Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat is jouw favoriete hotel in Las Vegas, en waarom?
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Re: Wat is jouw favoriete hotel in Las Vegas, en waarom?
Die is super Gino, bedankt.
Ik had nog steeds alleen Wynn als achtergrond, maar deze is echt mooi.
Hoi,
En welk hotel raden jullie aan qua zwembad?
We gaan t.z.t met kinderen/teeners van 13,11 en 8 jaar oud.
En welk hotel raden jullie aan qua zwembad?
We gaan t.z.t met kinderen/teeners van 13,11 en 8 jaar oud.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Als het zwembad erg belangrijk is en je gaat met tieners, dan zou ik als eerste het Mandalay bay aanraden, zonder twijfel de mooiste zwembaden van de Las Vegas strip, het MGM-Grand of Flamingo zijn ook goede opties. Er zijn meer hotels met mooie zwembaden (Bellagio, Wynn/Encore, enz.), maar die zijn volgens mij wat minder geschikt voor kinderen van die leeftijd.
P.S. hou er rekening mee dat je in Las Vegas maar met maximaal 4 personen op een kamer mag.
P.S. hou er rekening mee dat je in Las Vegas maar met maximaal 4 personen op een kamer mag.
Hoi Harry,
Ik weet het..met max. vier personen op een kamer..daarom is de twijfel nog erg groot of we t.z.t. toch niet gewoon naar RVcg Sams Town nemen en vandaar de Strip gaan bezoeken... Je kunt wel met vijf nabij de Strip logeren in een goedkoop motel of suite, maar dan zit je met vervoer naar De Strip en die zit erbij Sams Town weer in...Tenzij we tegen een hele leuke aanbieding lopen, en dus twee kamers huren.
Ik weet het..met max. vier personen op een kamer..daarom is de twijfel nog erg groot of we t.z.t. toch niet gewoon naar RVcg Sams Town nemen en vandaar de Strip gaan bezoeken... Je kunt wel met vijf nabij de Strip logeren in een goedkoop motel of suite, maar dan zit je met vervoer naar De Strip en die zit erbij Sams Town weer in...Tenzij we tegen een hele leuke aanbieding lopen, en dus twee kamers huren.
Wederom lees ik niets over Planet Hollywood. Prima hotel, mooie ligging, grote kamers. Alles ademt naar een uitstekend hotel. Tevens ben je direct op de Strip, winkels, restaurants etc.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht