Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dubbel geboekte plek in Yosemite 14-18 juli - Interesse??
Dubbel geboekte plek in Yosemite 14-18 juli - Interesse??
Ik heb door omstandigheden (zie eerdere draadje: viewtopic.php?f=7&t=27168) nog een plaats in Yosemite van 14 t/m 18 juli in mijn bezit. Het is op de North Pines, plek 123.
Is er iemand die hier interesse in heeft, dan wil ik wel een tijd afspreken waarop ik hem annuleer en dan kan je klaar zitten om hem direct te gaan reserveren.
Ik hoor het wel....
Is er iemand die hier interesse in heeft, dan wil ik wel een tijd afspreken waarop ik hem annuleer en dan kan je klaar zitten om hem direct te gaan reserveren.
Ik hoor het wel....
Re: Dubbel geboekte plek in Yosemite 14-18 juli - Interesse??
Ben er zelf niet maar waardeer je altruisme. Bravo!
-
- Amerika-ontdekker
hallo,Tjaco schreef:Ik heb door omstandigheden (zie eerdere draadje: viewtopic.php?f=7&t=27168) nog een plaats in Yosemite van 14 t/m 18 juli in mijn bezit. Het is op de North Pines, plek 123.
Ik hoor het wel....
Wij zijn nog op zoek naar een plek op een campground in Yosemite voor de periode 14 tot 16 juli voor een camper van 25 foot.
Indien plek 123 hiervoor geschikt is dan willen we deze graag overnemen.
mvg,
Danny
Is nog beschikkbaar en geschikt voor 25 ft.
Ik heb je een PB gestuurd om een tijd af te spreken.
Ik heb je een PB gestuurd om een tijd af te spreken.
De ruiling is gelukt !!!
Beheerders: Bericht kan gesloten worden.
Beheerders: Bericht kan gesloten worden.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn dat het gelukt is! En handig om te weten dat het op die manier mogelijk is. Zie je de plaatsen meteen virj komen als je annuleert?
Marianne
Marianne
Ja, de plaatsen komen bijna direct vrij wanneer je annuleert via de site.
Nadat hij de data die hij nodig had geboekt had, bleven die andere twee ook nog wel even staan (maar nu zijn ze wel weg). Ik denk niet dat je dit direct op de 15e moet doen, maar even een weekje wachten en op een moment dat de Amerikanen slapen (wij deden het om 12.00 uur) afspreken.
Nadat hij de data die hij nodig had geboekt had, bleven die andere twee ook nog wel even staan (maar nu zijn ze wel weg). Ik denk niet dat je dit direct op de 15e moet doen, maar even een weekje wachten en op een moment dat de Amerikanen slapen (wij deden het om 12.00 uur) afspreken.
Volgens mij stond er in voorwaarden van bepaalde campings ook dat je niet gelijk mocht annuleren, maar een aantal dagen (10 ofzo?) moest wachten voordat dit zomaar kon. Ik denk om te voorkomen dat mensen maar van alles boeken en anderen daardoor geen plek hebben. Maar mooi dat het nu gelukt is, goede tipTjaco schreef:Ik denk niet dat je dit direct op de 15e moet doen, maar even een weekje wachten en op een moment dat de Amerikanen slapen (wij deden het om 12.00 uur) afspreken.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 975 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 4 Reacties