Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Las Vegas april/mei 2011

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
stefan9
Amerika-ontdekker

Las Vegas april/mei 2011

Bericht door stefan9 »

Beste forumleden,

Ik ben van plan om rond april naar Las Vegas te gaan. Nu heb ik gekeken voor tickets:
Als ik zaterdag 27-3 vertrek en terug op zaterdag 2-4 heb ik het goedkoopste ticket gevonden voor 512,- euro.

Vanaf een week later zijn de goedkoopste tickets rond 680,- euro

Eigenlijk ga ik liever iets later ivm het weer. Maar 180,- euro scheelt wel veel.
*Gaan de prijzen hiervoor nog zakken, of is april/mei gewoon al een stuk duurder?
*Kan iemand een goedkoper ticket vinden? Luchthaven maakt niet uit (BRU-AMS-DUS)

Alvast Bedankt!!
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Re: Las Vegas april/mei 2011

Bericht door thebruins »

Eigenlijk ga ik liever iets later ivm het weer.
Volgens mij kun je dan beter juist vroeger gaan ;-)
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Maart en begin april is het nog niet zo warm in Vegas. Zeker 's avonds niet. Daarom ga ik liever eind april begin mei.
Maar 180 euro is best een groot verschil. Zal deze prijs nog zakken? Iemand toevallig een betere aanbieding gevonden?
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Wij zijn einde april/begin mei naar Las Vegas geweest: gemiddeld 35°, voor ons warm genoeg!
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

jmvdc schreef:Wij zijn einde april/begin mei naar Las Vegas geweest: gemiddeld 35°, voor ons warm genoeg!
Daarom wil ik dan gaan, in maart is het nog vrij koud om aan het zwembad te liggen....
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Zal ik maar tickets boeken voor eind maart, of denken jullie dat de prijzen voor april/mei ook nog wel zakken?
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ik had dit jaar in juni een (2 pers.14d.exitreizen) fly drive voor € 1475, dat is ongeveer € 550,00 per ticket
Voor november heb ik ,op 10 augustus jl, € 560,00 betaald, terwijl die lange tijd op €680,00 stonden
Deze zijn nu € 538,00, het wordt ook nog wel eens goedkoper.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer