Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Tesss: advies 4 weken zuidwest usa
Re: Reis Tesss: advies 4 weken zuidwest usa
Oke, Yeehaw; deze planning hebben we juist nav tips uit een eerder topic gemaakt. Vreemd! Ik heb nu zelf de kaart van Death Valley even goed bekeken, en begrijp nu jou reactie.
Maar bij welke plaaten rijd je het park binnen dan? En welke route zou je ons dan aanbevelen?
Ook andere adviezen zijn welkom hoor!
Maar bij welke plaaten rijd je het park binnen dan? En welke route zou je ons dan aanbevelen?
Ook andere adviezen zijn welkom hoor!
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik denk dat de tips de overnachting vóór je bezoek aan Death Valley betreffen. Het is inderdaad niet slim om heen en weer te rijden naar Shoshone. Als je niet in Death Valley wilt overnachten kun je beter na je bezoek aan het park nog even doorrijden naar Lone Pine.Tesss schreef:Oke, Yeehaw; deze planning hebben we juist nav tips uit een eerder topic gemaakt. Vreemd! Ik heb nu zelf de kaart van Death Valley even goed bekeken, en begrijp nu jou reactie. !
Als je vanaf Shoshone nog een uur of 3 doorrijdt heb je alle viewpoints gezien en ben je het park uit.
Prima te doen in één dag, en ook goed te doen vanuit Las Vegas.
Marjon
Hoi!
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen over het laatstse deel van onze route; met name de dagen 14, 15, 16 juni. Zucht; we willen zoveel! Moeilijk om keuzes te maken. Vraag: 1 dag Zion niet te weinig? , hoe route invullen incl. D.V. en hoe zonder D.V. Verder nog op- en aanmerkingen?
..... vr 11 juni: Bryce Canyon - Zion
za 12 juni: Zion N.P. Springdale
zo 13 juni: Zion - Valley of Fire S.P. - Las Vegas
ma 14 juni:
di 15 juni:
wo 16 juni:
do 17 juni: ....... - Yosemite overnachting North Pines (gereserveerd)
vr 18 juni: Yosemite overnachting
za 19 juni: Yosemite 12 uur check out; zuiduitgang Oakhurst
Mariposa Grove: big sequoia’s - Wawona
zo 20 juni: Wawona - Cambria
ma 21 juni: Cambria - Big Sur - Monterey
di 22 juni: Monterey - San Francisco camper inleveren, hotel H.I. Fisherman's Warf (gereserveerd)
wo 23 juni: San Francisco
do 24 juni: San Francisco 16 u vertrek - Amsterdam (aankomst 25 juni)
Bedankt alvast voor het meedenken. Groetjes!
Ik zit nog steeds een beetje te twijfelen over het laatstse deel van onze route; met name de dagen 14, 15, 16 juni. Zucht; we willen zoveel! Moeilijk om keuzes te maken. Vraag: 1 dag Zion niet te weinig? , hoe route invullen incl. D.V. en hoe zonder D.V. Verder nog op- en aanmerkingen?
..... vr 11 juni: Bryce Canyon - Zion
za 12 juni: Zion N.P. Springdale
ma 14 juni:
di 15 juni:
wo 16 juni:
do 17 juni: ....... - Yosemite overnachting North Pines (gereserveerd)
vr 18 juni: Yosemite overnachting
za 19 juni: Yosemite 12 uur check out; zuiduitgang Oakhurst
zo 20 juni: Wawona - Cambria
ma 21 juni: Cambria - Big Sur - Monterey
di 22 juni: Monterey - San Francisco camper inleveren, hotel H.I. Fisherman's Warf (gereserveerd)
wo 23 juni: San Francisco
do 24 juni: San Francisco 16 u vertrek - Amsterdam (aankomst 25 juni)
Bedankt alvast voor het meedenken. Groetjes!
Luxe problemen!
Wil je niet een dag in Las Vegas zitten (2 nachten)?
Als je door DV mag zou ik dat zeker doen, maar wellicht vind je het te heet in het park.
Nou, dat pak je toch gewoon alleen wat hoogtepunten mee? Rijd dan van Las Vegas naar Lone Pine. Daar kan je al gemakkelijk een paar nachten blijven. Ga eens naar het film museum daar, laat de kinderen Face Rock zien (Whitney Portal rd) of geniet gewoon van de omgeving. Het is toch heerlijk dat je een paar extra dagen hebt. Of ga naar Mammoth en zie Devils Postpile NM, of ga langs June Lake staan met je RV. In Bishop is het Laws museum. Vanaf Big Pine zijn de Bristlecone maar de weg er naar toe met de camper is wel wat lastig.
Je hebt al een lange reis achter de rust. Waarom zou je elke dag iets moeten doen? Boekje lezen, drankje erbij en relaxen maar. No worries.
Yeehaw
Wil je niet een dag in Las Vegas zitten (2 nachten)?
Als je door DV mag zou ik dat zeker doen, maar wellicht vind je het te heet in het park.
Nou, dat pak je toch gewoon alleen wat hoogtepunten mee? Rijd dan van Las Vegas naar Lone Pine. Daar kan je al gemakkelijk een paar nachten blijven. Ga eens naar het film museum daar, laat de kinderen Face Rock zien (Whitney Portal rd) of geniet gewoon van de omgeving. Het is toch heerlijk dat je een paar extra dagen hebt. Of ga naar Mammoth en zie Devils Postpile NM, of ga langs June Lake staan met je RV. In Bishop is het Laws museum. Vanaf Big Pine zijn de Bristlecone maar de weg er naar toe met de camper is wel wat lastig.
Je hebt al een lange reis achter de rust. Waarom zou je elke dag iets moeten doen? Boekje lezen, drankje erbij en relaxen maar. No worries.
Yeehaw
Nog even over Death Valley. De campground in Furnace Creek had ook een hookup. Hebben daar na het eten binnen gezeten in de koelte van de airco. Zit ook een zwembad bij al is dat niet heel verfrissend door de hoge temperatuur buiten.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Dan het je geluk gehad met dat zwembad Joycee. Het is spring fed en ik vond het te koud om in te zwemmen. Dat zegt nog niets natuurlijk want ik zwem alleen als het water tenminste 25C is.
Nou, zo zie ik het juist niet! Ik vind het nog wel een hele afstand tussen Las Vegas en Yosemite, en veel mooie plekjes daartussen (oa. Death Valley).Yeehaw schreef:Luxe problemen!
We willen ivm onze 2 kleine kinderen liever ook niet zulke hele lange afstanden op 1 dag rijden. Aan de andere kant; als je een keer een lange rijdag hebt, kun je daarna weer profijt hebben en op een mooi plekje een 'rustdag' hebben. Twijfels...
Hieronder 2 opties zoals ik het nu voor me zie:
vr 11 juni: Bryce Canyon – Zion 90 mijl – 2 uur 20
za 12 juni: Zion NP Springdale ……………..
zo 13 juni: Zion – Valley of Fire SP - Las Vegas 163 mijl – 2 uur 50
Of... ma 14 juni Las Vegas – Dante’s View – Furnace Creek 145 mijl – 3 uur
di 15 juni Furnace Creek – Death Valley – Lone Pine 105 mijl – 2 uur 40
wo 16 juni Lone Pine – Mammoth Lakes / June Lake- Lee Vining 122 mijl – 2 uur 40
Of …14 juni Las Vegas - Beatty (I95) 120 mijl – 2 uur 25
15 juni Beatty – Mammoth Lakes 190 mijl - 3 uur 55
16 juni Mammoth Lakes – June Lake – Lee Vining 30 mijl – 40 minuten
do 17 juni Lee Vining – Tioga Pass – Yosemite North Pines
Graag jullie advies!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het water van het zwembad bij Furnace Creek is echt veel en veel warmer dan 25 graden. Als je er uit komt voelt het buiten koud aan. Maar dat zijn ervaringen van juli en augustus, ik weet niet hoe het in de wintermaanden is.Yeehaw schreef:Dan het je geluk gehad met dat zwembad Joycee. Het is spring fed en ik vond het te koud om in te zwemmen. Dat zegt nog niets natuurlijk want ik zwem alleen als het water tenminste 25C is.
