Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tbkers
Amerika-ontdekker

Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï

Bericht door tbkers »

In de periode maart/april 2011 zijn we van plan om onze rit langs oa San Fransisco, Las Vegas en Los Angeles een week aan het strand af te sluiten. Wat zijn volgens jullie aanraders om deze week bij te bruinen? De stranden bij San Diego, op Hawaï of wellicht is er een warmere/goedkopere/leukere/betere mogelijkheid met misschien leuke bezienswaardigheden/activiteiten in de omgeving?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï

Bericht door vana »

Hou er rekening mee dat de watertemperatuur langs de kust van San Diego niet zo hoog is (gemiddeld zo'n 15 °C in maart/april)
Dus als je echt wilt zwemmen kun je denk ik beter naar Hawaïi gaan (watertemperatuur gemiddeld 24 °C in maart/april)

Marjon
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Re: Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï

Bericht door Katja »

San Diego in maart/april vind ik geen strandbestemming. Gemiddelde temperatuur ligt nog onder de 20 graden en dat is voor voor mij echt te weinig om met een windje erbij in m'n bikini te gaan liggen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer