het is mij opgevallen dat er maar weining info staat over rondreizen in Texas... komt dit omdat ik gewoon niet goed uit mijn doppen kijk

of is het gewoon niet zo populair en de moeite om daar een rondreis te maken?!?
Groet Jim
Ons mooie Texas is ruim 20x Nederland en heel divers, kijk eens op http://www.traveltex.com/jimtek schreef:het is mij opgevallen dat er maar weining info staat over rondreizen in Texas... komt dit omdat ik gewoon niet goed uit mijn doppen kijk(als dat zo is graag ff de link posten
)
of is het gewoon niet zo populair en de moeite om daar een rondreis te maken?!?
Toch niet, Texas wordt hier niet echt gezien als een "Zuidelijke staat", omdat het toch wel echt een heel ander gebied is, zowel cultureel als historisch. Staten als Arkansas en Kentucky zijn wel grensgevallen en zelfs van Missouri wordt soms wel gezegd dat het zuiden van die staat meer gemeen heeft met de Zuidelijke staten dan met the Midwest. En ook vanuit Georgia is het een hele ruk om Texas mee te nemen in een rondreis.Rover schreef:Persoonlijk vind ik Texas ook meer bij het zuiden horen dan bij het zuidwesten. Van Texas en Oklahoma wordt vaak gezegd dat ze zowel tot de Zuidelijke staten als Zuidwestelijke staten behoren.
Texas heeft een wat geschifte baas, die soms wat onzin uitkraamt en uber Amerikaans klinkt raar, vind Las Vegas teveel van het goede. Texas is gewoon qua formaat erg groot met veel aardige mensen en mooie natuur en grote steden, niets bijzonders eigenlijk, niets gek, alleen groot.Grandu schreef:Is het niet zo dat Texas nog steeds serieuze stappen zet om te proberen een eigen land te worden?Ik zou het graag eens willen bezoeken, inderdaad christvs ''uber amerikaans'' zo klinkt het.