.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben twee keer op Dakota Ridge gestaan, echte stadscamping, maar wel netjes!
-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1975 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess