Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marieke_N: 14 dagen LV - LV --> tips gevraagd
Reis Marieke_N: 14 dagen LV - LV --> tips gevraagd
Hallo allemaal,
Begin oktober vertrekken mijn vriend en ik voor onze huwelijksreis naar de VS. Eerst gaan we 14 dagen rondreizen vanuit Las Vegas, daarna een weekje relaxen, snorkelen en misschien duiken, op Hawaii. Omdat we maar 14 dagen op het vaste land zijn hebben we na lang twijfelen besloten om alleen naar Las Vegas te gaan en vanuit daar een rondje te doen (zie event. Mijn ‘Even voorstellen’-verhaaltje). Helaas geen Yosemite en San Francisco voor ons dit keer. Ook Death Valley hadden we er eerst niet meer bij, maar we zijn nu aan het twijfelen om er toch heen te gaan. Het lijkt ons heel erg mooi, en we denken dat het vanuit Las Vegas te doen moet zijn. Vandaar dat we tot de onderstaande route gekomen zijn.
We gaan met de auto en slapen in hotels/motels. En we gaan voor deze vakantie met name voor de natuur, mooie hikes en willen graag wat meer zien dan alleen de standaard dingen. Bovendien willen we ook af en toe een keertje niets hoeven doen. Bij de onderstaande route hebben we elke 3e dag een niet-reisdag, dus moet dat lukken denken we.
Dag 1: aankomst Las Vegas
Dag 2: LV --> Death Valley (overnachten in Furnace Creek, zuidkant park bekijken)
Dag 3: DV --> Springdale/Zion (via Valley of Fire)
Dag 4: Zion
Dag 5: Zion, rond 14 uur --> Bryce (voor zonsondergang daar)
Dag 6: Bryce, ‘s middags --> Torrey (ca. 2,5 uur reistijd volgens Google Maps, maar duurt vast langer omdat er veel te zien is of niet??)
Dag 7: Capitol Reef (weer overnachten in Torrey)
Dag 8: Torrey --> Moab (onderweg Goblin Valley en Little Wilde Horse)
Dag 9: Moab (Arches)
Dag 10: Moab (Canyonlands)
Dag 11: Moab --> Monument Valley --> Page (of aan het einde van dag 10 al naar MV??)
Dag 12: Page (o.a. Antilope Canyon) --> Grand Canyon Village (aankomst voor zonsondergang)
Dag 13: Grand Canyon (overnachten in Williams)
Dag 14: Williams --> Las Vegas (op tijd vertrekken zodat we nog een middag en avond in LV hebben)
Dag 15: vertrek naar Hawaii
We rijden met deze route ongeveer 2600 km. Alternatief is dus DV eruit laten, scheelt ca. 400 km, en dan hebben we een dag extra. Ik ben erg benieuwd of jullie vinden dat deze route goed te doen is? En is DV de moeite waard voor 1 dagje? Uit ervaring weet ik dat we de eerste dagen waarschijnlijk erg vroeg wakker zijn, dus ik verwacht dan al vroeg te kunnen vertrekken (lees voor half 9/9 uur).
We gaan van te voren de meeste/alle hotels wel vast boeken. Maar we nemen wel alle gegevens mee, zodat we evt. ter plekke nog wat dingen kunnen wijzigen. Misschien willen we aan het einde wel op dag 13 al naar LV rijden, zodat we daar toch iets meer tijd hebben.
Overnachten in MV zelf is relatief duur (wat er nu nog vrij is althans), dus daar zijn we nog over aan het twijfelen. Ik heb hier al gelezen dat zonsondergang en –opkomst daar het mooist zijn, maar we moeten helaas keuzes maken. Dus ik neig op dit moment naar doorrijden naar Page, zodat we daar de volgende dag genoeg tijd hebben voor Antilope Canyon, Horseshoe bend, etc.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Alvast bedankt voor alle input en leuke en nuttige dingen die hier op het forum te vinden zijn!
Begin oktober vertrekken mijn vriend en ik voor onze huwelijksreis naar de VS. Eerst gaan we 14 dagen rondreizen vanuit Las Vegas, daarna een weekje relaxen, snorkelen en misschien duiken, op Hawaii. Omdat we maar 14 dagen op het vaste land zijn hebben we na lang twijfelen besloten om alleen naar Las Vegas te gaan en vanuit daar een rondje te doen (zie event. Mijn ‘Even voorstellen’-verhaaltje). Helaas geen Yosemite en San Francisco voor ons dit keer. Ook Death Valley hadden we er eerst niet meer bij, maar we zijn nu aan het twijfelen om er toch heen te gaan. Het lijkt ons heel erg mooi, en we denken dat het vanuit Las Vegas te doen moet zijn. Vandaar dat we tot de onderstaande route gekomen zijn.
We gaan met de auto en slapen in hotels/motels. En we gaan voor deze vakantie met name voor de natuur, mooie hikes en willen graag wat meer zien dan alleen de standaard dingen. Bovendien willen we ook af en toe een keertje niets hoeven doen. Bij de onderstaande route hebben we elke 3e dag een niet-reisdag, dus moet dat lukken denken we.
Dag 1: aankomst Las Vegas
Dag 2: LV --> Death Valley (overnachten in Furnace Creek, zuidkant park bekijken)
Dag 3: DV --> Springdale/Zion (via Valley of Fire)
Dag 4: Zion
Dag 5: Zion, rond 14 uur --> Bryce (voor zonsondergang daar)
Dag 6: Bryce, ‘s middags --> Torrey (ca. 2,5 uur reistijd volgens Google Maps, maar duurt vast langer omdat er veel te zien is of niet??)
Dag 7: Capitol Reef (weer overnachten in Torrey)
Dag 8: Torrey --> Moab (onderweg Goblin Valley en Little Wilde Horse)
Dag 9: Moab (Arches)
Dag 10: Moab (Canyonlands)
Dag 11: Moab --> Monument Valley --> Page (of aan het einde van dag 10 al naar MV??)
Dag 12: Page (o.a. Antilope Canyon) --> Grand Canyon Village (aankomst voor zonsondergang)
Dag 13: Grand Canyon (overnachten in Williams)
Dag 14: Williams --> Las Vegas (op tijd vertrekken zodat we nog een middag en avond in LV hebben)
Dag 15: vertrek naar Hawaii
We rijden met deze route ongeveer 2600 km. Alternatief is dus DV eruit laten, scheelt ca. 400 km, en dan hebben we een dag extra. Ik ben erg benieuwd of jullie vinden dat deze route goed te doen is? En is DV de moeite waard voor 1 dagje? Uit ervaring weet ik dat we de eerste dagen waarschijnlijk erg vroeg wakker zijn, dus ik verwacht dan al vroeg te kunnen vertrekken (lees voor half 9/9 uur).
We gaan van te voren de meeste/alle hotels wel vast boeken. Maar we nemen wel alle gegevens mee, zodat we evt. ter plekke nog wat dingen kunnen wijzigen. Misschien willen we aan het einde wel op dag 13 al naar LV rijden, zodat we daar toch iets meer tijd hebben.
Overnachten in MV zelf is relatief duur (wat er nu nog vrij is althans), dus daar zijn we nog over aan het twijfelen. Ik heb hier al gelezen dat zonsondergang en –opkomst daar het mooist zijn, maar we moeten helaas keuzes maken. Dus ik neig op dit moment naar doorrijden naar Page, zodat we daar de volgende dag genoeg tijd hebben voor Antilope Canyon, Horseshoe bend, etc.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen. Alvast bedankt voor alle input en leuke en nuttige dingen die hier op het forum te vinden zijn!
Laatst gewijzigd door Marieke_N op 15 jun 2010, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Reis Marieke_N: 14 dagen zuidwesten --> tips gevraagd
Gefeliciteerd. Geen mooiere huwelijksreis mogelijk maar naar Las Vegas gaan en hem bijna helemaal overslaan???
Death Valley is wonderbaarlijk maar ik zou DV voor een andere reis bewaren. Van DV naar Zion via VOF is een lange reisdag als je tenminste VOF ook echt wil bezoeken en je verliest ook nog een uur tussen NV en Ut.
1. Aankomst Las vegas
2. Las Vegas via Lake Mead en Valley of Fire naar Zion
3. Zion
4. Naar Bryce. Let op wegwerkzaamheden in Zion: http://www.nps.gov/zion/parkmgmt/road-construction.htm
5, Bryce en naar Torrey via www.scenicbyway12.com Reken op tenminste 4 uur voor hw12 en maak een stop halverwege voor een drink en wat eten bij Kiva Koffeehouse tussen milemarkers 74 en 73. Het is trouwens een goed idee om deze route om bv 1 pm te starten. Stop langs de kant van de weg tussen Boulder en Torrey by het hoogste punt (9600'). Je hebt dan schitterende uitzichten op Capitol Reef mat de zon in het westen.
6. Torrey. Goed idee om hier een rustpunt te nemen. Capitol Reef wordt veel te vaak overgeslagen. Misschien een etentje in Cafe Diablo?
7. Torrey naar Moab via Goblin Vally (verharde weg) en Wild Horse (stukje dirtroad, niet rijden bij regen)
8 en 9: Moab.
10. Moab naar Monument Valley via Natural Bridges NM, Moki Dugway, Gooseneck SP. Nog veel meer plaatsen. Even op de tanden bijten voor de prijs van het View Hotel. De uitzichten vergeet je nooit meer. Anders misschien de cabins bij Goulding's Lodge. Ook niet slecht.
11. MV_Page. Bezoek eerst Antelope Upper Canyon.
12. Page naar GCNP south rim. je gaat me toch niet vertellen dat je op je huwelijksreis in Williams gaar logeren he? www.grandcanyonlodges.com Niets romantischer dan sunset aan de rim (zorg dat je er een uur van tevoren bent en zie de canyon veranderen. Een nacht GC zou wel eens genoeg kunnen zijn na deze reis. Page naar GC Village is 2.5 uur rijden maar neem je tijd langs east rim en een stop bij Cameron Trading Post daarvoor.
13. Naar Las Vegas via Seligman (R66) en wellicht een Hoover Dam stop (net zo'n dam in Page, Glen Canyon Dam
14. Las Vegas
15. Vervolg vlucht.
Yeehaw
Death Valley is wonderbaarlijk maar ik zou DV voor een andere reis bewaren. Van DV naar Zion via VOF is een lange reisdag als je tenminste VOF ook echt wil bezoeken en je verliest ook nog een uur tussen NV en Ut.
1. Aankomst Las vegas
2. Las Vegas via Lake Mead en Valley of Fire naar Zion
3. Zion
4. Naar Bryce. Let op wegwerkzaamheden in Zion: http://www.nps.gov/zion/parkmgmt/road-construction.htm
5, Bryce en naar Torrey via www.scenicbyway12.com Reken op tenminste 4 uur voor hw12 en maak een stop halverwege voor een drink en wat eten bij Kiva Koffeehouse tussen milemarkers 74 en 73. Het is trouwens een goed idee om deze route om bv 1 pm te starten. Stop langs de kant van de weg tussen Boulder en Torrey by het hoogste punt (9600'). Je hebt dan schitterende uitzichten op Capitol Reef mat de zon in het westen.
6. Torrey. Goed idee om hier een rustpunt te nemen. Capitol Reef wordt veel te vaak overgeslagen. Misschien een etentje in Cafe Diablo?
7. Torrey naar Moab via Goblin Vally (verharde weg) en Wild Horse (stukje dirtroad, niet rijden bij regen)
8 en 9: Moab.
10. Moab naar Monument Valley via Natural Bridges NM, Moki Dugway, Gooseneck SP. Nog veel meer plaatsen. Even op de tanden bijten voor de prijs van het View Hotel. De uitzichten vergeet je nooit meer. Anders misschien de cabins bij Goulding's Lodge. Ook niet slecht.
11. MV_Page. Bezoek eerst Antelope Upper Canyon.
12. Page naar GCNP south rim. je gaat me toch niet vertellen dat je op je huwelijksreis in Williams gaar logeren he? www.grandcanyonlodges.com Niets romantischer dan sunset aan de rim (zorg dat je er een uur van tevoren bent en zie de canyon veranderen. Een nacht GC zou wel eens genoeg kunnen zijn na deze reis. Page naar GC Village is 2.5 uur rijden maar neem je tijd langs east rim en een stop bij Cameron Trading Post daarvoor.
