Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel in San Francisco via hotwire / priceline?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tesss
Amerika-ontdekker

Hotel in San Francisco via hotwire / priceline?

Bericht door Tesss »

Hallo,
Wij moeten nog een hotel regelen voor onze 2 laatste nachten in San Francisco, nadat we de camper hebben ingeleverd.
We zitten te denken aan Holliday Inn Fisherman's Warf. Nu lees ik veel over hotwire en priceline, maar daar kan ik dit hotel niet vinden.
Weten jullie hoe dit zit? Via Hotels.com komen we op €100,- p.k.n (2 volw. en 2 kind.) Ik ben benieuwd wat het via hotwire of priceline zou kosten.
Groetjes @tesss
Legpuzzel
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: hotel SF hotwire / priceline?

Bericht door Legpuzzel »

http://biddingfortravel.yuku.com/topic/ ... ts-60.html zie ik op het forum staan dat hier informatie over heeft.
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Sorry, maar ik begrijp nog niet echt hoe het werkt. Kan iemand me er meer over vertellen?
Zie mijn eerste vraag in dit topic!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Tesss, heb je het topic uitleg over Priceline en Hotwire in Reizen algemeen al gelezen, zo nee dan kun je dat beter eerst doen, heb je dan nog specifieke vragen stel ze dan hier.
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Bedankt Harry! Daar had ik idd nog niet gekeken :oops: Net even vluchtig gelezen; zal het even goed gaan
bestuderen. Klinkt nogal ingewikkeld als je het zo voor het eerst leest.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Het lijkt eerst best wel ingewikkeld, maar geloof me, het werkt gewoon een beetje verslavend. :D
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

op 15-02 meldde iemand deze win:
Priceline
Plaats: San Francisco
Datum geboekt: 15 feb 2010
Voor periode: 15 juli tot 18 juli
Start bod: $ 60
Verloop biedingen: eerste bod van $ 60 voor drie sterren in Fishermans Wharf meteen geaccepteerd
Geaccepteerd bod : $ 60
Verkregen hotel (incl. ster en area): Holiday Inn Fishermans Wharf 3*
Normale prijs via hotel website: $ 171 (excl tax)

dus heel wat voordeliger dan via hotels.com.Voor grote steden gewoon priceline of als je wat huiverig bent eerst hotwire proberen.Hotwire is makkelijker te bepalen welk hotel het is maar als je de topic met gewonnen hotels goed volgt kun je ook weten welk hotel je bij priceline kunt winnen.
MAAAAAR eerst je super goed inlezen.Wil je het ultieme uit priceline halen moet je heel wat uurtjes inlezen ! maar dan is het super verslavend zoals harry ookal zie.
misschien kan een moderator dit topic op de juiste plek zetten?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Madphil
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Madphil »

Ik heb zelf voor 3 weken eerder (rond 20 mei) voor $63 per nacht het Best Western Tuscan Inn at Fisherman's Wharf gewonnen. Zie hier. Dit is vrijwel hetzelfde denk ik.
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Als ik het goed begrijp kunnen wij dus beter via hotwire een poging wagen ipv priceline; omdat wij met z'n vieren zijn. 2 Volwassenen en 2 kleine kinderen.
Ik zal me eerst goed gaan verdiepen voor ik een gokje ga wagen. Bedankt voor jullie reacties!
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

wij waren ook met 2 kinderen in 2008 en boekten veel met priceline.In principe is priceline voor 2 personen gegarandeerd,maar als je mailt dat je 2 queen bedden hebt is het okee.Kinderen zijn immers tot 17-18 jaar gratis.
Wil je op veilig spelen is hotwire idd beter.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

Jaaaaaa ! :lol:
Het is gelukt! Gisteren een poging gewaagd bij Priceline. We wilden graag in SF in hotel Holliday Inn Fisherman''s Warf;
dus gekozen voor de wijk Fisherman's Warf en drie sterren. Bod uitgebracht van $58,- en .... ja hoor; bod geaccepteerd.
En welk hotel: Jaaaaa Holliday Inn F.W.
Geweldig!! Bedankt voor jullie tips allemaal!! Super forum!! Ik had anders nog nooit gehoord van het hele priceline/hotwire gebeuren, en
dan 'gewoon' via bijvoorbeeld hotels.com geboekt.
Meteen even gebeld met het hotel om door te geven dat we met 2 kleine kids komen. Was prima; kinderbedjes zijn gratis, en evt. voor de oudste een extra 1 persoonsbed voor geringe bijbetaling. Komt helemaal goed!
Groetjes @tesss
yggep1969
Amerika-ontdekker

Bericht door yggep1969 »

Klinkt goed. Voor welke datum heb je geboekt? Met andere woorden hoe ver vantevoren is dit te doen?
Tesss
Amerika-ontdekker

Re: Hotel in San Francisco via hotwire / priceline?

Bericht door Tesss »

We hebben geboekt voor 22 t/m 24 juni. Ja, mooie prijs he!!
karin1978
Amerika-ontdekker

Bericht door karin1978 »

voor het hotel is het zeker een mooie prijs. Maar had je wel gezien dat er nog 42 dollar voor het parkeren bij komt?
Is dat overal zo duur? En dan vraag ik me ook af of dit per nacht is of per verblijf....
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

karin1978 schreef:Maar had je wel gezien dat er nog 42 dollar voor het parkeren bij komt?
Is dat overal zo duur? En dan vraag ik me ook af of dit per nacht is of per verblijf....
Bij veel hotels betaal je dat inderdaad per nacht. Lijkt heel veel maar als je het afzet tegen de prijs waarvoor je in een mooi hotel in hartje San Francisco kunt zitten val het best mee. Boek maar eens een 'gewoon' hotel, dan ben je vaak al rond de $ 100 per nacht kwijt.

Wij zaten 2 jaar geleden ook in de Holiday Inn op Fishermans Warf via Hotwire voor $ 66 per nacht. De kosten voor parkeren ($ 42 per nacht) kwamen er nog overheen. Je zit echter wel op een toplocatie vind ik zelf. Op loopafstand van Fishermans Warf, wat wil je nog meer. :D

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
karin1978
Amerika-ontdekker

Bericht door karin1978 »

Maar zijn alle hotels in het centrum zo duur qua parkeren?
Vorig jaar bij een hotel in miami waar we verbleven moesten we 30 dollar per nacht betalen.
Dat vond ik eigenlijk al flink aan de prijs...
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 33
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Of ze allemaal zo duur zijn weet ik natuurlijk ook niet.

Je zou eens bij de hotelwebsites langs kunnen gaan van de hotels die gewonnen worden. Kun je nakijken op http://www.biddingfortravel.com (voor Priceline) en http://www.betterbidding.com (voor Hotwire én Priceline).

Dat heb ik destijds wel gedaan en zo niet voor een verrassing kwam te staan toen wij het hotel eenmaal gewonnen hadden.

Roland
Since 1982: 33 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jodokus
Amerika-ontdekker

Bericht door jodokus »

karin1978 schreef:Maar zijn alle hotels in het centrum zo duur qua parkeren?
Reken daar maar op.
Slimmer is het om de reis te beginnen of te eindigen in SF. Je haalt je auto pas op bij vertrek of levert hem gelijk in bij aankomst.
In SF doe je toch niets met de auto.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

jodokus schreef:In SF doe je toch niets met de auto.
Ik wel hoor, nergens zo leuk rijden als door "the streets of San Francisco", en ook in de directe omgeving van de stad en rondon de baai is erg veel leuks te zien, zonder auto zie je daar dus helemaal niets van, ik zou nooit in San Francisco willen zitten zonder auto.
Tesss
Amerika-ontdekker

Bericht door Tesss »

karin1978 schreef:voor het hotel is het zeker een mooie prijs. Maar had je wel gezien dat er nog 42 dollar voor het parkeren bij komt?
Voor ons niet dus.... wij eindigen onze reis in SF, en leveren eerst de camper in! En blijven de laatste 2 nachten van onze 4weekse camperreis in het hotel Holliday Inn Fisherman's Warf. Dus daarom helemaal een super mooi prijsje!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer