Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Jasmino: Zuidwesten mei/juni. UPDATE!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Reis Jasmino: Zuidwesten mei/juni. Tips?
Dat hebben wij ons ook gerealiseerd, Petra! En we gaan er ook zeker rekening mee houden. We zullen de show tickets vantevoren reserveren, en ook een hotel boeken op voorhand. Verder willen we vooral winkelen in de stad en een show bekijken, en wellicht de Strip op en neer wandelen langs de grote hotels. We gaan niet echt voor de andere attracties.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ja hoor, het was een loeiend harde airco.
Gelukkig, want het was midden juli en dan kon je die wel gebruiken.
Bij het slapen gaan hebben we die wel uitgezet want anders werd mijn zoon van de vliering geblazen
Gelukkig, want het was midden juli en dan kon je die wel gebruiken.
Bij het slapen gaan hebben we die wel uitgezet want anders werd mijn zoon van de vliering geblazen
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik vind het een hele mooie route jacqueline.
Een deel van jullie route gaan wij in juli ook rijden, dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Marjon
Een deel van jullie route gaan wij in juli ook rijden, dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Marjon
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb de route in het eerste bericht aangepast, aangezien we nu niet 2 nachten zullen verblijven in Estes Park, maar in Denver. We zullen -op advies van Arthur- wel een dagtocht maken naar Rocky Mountain N.P. ,maar er wordt in die periode toch nog redelijk wat sneeuw verwacht (omdat het een El Nino jaar is blijkbaar), en zo'n dagtocht leek ons dan geschikter.
Verder heb ik ook alvast een voorschot genomen op de adviezen die ik heb gevraagd over Canyonlands Needles District, mogelijk gaan we die stop overslaan en die dag doorrijden tot Hanksville. We kunnen dan een dag eerder in Las Vegas zijn, en mogelijk een dagtocht maken naar Death Valley.
We hebben dus ook besloten om niet te overnachten in een cabin van Gouldings, althans we zullen we er geen reservering maken. We houden die nacht nog even op de bonnefooi, en we rijden dus ofwel door tot Hanksville, of we overnachten in een motel in Bluff, Mexican Hat of Blandings. En wie weet, heeft Gouldings dan toch nog een plekje vrij, dan is dat ook nog een optie. We nemen de telefoonnummers in elk geval mee.
Bedankt voor jullie adviezen tot zo ver!
Verder heb ik ook alvast een voorschot genomen op de adviezen die ik heb gevraagd over Canyonlands Needles District, mogelijk gaan we die stop overslaan en die dag doorrijden tot Hanksville. We kunnen dan een dag eerder in Las Vegas zijn, en mogelijk een dagtocht maken naar Death Valley.
We hebben dus ook besloten om niet te overnachten in een cabin van Gouldings, althans we zullen we er geen reservering maken. We houden die nacht nog even op de bonnefooi, en we rijden dus ofwel door tot Hanksville, of we overnachten in een motel in Bluff, Mexican Hat of Blandings. En wie weet, heeft Gouldings dan toch nog een plekje vrij, dan is dat ook nog een optie. We nemen de telefoonnummers in elk geval mee.
Bedankt voor jullie adviezen tot zo ver!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
De afgelopen dagen heeft mijn vriendin gezocht naar een overnachtingsplek voor Moab, maar we ontdekken nu dat dat niet zo gemakkelijk is dat weekend dat we er zijn. Veel hotels zijn volgeboekt en vragen hoofdprijzen, zelfs voor een simpele kamer. De huisjes bij de golfbaan waarover we al vaker hebben gelezen zijn ook niet meer beschikbaar. Daar hadden we niet echt op gerekend.
Hoewel het nog wel mogelijk is om een overnachtingsplek te vinden, als we onze wensen een beetje bijstellen, vinden we het toch wel erg jammer om in zo'n drukte te verblijven. Waarschijnlijk merk je daar niet zoveel van in het stadje zelf, maar des te meer in de parken. En daar houd ik helemaal niet van! Bovendien zijn Peter en ik al in 2004 5 dagen in Moab geweest, we hebben het dus wel allemaal al gezien. Ik zou nog wel eens graag teruggaan naar Canyonlands, voor de viewpoints en eventueel Dead Horse Point en de Shäfer Trail, maar het is geen heel grote must.........
En dus: we overwegen nu om Moab te schrappen, of in elk geval geen 3 dagen te blijven.
De San Juan Skyway willen we wel heel graag doen, dus de route vanuit Cortez naar Telluride blijft staan, vandaar moeten we dus verder. In Torrey willen we wel graag een nacht eerder aankomen, dat geeft ons de kans om Cathedral Valley te gaan rijden (TOCH!) als het weer het toelaat. Blijven er nog 2 nachten over.
Wie helpt ons met een mooie invulling?
Dag 08 - 21 mei - Montrose -> Cortez via San Juan Skyway
Dag 09 - 22 mei - Cortez -> Telluride (San Juan Skyway) -> ????
Dag 10 - 23 mei - ????
Dag 11 - 24 mei - ????-> Torrey via Valley of the Gods (of via Canyonlands N.P. Needles District), Muley Point, Mokee Dugway, UT-95
Dag 12 - 25 mei - Torrey (Cathedral Valley)
Dag 13 - 26 mei - Hanksville -> Bryce Canyon N.P. via Capitol Reef en UT-12, onderweg wandeling naar Calf Creek Falls
Dag 14 - 27 mei - Bryce Canyon -> Las Vegas
Opties:
- Monument Valley: geen must omdat we dat al gezien hebben, maar wel een optie. Bovendien vind ik Monument Valley en Valley of the Gods beiden teveel van het goede. Dan kiezen we toch maar 1.....
- Extra nacht langs UT-12 (slot canyons en dirt roads)
- Niet 2 maar 3 nachten in Torrey
- Een extra nacht in de bergen van Colorado.
De trein van Durango naar Silverton gaan we niet doen, die optie valt sowieso af.
-
Hoewel het nog wel mogelijk is om een overnachtingsplek te vinden, als we onze wensen een beetje bijstellen, vinden we het toch wel erg jammer om in zo'n drukte te verblijven. Waarschijnlijk merk je daar niet zoveel van in het stadje zelf, maar des te meer in de parken. En daar houd ik helemaal niet van! Bovendien zijn Peter en ik al in 2004 5 dagen in Moab geweest, we hebben het dus wel allemaal al gezien. Ik zou nog wel eens graag teruggaan naar Canyonlands, voor de viewpoints en eventueel Dead Horse Point en de Shäfer Trail, maar het is geen heel grote must.........
En dus: we overwegen nu om Moab te schrappen, of in elk geval geen 3 dagen te blijven.
De San Juan Skyway willen we wel heel graag doen, dus de route vanuit Cortez naar Telluride blijft staan, vandaar moeten we dus verder. In Torrey willen we wel graag een nacht eerder aankomen, dat geeft ons de kans om Cathedral Valley te gaan rijden (TOCH!) als het weer het toelaat. Blijven er nog 2 nachten over.
Wie helpt ons met een mooie invulling?
Dag 08 - 21 mei - Montrose -> Cortez via San Juan Skyway
Dag 09 - 22 mei - Cortez -> Telluride (San Juan Skyway) -> ????
Dag 10 - 23 mei - ????
Dag 11 - 24 mei - ????-> Torrey via Valley of the Gods (of via Canyonlands N.P. Needles District), Muley Point, Mokee Dugway, UT-95
Dag 12 - 25 mei - Torrey (Cathedral Valley)
Dag 13 - 26 mei - Hanksville -> Bryce Canyon N.P. via Capitol Reef en UT-12, onderweg wandeling naar Calf Creek Falls
Dag 14 - 27 mei - Bryce Canyon -> Las Vegas
Opties:
- Monument Valley: geen must omdat we dat al gezien hebben, maar wel een optie. Bovendien vind ik Monument Valley en Valley of the Gods beiden teveel van het goede. Dan kiezen we toch maar 1.....
- Extra nacht langs UT-12 (slot canyons en dirt roads)
- Niet 2 maar 3 nachten in Torrey
- Een extra nacht in de bergen van Colorado.
De trein van Durango naar Silverton gaan we niet doen, die optie valt sowieso af.
-
Winston Churchill
Winston Churchill
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Willen jullie niet naar Mesa Verde Jacqueline? Of heb je dat al eens gedaan? Is een mooie afwisseling na alle natuur.
Marianne
Marianne
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Misschien is de Burr Trail iets voor jullie? Of hebben jullie die al gedaan?- Extra nacht langs UT-12 (slot canyons en dirt roads)
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mesa Verde trekt ons eigenlijk helemaal niet. We zijn er ook nog niet geweest overigens, maar we hebben er niet zoveel mee. Ik zie mezelf ook niet een hele dag achter verschillende rangers aanlopen voor de verschillende tours, en langs ladders omhoog klimmen lijkt me al helemaal niets.
De Burr trail hebben we al gedaan. Ik zat zelf te denken aan de Hole-in-the-Rock road als een optie, die is nieuw voor ons.
De Burr trail hebben we al gedaan. Ik zat zelf te denken aan de Hole-in-the-Rock road als een optie, die is nieuw voor ons.
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog een 9 dagen, en dan begint onze reis! We kijken er enorm naar uit. Inmiddels is de route definitief, er zijn nog een paar kleine dingen veranderd. De meeste hotels zijn geboekt, we hebben kaartjes voor de show Le Reve in Las Vegas en de auto ligt ook vast (een SUV bij Avis).
Wat ons is tegengevallen zijn de prijzen voor de hotels in Utah, vooral Moab, Bryce, Page en Las Vegas waren erg duur, volgens mij door memorial day. De laatste week hebben we heerlijk kunnen boeken via priceline, daar zitten een paar pareltjes bij. Lekker!
De vakantiestress slaat nu wel toe, want ik ben nog niet klaar met het roadbook. Ik ben gewend om die te maken, zodat ik tijdens de vakantie nergens geen omkijken meer heb. Het ziet ernaar uit dat ik die niet af krijg, en daar baal ik wel van. Ook wil ik nog een paar kopieen maken van routebeschrijvingen en komend weekend zit ik helemaal vol met feestjes en andere dingen. Maar het zal wel loslopen. Ik ben altijd een enorme stresskip zo vlak voor de reis, maar dat is over zodra ik in het vliegtuig zit en de deur gaat dicht. Ik kijk dan ook erg uit naar dat moment.
Dit is de definitieve planning:
Dag 01 - 14 mei - Aankomst in Denver [Rental home via Vrbo, $500 voor 5 nachten]
Dag 02 - 15 mei - Denver (dagtrip naar Colorado Springs)
Dag 03 - 16 mei - Denver (mini-meeting met Jan & Marjan, Dennis, Arthur en Loek)
Dag 04 - 17 mei - Denver (dagtrip naar Rocky Mountain N.P.)
Dag 05 - 18 mei - Denver
Dag 06 - 19 mei - Denver -> Poncha Springs (bergroute met stops in Georgetown, Leadville en Buena Vista)
Dag 07 - 20 mei - Poncha Springs -> Montrose (Black Canyon of the Gunnison N.P.)
Dag 08 - 21 mei - Montrose -> Cortez (San Juan Skyway)
Dag 09 - 22 mei - Cortez -> Moab [Best Western Greenwell Inn, bijna $150] (San Juan Skyway)
Dag 10 - 23 mei - Moab -> Mexican Hat [San Juan Inn, $84] (Shafer trail, Canyonlands & Dead Horse Point S.P.)
Dag 11 - 24 mei - Mexican Hat -> Torrey [Sandstone Inn $75 per nacht] (Valley of the Gods, Muley Point, Mokee Dugway, UT-95)
Dag 12 - 25 mei - Torrey (Cathedral Valley Loop)
Dag 13 - 26 mei - Torrey -> Bryce Canyon N.P. [Best Western Bryce Canyon Grand Hotel, ong. $150] (UT-12, Calf Creek Falls)
Dag 14 - 27 mei - Bryce Canyon -> Las Vegas [Rental home via Vrbo $696 voor 4 nachten]
Dag 15 - 28 mei - Las Vegas
Dag 16 - 29 mei - Las Vegas
Dag 17 - 30 mei - Las Vegas
Dag 18 - 31 mei - Las Vegas -> Page [Quality Inn, ong. $120 per nacht]
Dag 19 - 01 jun - Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
Dag 20 - 02 jun - Page -> Grand Canyon N.P. [Thunderbird Lodge, $195]
Dag 21 - 03 jun - Grand Canyon Village -> Phoenix [Doubletree Paradise Valley Resort, $70 per nacht via priceline] (Sedona, Jerome, Prescott en Granite Dells)
Dag 22 - 04 jun - Phoenix (Taliesin West)
Dag 23 - 05 jun - Phoenix -> Tucson [Loews Ventana Canyon Resort, $78 per nacht via priceline] (bezoek aan Saguaro N.P. en Desert Museum, San Xavier Mission)
Dag 24 - 06 jun - Tucson (Pima Air & Space Museum en Titan Missile, evt. Biosphere)
Dag 25 - 07 jun - Tucson -> Alamogordo [Best Western Desert Aire Hotel, $71 via priceline] (White Sands Missile Range (visitor center) en White Sands N.P.)
Dag 26 - 08 jun - Alamogordo -> Santa Fe [Residence Inn, $84 per nacht via priceline] (Albuquerque Old Town & Santa Fe Old Town)
Dag 27 - 09 jun - Santa Fe (Bandelier N.M. & Kasha Katuwe Tent Rocks (???))
Dag 28 - 10 jun - Santa Fe -> Denver [Crestwood Suites, $45 via hotwire] (Taos Pueblos en Bishop Castle)
Dag 29 - 11 jun - Vlucht Denver - Amsterdam
Dag 30 - 12 jun - Aankomst Amsterdam
Wie nog goede tips een aanvullingen heeft: shoot!
Wat ons is tegengevallen zijn de prijzen voor de hotels in Utah, vooral Moab, Bryce, Page en Las Vegas waren erg duur, volgens mij door memorial day. De laatste week hebben we heerlijk kunnen boeken via priceline, daar zitten een paar pareltjes bij. Lekker!
De vakantiestress slaat nu wel toe, want ik ben nog niet klaar met het roadbook. Ik ben gewend om die te maken, zodat ik tijdens de vakantie nergens geen omkijken meer heb. Het ziet ernaar uit dat ik die niet af krijg, en daar baal ik wel van. Ook wil ik nog een paar kopieen maken van routebeschrijvingen en komend weekend zit ik helemaal vol met feestjes en andere dingen. Maar het zal wel loslopen. Ik ben altijd een enorme stresskip zo vlak voor de reis, maar dat is over zodra ik in het vliegtuig zit en de deur gaat dicht. Ik kijk dan ook erg uit naar dat moment.
Dit is de definitieve planning:
Dag 01 - 14 mei - Aankomst in Denver [Rental home via Vrbo, $500 voor 5 nachten]
Dag 02 - 15 mei - Denver (dagtrip naar Colorado Springs)
Dag 03 - 16 mei - Denver (mini-meeting met Jan & Marjan, Dennis, Arthur en Loek)
Dag 04 - 17 mei - Denver (dagtrip naar Rocky Mountain N.P.)
Dag 05 - 18 mei - Denver
Dag 06 - 19 mei - Denver -> Poncha Springs (bergroute met stops in Georgetown, Leadville en Buena Vista)
Dag 07 - 20 mei - Poncha Springs -> Montrose (Black Canyon of the Gunnison N.P.)
Dag 08 - 21 mei - Montrose -> Cortez (San Juan Skyway)
Dag 09 - 22 mei - Cortez -> Moab [Best Western Greenwell Inn, bijna $150] (San Juan Skyway)
Dag 10 - 23 mei - Moab -> Mexican Hat [San Juan Inn, $84] (Shafer trail, Canyonlands & Dead Horse Point S.P.)
Dag 11 - 24 mei - Mexican Hat -> Torrey [Sandstone Inn $75 per nacht] (Valley of the Gods, Muley Point, Mokee Dugway, UT-95)
Dag 12 - 25 mei - Torrey (Cathedral Valley Loop)
Dag 13 - 26 mei - Torrey -> Bryce Canyon N.P. [Best Western Bryce Canyon Grand Hotel, ong. $150] (UT-12, Calf Creek Falls)
Dag 14 - 27 mei - Bryce Canyon -> Las Vegas [Rental home via Vrbo $696 voor 4 nachten]
Dag 15 - 28 mei - Las Vegas
Dag 16 - 29 mei - Las Vegas
Dag 17 - 30 mei - Las Vegas
Dag 18 - 31 mei - Las Vegas -> Page [Quality Inn, ong. $120 per nacht]
Dag 19 - 01 jun - Page (Antelope Canyon, Horseshoe Bend)
Dag 20 - 02 jun - Page -> Grand Canyon N.P. [Thunderbird Lodge, $195]
Dag 21 - 03 jun - Grand Canyon Village -> Phoenix [Doubletree Paradise Valley Resort, $70 per nacht via priceline] (Sedona, Jerome, Prescott en Granite Dells)
Dag 22 - 04 jun - Phoenix (Taliesin West)
Dag 23 - 05 jun - Phoenix -> Tucson [Loews Ventana Canyon Resort, $78 per nacht via priceline] (bezoek aan Saguaro N.P. en Desert Museum, San Xavier Mission)
Dag 24 - 06 jun - Tucson (Pima Air & Space Museum en Titan Missile, evt. Biosphere)
Dag 25 - 07 jun - Tucson -> Alamogordo [Best Western Desert Aire Hotel, $71 via priceline] (White Sands Missile Range (visitor center) en White Sands N.P.)
Dag 26 - 08 jun - Alamogordo -> Santa Fe [Residence Inn, $84 per nacht via priceline] (Albuquerque Old Town & Santa Fe Old Town)
Dag 27 - 09 jun - Santa Fe (Bandelier N.M. & Kasha Katuwe Tent Rocks (???))
Dag 28 - 10 jun - Santa Fe -> Denver [Crestwood Suites, $45 via hotwire] (Taos Pueblos en Bishop Castle)
Dag 29 - 11 jun - Vlucht Denver - Amsterdam
Dag 30 - 12 jun - Aankomst Amsterdam
Wie nog goede tips een aanvullingen heeft: shoot!
Winston Churchill
Winston Churchill
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Jacqueline is de Mayors House B&B in Moab niets voor jullie? $ 120 inclusief uitgebreid ontbijt.
Marjon
Marjon
-
Miriam en Martin
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ik zie dit bij je staan! Ga in godsnaam niet op de camping Red Rock of Red Canyon daar staan en zeker niet in het restaurant eten!! Wij hebbe die misstap begaan en willen er iedereen voor behoeden!!Dag 12 - 25 mei - Moab -> Hanksville via Valley of the Gods (of via Canyonlands N.P. Needles District), Muley Point, Mokee Dugway, UT-95
Fijne vakantie !!
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Marjon: volgens mij heeft mijn vriendin gebeld, maar was er geen plaats meer in de B&B. Het is heel druk in Moab, en veel hotels zaten helemaal vol. Zelfs mijn geliefde Red Cliffs Lodge.....
@Miriam en Martin: wij kamperen niet, maar slapen in motels. Heb je trouwens gezien dat onze reis is aangepast, je quote namlijk uit ons oorspronkelijke plan. We slapen nu niet in Hanksville, maar in Torrey.
@Miriam en Martin: wij kamperen niet, maar slapen in motels. Heb je trouwens gezien dat onze reis is aangepast, je quote namlijk uit ons oorspronkelijke plan. We slapen nu niet in Hanksville, maar in Torrey.
Winston Churchill
Winston Churchill
De Sandstone Inn is netjes en redelijk geprijsd.
Wij kregen een upgrade naar de bruidssuite omdat we er op onze trouwdag aankwamen daardor kregen we een extra grote kamer met een 2 persoons jacuzzi.
Dat maakte het speciaal
Als je nog niet geboekt hebt, dan zou je ook eens bij de Best Western Capitol Reef Resort kunnen kijken.
Die zag er ook goed uit.
Eten zou ik zeker niet bij de Sandstone Inn zelf doen.
Ga hiervoor naar Cafe Diablo aan de "achterkant" van Torrey of naar het Rim Rock Restaurant aan de "voorkant" van Torrey.
Wij kregen een upgrade naar de bruidssuite omdat we er op onze trouwdag aankwamen daardor kregen we een extra grote kamer met een 2 persoons jacuzzi.
Dat maakte het speciaal
Als je nog niet geboekt hebt, dan zou je ook eens bij de Best Western Capitol Reef Resort kunnen kijken.
Die zag er ook goed uit.
Eten zou ik zeker niet bij de Sandstone Inn zelf doen.
Ga hiervoor naar Cafe Diablo aan de "achterkant" van Torrey of naar het Rim Rock Restaurant aan de "voorkant" van Torrey.
@ Gino;
Ik zit ook deze maand 1 nachtje in het Sandstone Inn. Is dat hotel makkelijk te vinden (mbv TomTom)?
Ik las iets van dat het net ff ergens anders ligt dan dat TomTom het aangeeft.
Ik zit ook deze maand 1 nachtje in het Sandstone Inn. Is dat hotel makkelijk te vinden (mbv TomTom)?
Ik las iets van dat het net ff ergens anders ligt dan dat TomTom het aangeeft.
Als je uit Capitol Reef naar Torrey rijdt, dan is Torrey zo ongeveer 1 lange weg. Je komt er dus vanzelf langs.
Je komt eerst bij de Best Western en dan rijd je door en zit het na een paar km aan de rechterkant.
Kan echt niet missen het zit vlak voor een tank station en een kruising.
Je komt eerst bij de Best Western en dan rijd je door en zit het na een paar km aan de rechterkant.
Kan echt niet missen het zit vlak voor een tank station en een kruising.
- Nici
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Hoi Jasmino,
Je planning ziet er leuk uit! Ook wij vinden de prijzen van hotels in Moab en Page (en voor ons ook Sedona) erg tegenvallen. Wij hebben bij Moab voor een cabin gekozen omdat we het ook wel leuk vinden om (heel af toe) te camperen en lekker te bbq-en. Voor onze reis in juni ben ik nog steeds aan het proberen via priceline iets leuks te scoren in Page en Sedona, maar tot nu toe is er nog geen bod geaccepteerd. Wij hebben Doubletree (Scottsdale) ook gewonnen via priceline en slapen ook in Sandstone Inn (Torrey).
Ik ben erg benieuwd wat jij allemaal in je roadbook zet. Ik heb zelf ook een worddocument met allemaal tips (wat te doen en waar te eten), maar zit nog te zoeken naar een bruikbaar geheel! Op dit moment staan er nog veel links in naar websites, maar daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan als ik geen internet heb. Kun je misschien uitleggen hoe jouw roadbook eruit ziet?
groetjes, Nici
Je planning ziet er leuk uit! Ook wij vinden de prijzen van hotels in Moab en Page (en voor ons ook Sedona) erg tegenvallen. Wij hebben bij Moab voor een cabin gekozen omdat we het ook wel leuk vinden om (heel af toe) te camperen en lekker te bbq-en. Voor onze reis in juni ben ik nog steeds aan het proberen via priceline iets leuks te scoren in Page en Sedona, maar tot nu toe is er nog geen bod geaccepteerd. Wij hebben Doubletree (Scottsdale) ook gewonnen via priceline en slapen ook in Sandstone Inn (Torrey).
Ik ben erg benieuwd wat jij allemaal in je roadbook zet. Ik heb zelf ook een worddocument met allemaal tips (wat te doen en waar te eten), maar zit nog te zoeken naar een bruikbaar geheel! Op dit moment staan er nog veel links in naar websites, maar daar heb ik natuurlijk niet zo veel aan als ik geen internet heb. Kun je misschien uitleggen hoe jouw roadbook eruit ziet?
groetjes, Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
bedankt Gino! 
Mooie route Jasmino, wij hebben vorig jaar een rondje Denver gedaan, misschien dat je daar nog wat uit kan halen.
Heel veel van je route lijkt wel op die van ons alleen gaan we wat later dus daar heb ik nog geen verdere tips voor.
Ga je nog een weblog bijhouden?
Ik weet niet hoe je vanuit Denver naar Georgetown rijdt maar het is misschien wel leuk om via Central City en Black Hawk naar Idaho Springs te rijden, alle drie hele leuke dorpjes en tussen deze dorpjes ligt de Oh my God road. Dat klinkt erger dan het is, prima te doen deze leuke dirtroad.Dag 06 - 19 mei - Denver -> Poncha Springs (bergroute met stops in Georgetown, Leadville en Buena Vista)
Heel veel van je route lijkt wel op die van ons alleen gaan we wat later dus daar heb ik nog geen verdere tips voor.
Ga je nog een weblog bijhouden?
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor de tips, Paula! Ik heb de route gelijk aangepast, dat klinkt erg leuk. We houden toch wel van mooie bergroutes, hoewel ik ook wel bij tijd en wijle met samengeknepen billen in de auto zal zitten. Ben ook geen held bij diepe afgronden...
Ik heb net ook je verslag van vorig jaar nog even gelezen, en daar nog wat tips uitgehaald. Leuk! En wat betreft de tips voor onze reis van dit jaar: ik heb al heel veel van je voorbereidingen gejat op je weblog. Handig!
Ik weet nog niet zeker of ik een weblog ga bijhouden, en of een verslag erin zit? We hebben een paar lange dagen, en zo'n weblog kost toch wel veel tijd. Ik weet het nog niet. Maar als ik het ga doen, laat ik het hier zeker even weten!
Ik heb net ook je verslag van vorig jaar nog even gelezen, en daar nog wat tips uitgehaald. Leuk! En wat betreft de tips voor onze reis van dit jaar: ik heb al heel veel van je voorbereidingen gejat op je weblog. Handig!
Ik weet nog niet zeker of ik een weblog ga bijhouden, en of een verslag erin zit? We hebben een paar lange dagen, en zo'n weblog kost toch wel veel tijd. Ik weet het nog niet. Maar als ik het ga doen, laat ik het hier zeker even weten!
Winston Churchill
Winston Churchill
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beter dan uitleggen, kun je het misschien zelf bekijken. Hier kun je het roadbook van 2008 (Pacific Northwest) downloaden.Nici schreef:Kun je misschien uitleggen hoe jouw roadbook eruit ziet?
Voor dit jaar red ik dit helaas niet, en wordt het een heel stuk minder uitgebreid.
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 69 Reacties
- 7320 Weergaves
-
Laatste bericht door roberto101
-
- 19 Reacties