13. Naar Las Vegas via Seligman (R66) en wellicht een Hoover Dam stop (net zo'n dam in Page, Glen Canyon Dam
14. Las Vegas
15. Vervolg vlucht.
Yeehaw
Bedankt voor je aanvullingen en tips Yeehaw. De weg tussen Bryce en Torrey lijkt me erg mooi.
Voor de 1e nacht GC (dag 12) had ik de Yavapai lodge al gereserveerd, niet aan de rim zelf, maar verder was er niets meer vrij daar. Maar we gaan zeker voor de zonsondergang! Voor de 2e nacht was er helemaal niets meer vrij vandaar Williams. Maar ik had inderdaad al mijn twijfels over 2 nachten GC, dus een dagje eerder naar LV is een goed idee.
DV moeten we dit keer misschien toch maar overslaan, het is wel erg uit de route. Met jouw voorstel hebben we wel tijd voor een nacht in MV. Ik ga meteen eens kijken of er nog wat vrij is daar. Dan ligt onze route zo ongeveer vast en ga ik verder met uitzoeken wat er overal te doen is. Ik wil voor alle plaatsen wat dingen opzoeken, zodat we ter plekke kunnen kiezen waar we op dat moment zin in hebben.
Marieke
Voor de 1e nacht GC (dag 12) had ik de Yavapai lodge al gereserveerd, niet aan de rim zelf, maar verder was er niets meer vrij daar. Maar we gaan zeker voor de zonsondergang! Voor de 2e nacht was er helemaal niets meer vrij vandaar Williams. Maar ik had inderdaad al mijn twijfels over 2 nachten GC, dus een dagje eerder naar LV is een goed idee.
DV moeten we dit keer misschien toch maar overslaan, het is wel erg uit de route. Met jouw voorstel hebben we wel tijd voor een nacht in MV. Ik ga meteen eens kijken of er nog wat vrij is daar. Dan ligt onze route zo ongeveer vast en ga ik verder met uitzoeken wat er overal te doen is. Ik wil voor alle plaatsen wat dingen opzoeken, zodat we ter plekke kunnen kiezen waar we op dat moment zin in hebben.
Marieke
Neem een zaklantaarn mee op reis voor Yavapai. Niets mis met Yavapai maar de wandeling van de rim er naar toe is aardedonker. Probeer of er nog iets aan de rim vrijkomt. Er zijn vaak annuleringen en je kan gemakkelijk bij Xanterra cancellen. Misschien zelfs als je al op rondreis bent. Zal je het nummer geven 888 297 2757.
Yeehaw
Yeehaw
Mooie (rustige) route van Yeehaw
Van Bryce en naar Torrey kun je nog een uitstapje van de hoofdweg maken naar Devil's Garden; het is wel een stukje wasborden, maar het is wel een bijzonder stukje natuur ( ... 054762958/)
Jaap
Van Bryce en naar Torrey kun je nog een uitstapje van de hoofdweg maken naar Devil's Garden; het is wel een stukje wasborden, maar het is wel een bijzonder stukje natuur ( ... 054762958/)
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto's Californië: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set ... 964833115/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag was er ineens wel weer wat plaats bij andere lodges, dus ik heb nu een kamer in de Bright Angel Lodge. Bedankt voor de tip! zaklamp neem ik voor de zekerheid toch mee.
Jaap, ziet er mooi uit daar (mooie foto's ook). Ik zal het noteren op mijn lijstje. Hoeveel tijd ben je er ongeveer mee kwijt (heen en terug van de hw 12)?
En wat voor auto heb je er voor nodig? Zelfde vraag voor Wild Horse? Ik heb daar al wat over proberen te vinden op dit forum en ben tot de conclusie gekomen dat beide bij slecht weer met geen enkele auto te doen zijn en met goed weer eventueel ook met een gewone auto. Klopt dat, of heb je toch echt high clearance nodig?
Jaap, ziet er mooi uit daar (mooie foto's ook). Ik zal het noteren op mijn lijstje. Hoeveel tijd ben je er ongeveer mee kwijt (heen en terug van de hw 12)?
En wat voor auto heb je er voor nodig? Zelfde vraag voor Wild Horse? Ik heb daar al wat over proberen te vinden op dit forum en ben tot de conclusie gekomen dat beide bij slecht weer met geen enkele auto te doen zijn en met goed weer eventueel ook met een gewone auto. Klopt dat, of heb je toch echt high clearance nodig?
Re: Reis Marieke_N: 14 dagen LV - LV --> tips gevraagd
o en ik heb ook een kamer geboekt in The View, het lijkt me toch erg de moeite waard!
De komende tijd ga ik mijn vrije uurtjes besteden aan het verder doorzoeken van dit forum naar leuke/interessante dingen voor onze route. Ik ben al heel wat interessante dingen tegengekomen, maar heb nog niet echt gericht gezocht. Misschien dat ik dan nog wat detail vraagjes heb.
Wederom bedankt!
De komende tijd ga ik mijn vrije uurtjes besteden aan het verder doorzoeken van dit forum naar leuke/interessante dingen voor onze route. Ik ben al heel wat interessante dingen tegengekomen, maar heb nog niet echt gericht gezocht. Misschien dat ik dan nog wat detail vraagjes heb.
Wederom bedankt!
Ik zou me niet fixeren op dirtroads. Er is zoveel te zien dat je hier waarschjnlijk helemaal niet aan toe zult komen. Bij eventuele vervolgreizen kan je alsnog besluiten om ze te rijden maar je auto is niet verzekerd (ook geen SUV 4x4 of niet). Kan je aardig in de problemen brengen. Wij huren meestal een 4x4 standard SUV maar soms zien we geen enkele dirtroad. Ik moet toegeven dat het off road rijden wel eens verslavend kan zijn maar wij zijn ook nergens off road gegaan op onze eerste reis. Ik zou me er niet druk om maken. Gefeliciteerd met The View! Af en toe "splurgen" is DE manier!!
Yeehaw.
Yeehaw.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik was hier 31 mei en de weg naar Wild Horse is inmiddels verhard.Yeehaw schreef:Wild Horse (stukje dirtroad, niet rijden bij regen)
Ze waren nog bezig maar het was nagenoeg klaar.
Els
Alweer bedankt Els 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Het schema van Yeehaw is zeker prima
Het enige wat ik jammer vind is de beperkte tijd in LV maar voor de echte wandelaar (zijn wij niet
)is dit denk ik een goede planning. De rit van Bryce naar Torrey is echt ontzettend mooi, cafe Diablo een aanrader en een overnachting in de View de moeite
Wat zou ik het graag overdoen dit jaar

Wat zou ik het graag overdoen dit jaar

Naar Devil's Garden is het ca. 12 mijl over een dirt road; hoe lang je er voor nodig hebt hangt een beetje af van de conditie van de weg.
Ik denk dat je maximaal met een halfuur moet rekenen. Wij zijn erg blij dat we dat ommetje wel gedaan hebben, er ook van uitgaande dat we daar niet zo snel meer terugkeren. Veel extra informatie/foto's vind je op:
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... arden.html
Jaap
Ik denk dat je maximaal met een halfuur moet rekenen. Wij zijn erg blij dat we dat ommetje wel gedaan hebben, er ook van uitgaande dat we daar niet zo snel meer terugkeren. Veel extra informatie/foto's vind je op:
http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... arden.html
Jaap
Foto's Arizona/Utah: http://www.flickr.com/photos/vtveen/set" onclick="window.open(this.href);return false; ... 054762958/
Bedankt voor de info Els! Dirt roads willen we niet gaan rijden hoor, alleen zouden we het jammer vinden Wilde Horse te moeten missen omdat we niet de juiste auto hebben (we nemen het liefst een gewone). Maar dat is nu dus niet meer van toepassing voor Wild HorseDommel schreef:Ik was hier 31 mei en de weg naar Wild Horse is inmiddels verhard.Yeehaw schreef:Wild Horse (stukje dirtroad, niet rijden bij regen)
Ze waren nog bezig maar het was nagenoeg klaar.
Els

Devil's Garden zullen we dan even af laten hangen van de weersomstandigheden, maar blijft zeker op ons lijstje staan. Bedankt voor de link Jaap, een geweldige site met heel veel nuttige informatie! Daar ga ik nog veel kijken de komende tijd.
We zijn van plan om op dag 13 zo snel mogelijk naar LV te rijden, dan hebben we daar nog 1,5 dag (en twee avonden). Voor wat shoppen en gokken is dat voor ons wel genoeg denk ik.
Nog maar 15 weken en 1 dag en dan gaan we, ik kan niet wachten!
hallo,
juist terug ... The View hotel in Monument valley is ongelooflijk ! Eén van onze hoogtepunten tijdens onze reis... enige minpunt is dat er maar 1 restaurant is met alle gevolgen vandien ...
gr
seb
juist terug ... The View hotel in Monument valley is ongelooflijk ! Eén van onze hoogtepunten tijdens onze reis... enige minpunt is dat er maar 1 restaurant is met alle gevolgen vandien ...
gr
seb
Ik ben nu al erg benieuwd (nog 3 maanden wachten...), ben blij dat we het toch gedaan hebben! En bedankt voor de tip over het enige restaurant, nu we dat weten kunnen we misschien onderweg alvast eten en zorgen dat we voor 's avonds iets bij een supermarkt kopen ofzo. Zodat we daar niet perse hoeven te eten.seb schreef: juist terug ... The View hotel in Monument valley is ongelooflijk ! Eén van onze hoogtepunten tijdens onze reis... enige minpunt is dat er maar 1 restaurant is met alle gevolgen vandien ...
Onze route is inmiddels definitief, alle m/hotels zijn geboekt (meeste kunnen nog gecancelled worden, mochten we daar ons schema willen veranderen, maar ik denk het niet):
1. Aankomst Las vegas
2. Las Vegas via Lake Mead en Valley of Fire naar Zion (Zion park motel in Springdale, 2 nachten)
3. Zion
4. Naar Bryce (Bryce Canyon Inn in Tropic (een cabin))
5. Bryce en rond het middaguur naar Torrey via scenicbyway12 (Sandstone Inn, 2 nachten)
6. Torrey, bezoek Capitol Reef
7. naar Moab via Goblin Vally en Little Wild Horse Canyon (Inca Inn, 3 nachten)
8/9. Moab.
10. naar Monument Valley via Natural Bridges, Moki Dugway, Gooseneck SP etc. (View Hotel

11. naar Page via Antelope Upper Canyon (of misschien toch Lower, ik heb hier al heel wat voors en tegen voor beiden voorbij zien komen) (BW Lake Powell)
12. naar GC south rim via east rim en een stop bij Cameron Trading Post (Bright Angel Lodge).
13. Naar Las Vegas via Seligman (R66) en misschien de Hoover Dam (Planet Hollywood (via Exit-reizen))
14. Las Vegas
15. vlucht naar Hawaii.
Afgelopen weken niet zo veel tijd gehad, maar komende tijd ga ik verder zoeken naar wat er overal te doen/zien is (igg een heleboel mooie hikes). Iedereen bedankt voor jullie tips!
Gr. Marieke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het lijkt me erg mooi om bij The View zelf te eten, dat zou ik niet onderweg gaan doen! En als het er erg druk is kun je altijd nog naar het restaurant bij Goulding's gaan. Het uitzicht zal wat minder mooi zijn dan bij The View, en misschien is het qua kwaliteit ook minder, maar het is er zeker niet slecht.
Marianne
Marianne
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mooie route, toch twee opmerkingen, allebei wel vanuit mijn persoonlijke smaak.
- huur toch een SUV, off-road rijden is nergens voor nodig, maar er zijn best wegen die met een SUV handiger te doen zijn, Monument valley in en de weg naar Muley Point, om maar wat te noemen.Ook de hogere zit maakt dat je rijdende gewoon meer ziet van het landschap.
- Torrey, ik zou er over denken om te reserveren in http://www.austinschuckwagonmotel.com/ en niet de Sandstone inn, ongetwijfeld ook prima, maar de locatie is troosteloos, de chuckwagon ligt middenin het dorp.
- huur toch een SUV, off-road rijden is nergens voor nodig, maar er zijn best wegen die met een SUV handiger te doen zijn, Monument valley in en de weg naar Muley Point, om maar wat te noemen.Ook de hogere zit maakt dat je rijdende gewoon meer ziet van het landschap.
- Torrey, ik zou er over denken om te reserveren in http://www.austinschuckwagonmotel.com/ en niet de Sandstone inn, ongetwijfeld ook prima, maar de locatie is troosteloos, de chuckwagon ligt middenin het dorp.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht