Ik lees al een tijdje met veel enthousiasme dit forum. Volgend jaar trekken we een drietal weken naar de Verenigde Staten. Voor mij is dit niet de eerste keer maar mijn drie reisgenoten zijn nog echte leken op Amerika gebied. Ik wil hen dan ook een onvergetelijke reis bezorgen en vol trots de vele charmes van de Verenigde Staten tonen.
Omdat hier de echte kenners zitten had ik graag op jullie advies beroep gedaan...
De vlucht is al geboekt en we vertrekken op 15/09/2011 richting USA met Continental Airlines. We starten onze reis met enkele dagen New York en vliegen dan door richting California. Ik ben nu bezig met de invulling van de planning waaronder het boeken van de hotels.
Ik had nu een vraag omtrent de Planet Hollywood in Las Vegas. Omdat we allemaal in de leeftijdsgroep 21-26 zitten ben ik op zoek gegaan naar een leuk en "hip" hotel. Het lijk me heel leuk om in een gethematiseerde kamer te zitten en ook op zo'n mooie ligging op de strip. De prijzen zijn ook niet "over the top" dus goed te doen voor ons budget. Nu lees ik toch vaak tegenstrijdige berichten omtrent dit hotel. Wij lieten ons oog vallen op de resort room met fountain view. Zijn er mensen die ervaring hebben met dit hotel? Gaan wij een goeie keus maken

Alle tips zijn van harte welkom natuurlijk!