Hoi Marco, bedankt voor de tip van het museum, ik schrijf het op!
René, heel fijn voor het advies, dan rijden we gewoon bovenlangs. Joshua Tree lijkt me heel bijzonder, ben zowiezo nog nooit in een 'desert' geweest, DV slaan we over omdat we dat met de kids niet zo zien zitten.
Goeie tip, ik had geen idee dat we ons moesten ´aanmelden´... goed om te weten...
Haha nou we gaan ook nog op andere plekken shoppen en daarna gaan we ook nog naar San Diego, dus ach, het geld komt vast wel op, dat is het enige waar ik niet aan twijfel...
Voor degenen die het leuk vinden zet ik hieronder nog even het overzicht per dag en waar we verblijven.
Dag 1: 23 april: 10.30 vlucht AMS / 12.30 aankomst in LAX, naar Hotel
Dag 2 -24 april Transfer naar Moturis, camper ophalen en rijden naar Anaheim RV Village (bij Disneyland)
Dag 3 -25 april Op de RV campground in Anaheim (naar Disney)
Dag 4 -26 april Op de RV campground in Anaheim (naar Disney)
Dag 5 - 27 april Vertrekken naar Las Vegas - Sam's Town RV Campground
Dag 6 - 28 april Las Vegas
Dag 7 - 29 april LV / Zion via Valley of FireVertrekken naar Zion Campground
Dag 8 - 30 april Zion / Zion campground
Dag 9 - 1 mei Zion - Bryce (ruby´s inn)
Dag 10 - 2 mei Bryce - Lake Powell Wahweap RV
Dag 11 - 3 mei Page/Lake Powell (Wahweap) (antelope of varen op lake powell??)
Dag 12 - 4 mei Page-Vertrekken naar Williams (via Hopi gebied??) (The Train RV)
Dag 13 - 5 mei Williams (The Train naar de Grand Canyon en middagtour GC) (The Train RV)
Dag 14 - 6 mei Williams / Lake Havasu -campground nog bepalen
Dag 15 - 7 mei Lake Havisu - Joshua Tree NP - campground nog te bepalen
Dag 16 - 8 mei Joshua Tree NP - Aankomst in San Diego / Chula Vista RV
Dag 17 - 9 mei San Diego
Dag 18 - 10 mei San Diego
Dag 19 - 11 mei San Diego
Dag 20 - 12 mei San Diego / Long Beach (Silver Shore RV)
Dag 21 - 13 mei 's ochtends vroeg Camper inleveren bij Moturis, transfer door naar Los Angeles Airport, terugvlucht
Dag 22 - 14 mei 's ochtends aankomst op Schiphol
Jullie gaan echt een prachtige reis maken en ik zie dat het al heel snel is, dus ik wens jullie alvast een hele fijne reis toe!
In San Diego zou ik zeker ook even op Coronado Island gaan kijken, Old Town bezoeken, The Gaslamp Quarter (Daar kun je ook shoppen) en uiteraard is Sea World voor de kinderen altijd wel een succes.
Na alle aswolk-commotie en op de valreep nog 2 zieke kinderen zijn we electronisch ingecheckt dus als alles goed gaat zullen wij morgen vertrekken naar Los Angeles.
Heel veel plezier en een goede vlucht toegewenst! Hopelijk zijn de kinders morgen ook weer helemaal back in business.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de kleintjes!
(momenteel hier even een periode 'oh-waar-gaan-we-aan-beginnen-vermengd-met-heel-veel-voorpret', dus ik ga jullie blog goed in de gaten houden de komende tijd)
Reisverslag van onze reis door Zuidwest USA, juni 2010 van San Francisco naar Salt Lake City: http://mamarije.blogspot.com/p/blog.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.