Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Blog voor reis naar West Amerika 2011

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Olthofino
Amerika-newbie

Blog voor reis naar West Amerika 2011

Bericht door Olthofino »

Hallo allemaal,
In 2011 willen wij een 3 weken durende reis maken naar het Westen van Amerika. Omdat zo'n reis heel veel voorbereiding kost en dit een hele leuke fase van het geheel is, heb ik besloten een blog bij te houden van de voorbereiding en de reis. O.a. dit informatie rijke forum zal ik gaan gebruiken als informatiebron. Wie het leuk vindt om dit blog te volgen is van harte welkom op de volgende link: http://westamerika2011.blogspot.com/

Alvast bedankt voor het volgen en bedankt voor de info die jullie posten op deze site. Zo kan ik hopelijk een leuke blog neerzetten.

Groetjes,

Kevlin
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Blog voor reis naar West Amerika 2011

Bericht door Gypsygirl1 »

Hoi Kevlin,
Aan je (leuke) blog te zien heb je nogal wat vragen en afwegingen.
Misschien vindt je het leuk om onze reisverslagen met een camper te lezen, zie mijn onderschrift.
Veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes,
Ingrid.
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Hallo Kevlin,

ik heb zelf zitten denken aan het starten van een blog voor onze volgende reis van september 2011. Dit vooral omdat ik afkick verschijnselen vertoon doordat ik nu (nadat we terug zijn uit de USA) geen blog meer kan maken. Helaas ben ik er nog niet helemaal uit of ik nu al start of pas als de vlucht geboekt is.
We shall see!!

Jij hebt een leuk blog gemaakt en ik ga het zeker volgen.

Succes met voorbereidingen!
Groetjes,
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Leuk Kevlin, om het zo bij te houden.
Hier op het forum kun je ook de nodige discussies over auto versus camper vinden. Kies niet voor een auto omdat je denkt dat je dan grotere afstanden af kunt leggen. Ten eerste zal dat toch niet je doel zijn, en ten tweede zal het verschil niet zo heel groot zijn, in ek geval niet groot genoeg om daar je keuze op te baseren.
Je zou ook nog kunnen overwegen om te gaan kamperen, dat is verreweg de goedkoopste manier van reizen.
Wat de keuze tussen 3 en 4 weken betreft: dat lijkt me geen moeilijke! Of heb je al besloten dat het 3 weken wordt? Wat je ook doet, je zult altijd te weinig tijd hebben.
Om een idee te krijgen van de kosten die je onderweg maakt zou je eens in ons 2008-verlag kunenn kijken. Wij hebben geen goedkope accommodatie uitgezocht, en ook bij restaurantkeuze hebben we niet echt op de prijs gelet, hoewel we geen gekke dingen hebben gedaan. Je krijgt dan een beetje een beeld van de kosten.
De vliegtickets zijn de belangrijkste post, dus oriënteer je daar alvast op; zodat je een beetje een gevoel krijg wat een redelijke prijs is. Je kunt dan tijdig toeslaan als je een mooi aanbod ziet.
Mocht je naar Yosemite gaan, en je wilt niet kamperen, dan kun je een jaar van te voren al iets boeken in het park. En dat gebeurt veel, dus wees er op tijd bij voor de goedkoopste (cabin Curry village) of leukste (tent bij Housekeeping Camp) mogelijkheden.

Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 05 jul 2010, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Kijk Kevlin, dit is een forum. Daar kan je vragen stellen, antwoorden geven, discussies voeren, het eens of oneens zijn. Nou ja, kortom, een forum! De vraag is hoeveel forumleden een blog gaan volgen, dus als je vragen hebt, stel die dan op het forum IMO.
Yeehaw
usavakantie2010
Amerika-newbie

Bericht door usavakantie2010 »

Hoi Kevlin,
leuk een blog...voorpret voor familie vrienden en jezelf.
Wij hebben er ook één gemaakt:
http://usavakantie2010.blogspot.com/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer