Als ik het zo op dat forum lees wordt de weg maar voor een paar dagen afgesloten . Wel pech natuurlijk als je net op die dagen het park wilt bezoeken.
Wij zijn er op 19/7 dus met een beetje geluk kunnen wij het park in en rijden we nog op een verse geplaveide weg ook.
Marjon, dat klopt niet hoor! De weg is wel degelijk gesloten voor ongeveer 6 weken totaal. Wat jij hebt gelezen blijkt een foute post te zijn van iemand, hij wordt verderop op het forum gecorrigeerd door iemand van de BLM office uit Santa Fe.
Op deze website kun je de laatste updates terugvinden over de sluiting. Ik begrijp dat de precieze data bekend worden zodra het contract gegund is.
Laatst gewijzigd door Jasmino op 06 apr 2010, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty" Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Kijk eindelijk eens een voordeel van vroeg op vakantie gaan
Nu eens geen routes die afgesloten zijn vanwege sneeuw.
Wij konden er gelukkig nog gewoon heen een paar dagen geleden.
Is er eigenlijk al iets bekend over het precieze tijdstip van de sluiting van de Tent rocks, op de BLM site staat al 2 maanden hetzelfde, zou nu, bijna juni, toch wel meer duidelijk moeten zijn??
Zo lang is die weg niet, dus of ze daar nu al die weken voor nodig hebben, het is meer een algemene aanduiding denk ik.
Misschien dat er tegen die tijd meer duidelijkheid komt. De afslag naar KKTR staat middels de bekende bruine borden aangegeven op de hwy, daar zou dan toch ook wat op moeten komen te staan.
Kortom nog niet getreurd!!
Je moet in ieder geval vroeg op stap, ik kreeg net een mail dat het daar nu wel warm is; 95F. Toen wij hem liepen was het 30F minder en hadden we echt geen jasje of zo nodig. Integendeel, in de canyon is het al snel warm.
Wij nog een weekje later maar ik had begrepen dat de weg niet de hele periode geheel afgesloten is dus de laatste weken gedeeltelijk zodat je er nog wel kan komen met misschien wat vertraging.
Er staat nu dat de weg maandag 14 juni dicht gaat, ze hebben nog overwogen de weg gedeeltelijk te sluiten zodat men er nog door kan, omdat dit veel langer gaat duren hebben ze toch besloten de weg in zijn geheel af te sluiten voor 6 weken. Hopenlijk zit het allemaal mee zodat de weg toch iets sneller open kan. Wij zijn er 26 juli dus op het randje.
Ehhh dat is nou echt jammer voor een aantal van onze forummers, het is daar echt mooi en ook leuk om te wandelen. En heet. (zelfs als het verder niet eens zo warm is!)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.