Voor de route zou ik in elk geval een nacht bij Lee Vining doen. Leuk om Bodie te bezoeken, of eens ten oosten van Yosemite rond te kijken. Er zijn ook campings buiten het park, vlak bij de Tioga Pass. Hoewel; niet waarschijnlijk, kan het gebeuren dat de Tioga Pass gesloten is (in 2005 en 2006 waren de openingsdata 24 en 17 juni), dus dan geeft de overnachting bij Lee Vining je ook de ruimte om een noordelijke pas te nemen.
Als je door DV rijdt, zou je zoiets als hieronder kunnen doen. In plaats van Lone Pine kun je ook in DV zelf overnachten, of bij Panamint Springs. Reserveren in het park zal niet nodig zijn dus je kunt altijd kijken of dat iets is. Met de auto raad ik het wel aan vanwege de prachtige uren vlak na zonsopgang en voor zonsondergang, maar met de camper weet ik niet of het aan te raden is.
ma 14 juni: Las Vegas
di 15 juni: Las Vegas - Lone Pine
wo 16 juni: Lone Pine - Lee Vining
do 17 juni: Lee Vining - Yosemite overnachting North Pines (gereserveerd)
Als je niet door Death Valley wilt rijden kun je in een keer van Las Vegas naar Lee Vining of Bishop rijden. Je kunt dan bij June Lake of Mammoth Lakes staan en wat tijd nemen voor de omgeving daar.
ma 14 juni: Las Vegas
di 15 juni: Las Vegas - Lee Vining
wo 16 juni: Lee Vining/June Lake/Mammtoh Lakes (Bodie, Devils Postpile, Mono Lake)
do 17 juni: Lee Vining - Yosemite overnachting North Pines (gereserveerd)
Een mooie camping vlak buiten Yosemite is Saddlebag Lake, met veel wandelmogelijkheden in de buurt.
Marianne
Reken maar op veel langer tussen Zion en Las Vegas als je VoF wil bezoeken.
Las Vegas-Lee Vining is wel een hele lange rit.
Idd Marianne, Furnace Creek werd gemeld. Ik dacht aan het zwembad bij SPW. Te koud voor mij maar DW vond het heerlijk.
Las Vegas-Lee Vining is wel een hele lange rit.
Idd Marianne, Furnace Creek werd gemeld. Ik dacht aan het zwembad bij SPW. Te koud voor mij maar DW vond het heerlijk.
Bedankt weer voor de tips!
Ik was ondertussen zelf ook weer aan het 'puzzelen' gegaan, mbv google maps.
Wat vinden jullie hiervan:
13 juni Zion - Valley of Fire SP - Las Vegas 163 mijl - 2 uur 50
14 juni Las Vegas , rond 13u vertrek - Pahrump 58 mijl - 1 uur 31
15 juni Pahrump – Lone Pine 165 mijl - 3 uur 31
16 juni Lone Pine – Lee Vining 122 mijl - 2 uur 27
17 juni Lee Vining – Tioga Pass – Yosemite north pines 75 mijl – 1 uur 34
Op deze manier hebben we nog een middag, avond, nacht, en ochtend in Las Vegas. En zien we een deel van Death Valley, volgens google maps, komen
we oa langs Furnace Creek als we uit Pahrump naar Lone Pine rijden.
Ook zijn 16 en 17 juni niet zulke hele lange rijdagen, dus ook tijd om de mooie omgeving te bekijjken.
Ik was ondertussen zelf ook weer aan het 'puzzelen' gegaan, mbv google maps.
Wat vinden jullie hiervan:
13 juni Zion - Valley of Fire SP - Las Vegas 163 mijl - 2 uur 50
14 juni Las Vegas , rond 13u vertrek - Pahrump 58 mijl - 1 uur 31
15 juni Pahrump – Lone Pine 165 mijl - 3 uur 31
16 juni Lone Pine – Lee Vining 122 mijl - 2 uur 27
17 juni Lee Vining – Tioga Pass – Yosemite north pines 75 mijl – 1 uur 34
Op deze manier hebben we nog een middag, avond, nacht, en ochtend in Las Vegas. En zien we een deel van Death Valley, volgens google maps, komen
we oa langs Furnace Creek als we uit Pahrump naar Lone Pine rijden.
Ook zijn 16 en 17 juni niet zulke hele lange rijdagen, dus ook tijd om de mooie omgeving te bekijjken.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Je laatste route lijkt me een prima optie. Je hebt dan de hele dag voor Death Valley. Ik zou in ieder geval Dante's View, Zabriskie Point, Badwater, Artists Drive, Devils Golfcourse en Sand Dunes bezoeken. Ik zou heel vroeg opstaan die dag en dan kun je tegen de middag altijd nog bepalen wanneer het jullie letterlijk te heet onder de voeten wordt en dan kunnen jullie zo door rijden naar Lone Pine. 
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Hallo!
Nog 3,5 week en dan gaat ons avontuur beginnen! Met ons vieren; 2 zoontjes, man en ik, 4 weken naar Amerika! Ik heb er veel zin in, maar vind het ook
wel erg spannend!! Hierbij nog 1x onze route. Er staat niet veel vast, dus we kunnen altijd nog schuiven. Alleen de eerste 2 overnachtingen in LA en de laatste 2 in SF, hotels gereserveerd. En in Yosemite 2 overnachtingen gereserveerd. Verder geen campgrounds vastgelegd.
Als jullie nog tips/advies hebben, hoor ik het graag...
Groetjes Tess
do 27 mei: Aankomst Los Angeles
vr 28 mei: Los Angeles
za 29 mei: LA - Carlsbad
zo 30 mei: Carlsbad – Legoland - Twenty Nine Palms
ma 31 mei: Twenty Nine Palms - Kingman
di 1 juni: Kingman – Grand Canyon N.P. south rim
wo 2 juni: G.C. – Page (onderweg Horseshoe bend)
do 3 juni: Page
vr 4 juni: Page
za 5 juni: Page – Monument Valley
zo 6 juni: Monument Valley (sunrise) – Moab
ma 7 juni: Moab
di 8 juni: Moab
wo 9 juni:Moab – Torrey Capitol Reefs
do 10 juni: Torrey – Bryce Canyon
vr 11 juni: Bryce Canyon – Zion
za 12 juni: Zion NP Springdale
zo 13 juni: Zion – Valley of Fire SP - Las Vegas
ma 14 juni Las Vegas – Death Valley Junction
di 15 juni Death Valley Junction – Dantes View – Badwater –
Zabriskie Point – overig Death Valley – Lone Pine
wo 16 juni Lone Pine – Mammoth Lakes / June Lake- Lee Vining
vr 18 juni Yosemite - overnachting Upper Pines
za 19 juni: 12 uur check out; zuiduitgang Oakhurst
zo 20 juni: Mariposa Grove - Cambria
ma 21 juni Cambria – Monterey kustweg ‘big sur’
di 22 juni Monterey – San Francisco camper inleveren 11uur
wo 23 juni San Francisco
do 24 juni San Francisco - Amsterdam
Nog 3,5 week en dan gaat ons avontuur beginnen! Met ons vieren; 2 zoontjes, man en ik, 4 weken naar Amerika! Ik heb er veel zin in, maar vind het ook
wel erg spannend!! Hierbij nog 1x onze route. Er staat niet veel vast, dus we kunnen altijd nog schuiven. Alleen de eerste 2 overnachtingen in LA en de laatste 2 in SF, hotels gereserveerd. En in Yosemite 2 overnachtingen gereserveerd. Verder geen campgrounds vastgelegd.
Als jullie nog tips/advies hebben, hoor ik het graag...
Groetjes Tess
do 27 mei: Aankomst Los Angeles
vr 28 mei: Los Angeles
za 29 mei: LA - Carlsbad
zo 30 mei: Carlsbad – Legoland - Twenty Nine Palms
ma 31 mei: Twenty Nine Palms - Kingman
di 1 juni: Kingman – Grand Canyon N.P. south rim
wo 2 juni: G.C. – Page (onderweg Horseshoe bend)
do 3 juni: Page
vr 4 juni: Page
za 5 juni: Page – Monument Valley
zo 6 juni: Monument Valley (sunrise) – Moab
ma 7 juni: Moab
di 8 juni: Moab
wo 9 juni:Moab – Torrey Capitol Reefs
do 10 juni: Torrey – Bryce Canyon
vr 11 juni: Bryce Canyon – Zion
za 12 juni: Zion NP Springdale
zo 13 juni: Zion – Valley of Fire SP - Las Vegas
ma 14 juni Las Vegas – Death Valley Junction
di 15 juni Death Valley Junction – Dantes View – Badwater –
Zabriskie Point – overig Death Valley – Lone Pine
wo 16 juni Lone Pine – Mammoth Lakes / June Lake- Lee Vining
vr 18 juni Yosemite - overnachting Upper Pines
za 19 juni: 12 uur check out; zuiduitgang Oakhurst
zo 20 juni: Mariposa Grove - Cambria
ma 21 juni Cambria – Monterey kustweg ‘big sur’
di 22 juni Monterey – San Francisco camper inleveren 11uur
wo 23 juni San Francisco
do 24 juni San Francisco - Amsterdam
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Prachtige route! Ik zou er niet veel meer aan doen.
Eventueel nog 1 dag Page minder, ten gunste van Moab.
Eventueel nog 1 dag Page minder, ten gunste van Moab.
Groetjes René
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heel mooi inderdaad. Net als René zou ik misschien een dag minder Page doen, maar als jullie een boottocht plannen ben je natuurlijk wel wat tijd kwijt daar. Als je een nacht over hebt zou ik ergens een leuke camping nemen, met wat voorzieningen zoals een speeltuin en zwembad, wat dat zie ik nu niet echt veel. Moab is een mogelijkheid, maar ergens anders een rustpunt lijkt me ook mooi. Ik weet niet of de Fruita CG leuk is voor jonge kinderen? Of doe 2 nachten Bryce, bij Ruby's is ook genoeg te doen. Geeft je ook wat meer tijd onderweg naar en van Bryce (hou rekening met de wegwerkzaamheden bij Zion). Een volle dag Las Vegas in een mooi hotel of op een mooie camping is ook een aanrader!
Als jullie bij de Grand Canyon in het park willen kamperen dan is reserveren wel verstandig denk ik.
Marianne
Als jullie bij de Grand Canyon in het park willen kamperen dan is reserveren wel verstandig denk ik.
Marianne
Heel veel plezier! Prachtig maar ik kan het niet laten....Death Valley Junction?
2/6 pauze bij Cameron Trading Post en je zou een kleine visa versa omweg naar Marble Canyon, Navajo Bridge en Lees Ferry kunnen doen.
3/6 bewaar Horseshoe Bend dan voor deze dag ergens tussen 10:00 en 12:00 vanwege de stand van de zon.
14/6 Ik neem aan het Amargosa Hotel in DV-Junction. Is erg basic, maar ook ook heel bijzonder (ik heb er vorig jaar overnacht). Wil je een campground in een plaats met iets meer voorzieningen, dan zijn Shoshone en Pahrump betere opties.
Rond Page is veel te zien, zie dit topic. Misschien is de trip naar Raibow Bridge iets voor jullie. Maar ik kan me ook voorstellen wanneer je een dag in Page verplaatst, zoals René en Marianne ook al voorstellen.
Johan
3/6 bewaar Horseshoe Bend dan voor deze dag ergens tussen 10:00 en 12:00 vanwege de stand van de zon.
14/6 Ik neem aan het Amargosa Hotel in DV-Junction. Is erg basic, maar ook ook heel bijzonder (ik heb er vorig jaar overnacht). Wil je een campground in een plaats met iets meer voorzieningen, dan zijn Shoshone en Pahrump betere opties.
Rond Page is veel te zien, zie dit topic. Misschien is de trip naar Raibow Bridge iets voor jullie. Maar ik kan me ook voorstellen wanneer je een dag in Page verplaatst, zoals René en Marianne ook al voorstellen.
Johan
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Prachtige route inderdaad.
En goed dat je flexibel blijft om je route aan te kunnen passen mocht het allemaal toch wat te vermoeiend zijn.
Is vooraf toch moeilijk in te schatten. Voor ons was het toch al rustige schema niet rustig genoeg, terwijl anderen moeiteloos een drukker reisschema kunnen aanhouden.
Misschien handig om ook vooraf alvast te bepalen wat absolute Must-sees zijn en welke evt. op een B-schema terecht kunnen komen? Dat maakt ter plekke de keuze misschien iets makkelijker als het nodig zou blijken om de route bij te stellen.
Heb je in Wawona een camping vastgelegd?
Anders zou je misschien de KOA in Coarsegold kunnen overwegen. Ruimtelijk met (klein) speeltuintje en zwembad.
Wij zijn daar een paar dagen geweest en het was heerlijk om daar even bij te tanken en even wat rustiger aan te kunnen doen (na de sneeuw die wij in Sequoia hadden, hadden we in Coarsegold heerlijk warm weer, maar da's natuurlijk geen garantie...)
En goed dat je flexibel blijft om je route aan te kunnen passen mocht het allemaal toch wat te vermoeiend zijn.
Is vooraf toch moeilijk in te schatten. Voor ons was het toch al rustige schema niet rustig genoeg, terwijl anderen moeiteloos een drukker reisschema kunnen aanhouden.
Misschien handig om ook vooraf alvast te bepalen wat absolute Must-sees zijn en welke evt. op een B-schema terecht kunnen komen? Dat maakt ter plekke de keuze misschien iets makkelijker als het nodig zou blijken om de route bij te stellen.
Heb je in Wawona een camping vastgelegd?
Anders zou je misschien de KOA in Coarsegold kunnen overwegen. Ruimtelijk met (klein) speeltuintje en zwembad.
Wij zijn daar een paar dagen geweest en het was heerlijk om daar even bij te tanken en even wat rustiger aan te kunnen doen (na de sneeuw die wij in Sequoia hadden, hadden we in Coarsegold heerlijk warm weer, maar da's natuurlijk geen garantie...)
Groetjes Inge
Onze reisverslagen naar Amerika (en Zweden, Noorwegen en Schotland):
2009: Californië + Crater Lake - met dochter van 2 jaar en camper!
2005: Noord- en Zuidwest
2003: Zuidwest + Yellowstone
Hallo, zijn Trailer Village en Mather Campground de enige twee campgrounds in het park? Ik kan Mather CG wel vinden op de NPS site, en daar ook reserveren. Trailer Village echter niet; kan ik die niet online reserveren?Als jullie bij de Grand Canyon in het park willen kamperen dan is reserveren wel verstandig denk ik.
Marianne
Groetjes Tess
- Inge
- Amerika-expert
- Contacteer:
Via deze site kan je in de linker kolom de accommodatie selecteren en uiteindelijk een reservering maken voor Trailer Village. Trailer Village hoort blijkbaar bij Xanterra, die ook de reserveringen voor de hotels in het park doet.
Groetjes Inge
Re: Reis Tesss: advies 4 weken zuidwest usa -
Hej!
Volgende week donderdag gaan we al!! Spannend... De koffer en tassen liggen al klaar. Maar wat moet ik allemaal meenemen???
Hebben jullie nog adviezen ook mbt onze twee kleine kinderen? Wat absoluut niet vergeten? En wat kun je beter in Amerika zelf kopen?
Graag jullie tips...
Bedankt alvast! Groetjes Tess
Volgende week donderdag gaan we al!! Spannend... De koffer en tassen liggen al klaar. Maar wat moet ik allemaal meenemen???
Hebben jullie nog adviezen ook mbt onze twee kleine kinderen? Wat absoluut niet vergeten? En wat kun je beter in Amerika zelf kopen?
Graag jullie tips...
Bedankt alvast! Groetjes Tess
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1177 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne