Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wandelroutes nationale parken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
breaker9240
Amerikakenner

Re: Wandelroutes nationale parken

Bericht door breaker9240 »

10-12 uren is wel lang natuurlijk.

Zijn er mensen die deze hike echt de moeite vinden?
Zal tevens de search eens gebruiken :)
Fotos huwelijks reis 2010 => phoenix - LA > http://www.facebook.com/sven.perm" onclick="window.open(this.href);return false;
Markatja
Amerika-ontdekker

Bericht door Markatja »

Wij hadden hem dit jaar op het programma staan, maar helaas waren de kabels nog niet bevestigd gedurende ons verblijf in Yosemite :(
Dus we zullen nog een keer terug moeten :lol:

Als je op Youtube zoekt, kun je een aantal filmpjes vinden van mensen die de tocht hebben gemaakt.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

breaker9240 schreef:10-12 uren is wel lang natuurlijk.

Zijn er mensen die deze hike echt de moeite vinden?
Zal tevens de search eens gebruiken :)
Het is een lange, zware, en erg drukke wandeling. Je doet het vooral voor de kick. Voor een mooie, lange wandeling kun je ook eens naar de Mist Trail kijken, of naar de Panorama Trail. Ook buiten de vallei zijn voldoende mogelijkheden, zoals de wandeling naar Mt Hofman, of naar Glen Aulin.
Zie ook www.yoemitehikes.com .

Marianne
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Martin & Marianne schreef:Zie ook http://www.yoemitehikes.com ...
Volgens mij ben je ergens iets vergeten... Geeft niet, we snappen wat je bedoelt, en daar gaat het om. :wink:
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Kleine intelligentietest :wink:

Marianne
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

onderlegger schreef:
Markatja schreef:Ik vind persoonlijk het boek van Fodor's super http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.html
Ik heb het nog menen te kopen aan het einde van onze reis, met het oog op volgende reizen. Maar heb het toen maar niet gedaan omdat we al zoveel geld spendeerden. Heb er nu al spijt van (als er iemand vanaf wil voor een prijsje?)
Ik heb het een paar jaar geleden in Parijs gekocht - waar je al niet mee bezig kunt zijn als je daar bent. :lol: In Nederland heb ik het nooit gezien, maar je kunt het natuurlijk altijd bestellen.
Het is een geweldig boek, maar te dik om als wandelgids mee te nemen, en er staat maar een beperkte selectie van hikes in, met een heel beknopte omschrijving.
Voor het doel van TS minder geschikt denk ik?

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer