Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Angels Landing of Narrows

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
jta
Amerika-expert

Re: Angels Landing of Narrows

Bericht door jta »

Hallo,

de route loopt gewoon door die Echo Canyon ( met die rode wanden), maar je kan ook eventjes de slotcanyon instappen, hebben wij wel niet gedaan. Vlug even naar Hidden Canyon is wel spectaculair met een pad met kettingen langs een afgrond.

Die foto's staan inderdaad niet helemaal op volgorde. Website is gemaakt op een Apple en dat programma ( i-weg) is daar standaard bij.

jacques
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Ow leuk! Ben ook Mac fan, met iMac, iWeg ken ik niet. Bedoel je misschien i Web? Ik heb geen dot com account jij dan waarschijnlijk wel. Ik had al zoiets van dat zou zomaar van een Mac kunnen komen. :)
Na de vakantie ga ik aan de gang met Aperture! Om het rauwe materiaal te bewerken en in Apple boek te verwerken.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

ja, natuurlijk I- Web.

Jacques
punthooft
Amerika-ontdekker

Bericht door punthooft »

Beide zijn mooi. De Narrows door het water is wel heel bijzonder/indrukwekkend om mee te maken.
Ik zou daarvoor gaan!

Vincent
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Heb jij ook Observation Point trail gelopen? Is het dan Obs Point Trail of Angel's Landing?
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer