Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Marcom: Tips gevraagd voor reis juli/aug LA-LA 20 dagen
Re: Reis Marcom: Tips gevraagd voor reis juli/aug LA-LA 20 d
Een stop in Pismo Beach kan, hierdoor doe je de kustroute met 1 overnachting. Wil je meer rust dan zou je dat in 2 overnachtingen kunnen doen bijvoorbeeld in Monterey en Santa Barbara, dat zou ik dan eventueel ten koste van een nacht in S.F. laten gaan.
Ik zou trouwens kiezen voor beginnen in Phoenix. Je bent dan nog vroeg wakker vanwege het tijdsverschil en op tijd op pad naar Sedona. Verder zou ik eigenlijk niet veel meer aan de route doen. Dit is goed te doen voor een eerste keer.
Ik zou trouwens kiezen voor beginnen in Phoenix. Je bent dan nog vroeg wakker vanwege het tijdsverschil en op tijd op pad naar Sedona. Verder zou ik eigenlijk niet veel meer aan de route doen. Dit is goed te doen voor een eerste keer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is niet te krap hoor, ik vind het er prima uitzien En natuurlijk kun je overal veel langer blijven of nog meer dingen in de route opnemen, maar je hebt voldoende tijd om echt wat te zien en te genieten. Als het qua kosten veel scheelt is beginnen in LA prima. Of kijk wat qua weekenden (drukte, duurdere hotels) het beste uitkomt.
Marianne
Marianne
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hebben 2420.26 euro betaald op 6 februari bij KLM: de heenreis is op 24-07 om 10:40 vanaf AMS (12:40 LA) en is een directe vlucht naar LA en terug vanaf LA om 15:30 (12-08 14:20 AMS)met AIR France met een 2 uur durende tussenstop in Parijs.
Wij komen uit Twente en reizen met ons anderhalf jaar oude dochtertje dus doen het rustig aan en slapen de nacht voor vertrek al in AMS/Schiphol voor 69 euro in CitizenM vanuit daar kun je lopend de terminal in dus ideaal en zo begint de vakantie al een dagje eerder.
Wij komen uit Twente en reizen met ons anderhalf jaar oude dochtertje dus doen het rustig aan en slapen de nacht voor vertrek al in AMS/Schiphol voor 69 euro in CitizenM vanuit daar kun je lopend de terminal in dus ideaal en zo begint de vakantie al een dagje eerder.
1999 Zuidwest USA rondreis
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2008 Florida rondreis
2010 Zuidwest USA rondreis Http://www.lingetjes-at-westusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2012 West Canada en USA Http://www.lingetjesatcanadaandusa.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Voor de auto hebben wij nu 516 betalld per telefonische boeking terwijl hij momenteel voor onze periode voor 572 op het internet staat. Er zitten daar van die call-centre-luitjes die je zonder te aarzelen de beste aanbieding geven wanneer je ernaar vraagt. Zij zien elke dag op hun scherm wat d bodemprijs is vooe de gekozen auto/huurperiode.
Hoop dat je er wat aan hebt: met een paar gespaarde tientjes zit je alweer in een luxer hotel haha
Hoop dat je er wat aan hebt: met een paar gespaarde tientjes zit je alweer in een luxer hotel haha
2008 Florida rondreis
2008 Florida rondreis
Haha thanks!
Ik ga zo ook ff bellen
Heb al ff gekeken naar de hotels in las vegas etc...
Als we de 1e route volgen, vallen alle steden (las vegas, San francisco) in het weekend...
voor the mirage is dat al 100 euro duurder dan doordeweeks!!
De vlucht is bij de 2e optie (eerst La- terug PH) ook 100 euro goedkoper
de auto ook omdat je vanaf Phoenix 120 euro extra betaald voor 1 extra bestuurder
tja...lastige keus.....qua geld moet ik eigenlijk voor de 2e optie gaan....
maar goed, de 1e lijkt me wat prettiger.....
Ah Twente.....ik kom uit Overijssel....
Kunnen we plat proat'n....(
)
Ik ga zo ook ff bellen

Heb al ff gekeken naar de hotels in las vegas etc...
Als we de 1e route volgen, vallen alle steden (las vegas, San francisco) in het weekend...
voor the mirage is dat al 100 euro duurder dan doordeweeks!!
De vlucht is bij de 2e optie (eerst La- terug PH) ook 100 euro goedkoper
de auto ook omdat je vanaf Phoenix 120 euro extra betaald voor 1 extra bestuurder
tja...lastige keus.....qua geld moet ik eigenlijk voor de 2e optie gaan....
maar goed, de 1e lijkt me wat prettiger.....
Ah Twente.....ik kom uit Overijssel....
Kunnen we plat proat'n....(

TICKET GEBOEKT!!
Eindelijk
We vliegen zaterdag 24 juli om 10.20 uur naar Los Angeles (aankomst 16.11uur, tussenstop Minneapolis)
We vertrekken donderdag 12 augustus om 14.05 vanaf Phoenix
Toch voor beginpunt LA gekozen omdat de hotels in Las Vegas dan niet in het weekend vallen etc...
Wie heeft er nog meer tips voor hotels in LA en de andere plaatsen eventueel????
LA:
Hollywood Hotel?
Beaumont Inn and Suites Lawndale?
Hacienda Hotel?
Thompson Hotel?
Las Vegas:
Mirage?
New York New York
Planet Hollywood Towers?
San Francisco??
Eindelijk

We vliegen zaterdag 24 juli om 10.20 uur naar Los Angeles (aankomst 16.11uur, tussenstop Minneapolis)
We vertrekken donderdag 12 augustus om 14.05 vanaf Phoenix
Toch voor beginpunt LA gekozen omdat de hotels in Las Vegas dan niet in het weekend vallen etc...
Wie heeft er nog meer tips voor hotels in LA en de andere plaatsen eventueel????
LA:
Hollywood Hotel?
Beaumont Inn and Suites Lawndale?
Hacienda Hotel?
Thompson Hotel?
Las Vegas:
Mirage?
New York New York
Planet Hollywood Towers?
San Francisco??
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Kijk voor h(m)otelaccommodaties eens bij de AllesAmerika.com-reviews, misschien doe je daar nog ideeën uit op.
Zie Reviews-symbooltje bovenaan de forumpagina.
Zie Reviews-symbooltje bovenaan de forumpagina.
Wij vonden in Las Vegas het Flamingo wel fijn; niet te duur, goede ligging en een prima zwembad.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
hahahah das ja mooi, kank gewoooon miezelf ween haha, heb geen idee hoe je plat schrijft....
Goed dat je geboekt hebt; je vliegt 20 minuten eerder dan wij en een dagje later terug, bizar toch!
Het Thompson hotel heb ik gewonnen via Priceline voor 110 dollar per nacht ipv 230 dollar per nacht (booking.com) heeft even geduurd maar prima plek: in LA zit je toch maar dichtbij bij 1 punt en gelijk mijlen van de andere punten die je wilt zien...
Ik heb uiteindelijk voor de Mirage gekozen omdat ze daar een soort oase rond het zwembad hebben en er zo dus genoeg schaduwplekken zijn en ik niet sochtends om 7 uur een parasol moet weten te scoren...
Wat weekendprijzen betreft maakte het uiteindelijk niets uit; wanneer je aan de kust zit in het weekend is het veel duurder maar wanneer je net in een grote stad zit ook, en dat zul je ongetwijfeld een keer zitten daar ontkom je niet aan. Ik heb de Mirage via booking.com geboekt en kan deze tot 24 uur vantevoren kostenloos annuleren dus ik houd de prijzen vlak voor die tijd nog even in de gaten; wenemen de laptop mee en internet is vrijwel overal en anders wordt de Starbucks een vast moment op de dag haha.
Ik heb veel rondgekeken voor SF en bij King George uitgekomen: heb via googleMaps de streetvieuw bekeken en is gezellig bij Union Square en een hoop winkels gesitueerd; het hotel is kleinschalig en heeft goede reviews (booking.com en tripadvisor.com): in zo;n stad hoef je niet zoveel dingen bij je accommodatie te hebben je zwerft toch de hele dag op straat. Kennissen hebben bij Fishermans Wharf geslapen en werden gek va het gebrul van de zeeleeuwen. Bovendien zijn de P-kosten bij King George nog het meest acceptabel.
Good Goan
Goed dat je geboekt hebt; je vliegt 20 minuten eerder dan wij en een dagje later terug, bizar toch!
Het Thompson hotel heb ik gewonnen via Priceline voor 110 dollar per nacht ipv 230 dollar per nacht (booking.com) heeft even geduurd maar prima plek: in LA zit je toch maar dichtbij bij 1 punt en gelijk mijlen van de andere punten die je wilt zien...
Ik heb uiteindelijk voor de Mirage gekozen omdat ze daar een soort oase rond het zwembad hebben en er zo dus genoeg schaduwplekken zijn en ik niet sochtends om 7 uur een parasol moet weten te scoren...
Wat weekendprijzen betreft maakte het uiteindelijk niets uit; wanneer je aan de kust zit in het weekend is het veel duurder maar wanneer je net in een grote stad zit ook, en dat zul je ongetwijfeld een keer zitten daar ontkom je niet aan. Ik heb de Mirage via booking.com geboekt en kan deze tot 24 uur vantevoren kostenloos annuleren dus ik houd de prijzen vlak voor die tijd nog even in de gaten; wenemen de laptop mee en internet is vrijwel overal en anders wordt de Starbucks een vast moment op de dag haha.
Ik heb veel rondgekeken voor SF en bij King George uitgekomen: heb via googleMaps de streetvieuw bekeken en is gezellig bij Union Square en een hoop winkels gesitueerd; het hotel is kleinschalig en heeft goede reviews (booking.com en tripadvisor.com): in zo;n stad hoef je niet zoveel dingen bij je accommodatie te hebben je zwerft toch de hele dag op straat. Kennissen hebben bij Fishermans Wharf geslapen en werden gek va het gebrul van de zeeleeuwen. Bovendien zijn de P-kosten bij King George nog het meest acceptabel.
Good Goan

2008 Florida rondreis
2008 Florida rondreis
Wij hebben ook geboekt bij King George via booking.com!
Bedankt voor de tip!
Ik heb nu 4 hotels geboekt..(los angeles, pismo beach, monterey en san francisco)
probleem wordt toch om iets te vinden bij Yosemite!!!!
Er is bijna niets meer en wat er is, kost 150-200 euro p.n.
Gaat me net iets te ver...want wil er 2 nachten verblijven
Is het te gokken om ter plaatse te kijken naar een geschikte overnachting??
Ik ben bezig met het flamingo hotel in las vegas via smartervegas.com
Mooie promo's! erg leuke aanbieding voor een Go deluxe room! (130 dollar voor 2 nachten)
Alleen 1 probleem....als ik alles ingevuld heb (via harrahs.com), geeft hij steeds aan dat mijn creditcard invalid is!!
Weet iemand hoe dit kan??
Heb een mastercard en deze accepteren ze wel als je de site zo leest....
Hopelijk weet iemand hoe dit opgelost kan worden!!!
Zeker bizar mvangils!! Ik zwaai wel ff op schiphol
Bedankt voor de tip!
Ik heb nu 4 hotels geboekt..(los angeles, pismo beach, monterey en san francisco)
probleem wordt toch om iets te vinden bij Yosemite!!!!
Er is bijna niets meer en wat er is, kost 150-200 euro p.n.
Gaat me net iets te ver...want wil er 2 nachten verblijven
Is het te gokken om ter plaatse te kijken naar een geschikte overnachting??
Ik ben bezig met het flamingo hotel in las vegas via smartervegas.com
Mooie promo's! erg leuke aanbieding voor een Go deluxe room! (130 dollar voor 2 nachten)
Alleen 1 probleem....als ik alles ingevuld heb (via harrahs.com), geeft hij steeds aan dat mijn creditcard invalid is!!
Weet iemand hoe dit kan??
Heb een mastercard en deze accepteren ze wel als je de site zo leest....
Hopelijk weet iemand hoe dit opgelost kan worden!!!
Zeker bizar mvangils!! Ik zwaai wel ff op schiphol

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou niet gokken op iets in Yosemite. Wanneer zit je er nu precies? Ik zie op 4 en 5 augustus nog wel tenten vrij in Curry Village, kost je 109 dollar ex tax per nacht. Duur voor een tent, maar je zit midden in het park met alle voorzieningen op loopafstand (eettentjes, pizzacorner, zwembad, fiets- en raftverhuur, shuttlebusstop). Ik weet niet waar jij kijkt en waar je de rpijzen in euro's vandaan haalt?
Marianne
Marianne
Hoi Marianne,
De planning is van 30 juli tot 2 augustus!!
109 dollar is prima!
Maar volgens mij niet meer beschikbaar op onze data!
De planning is van 30 juli tot 2 augustus!!
109 dollar is prima!
Maar volgens mij niet meer beschikbaar op onze data!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik had dus bij de verkeerde route gekeken...
Een weekend, dat wordt lastig, maar blijf vooral kijken, er komt heel vaak nog wel iets vrij op het laatste moment.
Marianne
Een weekend, dat wordt lastig, maar blijf vooral kijken, er komt heel vaak nog wel iets vrij op het laatste moment.
Marianne
Oke ik zal het in de gaten houden!
Bedankt iig voor je snelle reactie!!!!
Zie net dat Yosemite springs bed and breakfast nog wel vrij is
shared bathroom etc....voor 250 dollar (2 nachten)
Is dit wat??
Bedankt iig voor je snelle reactie!!!!
Zie net dat Yosemite springs bed and breakfast nog wel vrij is
shared bathroom etc....voor 250 dollar (2 nachten)
Is dit wat??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht