Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Day's Inn Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Katleen
Amerika-ontdekker

Day's Inn Moab

Bericht door Katleen »

Hoi,
een paar weken geleden heb ik 2 nachten gereserveerd in de Day's Inn in Moab.
Nu pas lees ik wat reviews en die zijn allemaal even slecht dat ik het motel wil annuleren.
Helaas blijkt dat niet mogelijk, ik heb blijkbaar een "book via internet 15% off" dat geen mogelijkheid tot annuleren biedt.
Mijn eigen domme fout om de cancellation policy niet na te lezen, ik was er vanuit gegaan dat je in de gewone motels altijd kon annuleren...
En nu zie ik ondertussen de de prijzen van dat motel NOG goedkoper zijn dan toen ik boekte.

Nu...

Kan ik het echt niet annuleren? Is er geen achterpoortje? De overnachtingen zijn pas voor in augustus...

Of...

Heeft iemand ervaring met de Day's Inn in Moab en kan mij geruststellen?

Ik kan normaal gezien overal slapen, en trek mij meestal niet zoveel aan van de 'properheid', maar nu zijn ALLE reviews slecht...

Help!
jta
Amerika-expert

Re: Day's Inn Moab

Bericht door jta »

Hallo,

De situatie kan natuurlijk vlug veranderen, maar wij hebben daar 4 jaar terug 4 dagen verbleven en alles was prima in orde ( toen). Ook nu zijn niet alle reviews ,,slecht", op tripadvisor kom je aan een kleine 50 % die het motel uitstekend tot middelmatig vinden, er zijn er inderdaad wel veel die het ook echt slecht vinden. Misschien kunnen forumleden die er dit of vorig jaar verbleven u (hopelijk) geruststellen.

Ben even gaan checken op Days Inn, annuleren zit er blijkbaar niet zo direkt in . Misschien iemand een gouden tip ?

Jacques
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als je enkel en alleen afgaat op de reviews zou je bijna in geen enkel motel kunnen slapen... Het is algemeen bekend dat mensen eerder hun ongenoegen kenbaar maken dan hun 'genoegen'. :wink:

Hoewel ik nog niet bij de Days Inn in Moab geslapen heb, zijn de de Days Inn's waar ik wel geslapen heb stuk voor stuk goed bevallen. Nu zegt dat natuurlijk nog niet veel over deze Days Inn maar wat ik wel weet is dat ik nog nooit teleurgesteld ben door ze. Ik heb het dan ook niet zo op de reviews en ga liever zelf een oordeel vormen.

Het tarief dat jij geboekt hebt is inderdaad niet te annuleren, daarvoor heb je ook 15% minder betaald. Het wordt ook heel duidelijk vermeld (ook bij het boeken!). Je kunt nu 2 dingen doen. Je 'verlies' nemen en iets anders boeken of toch gewoon dit motel houden.

Overigens zijn niet alle reviews slecht als ik op Tripadvisor kijk (review van 16 oktober 2009):
im glad i took no notice of previous reviews, as i had prebooked this motel and then read the reviews. i found the motel to be very satisfactory ,very clean and no bed bugs in sight ,as mentioned by some people, the staff were very helpful and kind, they dod a good continental breakfast too. id definately stay again well worth the money.
Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

zijn de de Days Inn's waar ik wel geslapen heb stuk voor stuk goed bevallen.
Kan ik alleen maar beamen, gedurende 10 reizen geregeld in Days Inn gelogeerd en is nog nooit tegengevallen. Kan me ook niet inbeelden dat een keten als Days Inn niet zou ingrijpen.

Jacques
Katleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Katleen »

Vorige reis ook nooit 'last' gehad met Day's Inn... Maar deze lijkt mij ineens verschrikkelijk...
Na vorige reis pas de reviews gelezen, toen moesten we ook vaak lachen dat anderen dat zo slecht vonden terwijl wij er weg van waren.

Het is ook gewoon jammer dat bij het boeken 2 weken geleden 15% off was -en ik daardoor nu niet kan annuleren- en dat het nu NOG goedkoper is.

Maar ik weet het, ik had de policy moeten nalezen & het kan zijn dat motels inderdaad goedkoper worden... Maar nu pikt het toch. Vooral gestimuleerd door de slechte reviews...
Bedankt voor de reacties! Een gouden tip mag nog komen, en anders wagen we het er gewoon op! :)
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Je kan het allicht proberen met een mailtje naar de lokale Days Inn dat je nu ziet dat de prijzen lager zijn als waar jij voor geboekt hebt. Vragen kan altijd....
Katleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Katleen »

Ik wou inderdaad een mailtje sturen, maar ik vind het adres nergens... Vragen kan idd altijd!
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

de recensies zijn inderdaad wel erg slecht ook via deze link http://www.virtualtourist.com/hotels/No ... -BR-1.html

misschien via het contact form mailen zie hier : http://www.daysinn.com/DaysInn/control/ ... m&variant=
en het feit dat het nu goedkoper is kan je wellicht via dit formulier regelen : http://www.daysinn.com/DaysInn/control/ ... e?variant=

het ligt eraan wat je betaald hebt ,misschien toch wat anders boeken ?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Wij zijn in 2007 2 nachten in Days Inn in Moab geweest en toen viel het best mee hoor het is geen super de luxe hotel maar zover ik me kan herinneren wel schoon en alles wat je nodig hebt. Wij hadden in December geboekt bij hotel Pennslylvania in NY, de recensies waren zo slecht dat ik dacht waar zijn we aan begonnen, uiteindelijk viel het 100% mee, vaak is het hoe slechter de recensies hoe meer het meevalt omdat je het slechtste verwacht.
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Voor ons is het al wat langer geleden, het was in onze ogen niet de beste Days Inn... maar het was acceptabel.
Katleen
Amerika-ontdekker

Bericht door Katleen »

Dank jullie voor jullie reacties!! Ik het proberen te regelen via de contactformulieren! En anders zullen inderdaad maar het allerslechtste verwachten, dan kan het alleen maar beter meevallen! Dank u!
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

Ben benieuwd, en uw info kan ook nuttig zijn voor andere leden.

Jacques
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer