Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï
Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï
In de periode maart/april 2011 zijn we van plan om onze rit langs oa San Fransisco, Las Vegas en Los Angeles een week aan het strand af te sluiten. Wat zijn volgens jullie aanraders om deze week bij te bruinen? De stranden bij San Diego, op Hawaï of wellicht is er een warmere/goedkopere/leukere/betere mogelijkheid met misschien leuke bezienswaardigheden/activiteiten in de omgeving?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï
Hou er rekening mee dat de watertemperatuur langs de kust van San Diego niet zo hoog is (gemiddeld zo'n 15 °C in maart/april)
Dus als je echt wilt zwemmen kun je denk ik beter naar Hawaïi gaan (watertemperatuur gemiddeld 24 °C in maart/april)
Marjon
Dus als je echt wilt zwemmen kun je denk ik beter naar Hawaïi gaan (watertemperatuur gemiddeld 24 °C in maart/april)
Marjon
-
Katja
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Strand in maart/april: San Diego vs. Hawaï
San Diego in maart/april vind ik geen strandbestemming. Gemiddelde temperatuur ligt nog onder de 20 graden en dat is voor voor mij echt te weinig om met een windje erbij in m'n bikini te gaan liggen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 6624 Weergaves
-
Laatste bericht door sunshine state
-
- 26 Reacties