Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren camping Yosemite NP.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: reserveren camping yosemite
Devils Garden CG in Arches kent alleen een camphost, je moet je daar toch melden bij het visitor center ook voor een first come, first served plaats dus bij aankomst in Arches eerst langs het VC.
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Zooo Yosemite is geboekt... YES aan het water met een plek waar we voorkeur voor hadden.
We zaten met zijn tweeën mijn man op zijn werk en ik thuis met 2 tabbladen open helemaal tot waar je "Book now" moet aanklikken. Om 14.50 zaten we nu klaar en echt om 14:59 15:00 klik en ging ie de pagina laden. Tot die tijd stond er dat je moest wachten tot 10.00AM EDT (NewYork tijd). En echt in 3 minuten was het nu gepiept maar het laden van pagina's liep heel langzaam. En mijn man zag om 15.02 al dat bepaalde plekken helemaal vol stonden tot 20 aug.
Ik had een kleine handleiding gemaakt, waarin stond hoe we moesten reserveren... en het werkte super. Ook mede namens iedereen van de ervaren mensen op het forum! Want nu staat alles dus vol.. er komen wel weer plekken vrij omdat je mensen hebt die ook met 3/4 bezig zijn en dan uiteindelijk maar 1 plek houden.
Overigens kijk ik net nog even op Lower Pines is niks meer vrij in de periode dat geschikt is voor onze camper! Goed wij zijn blij!
Nou op naar 5 AUGUSTUS!!! NOG 4 MND EN 21 DAGEN
We zaten met zijn tweeën mijn man op zijn werk en ik thuis met 2 tabbladen open helemaal tot waar je "Book now" moet aanklikken. Om 14.50 zaten we nu klaar en echt om 14:59 15:00 klik en ging ie de pagina laden. Tot die tijd stond er dat je moest wachten tot 10.00AM EDT (NewYork tijd). En echt in 3 minuten was het nu gepiept maar het laden van pagina's liep heel langzaam. En mijn man zag om 15.02 al dat bepaalde plekken helemaal vol stonden tot 20 aug.
Ik had een kleine handleiding gemaakt, waarin stond hoe we moesten reserveren... en het werkte super. Ook mede namens iedereen van de ervaren mensen op het forum! Want nu staat alles dus vol.. er komen wel weer plekken vrij omdat je mensen hebt die ook met 3/4 bezig zijn en dan uiteindelijk maar 1 plek houden.
Overigens kijk ik net nog even op Lower Pines is niks meer vrij in de periode dat geschikt is voor onze camper! Goed wij zijn blij!
Nou op naar 5 AUGUSTUS!!! NOG 4 MND EN 21 DAGEN
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
donkersusa
- Amerika-ontdekker
Hoera!!! bij ons is het ook gelukt
Vorig jaar ging het gemakkelijker, nu iets meer stress. Met name omdat de reis vorig jaar niet door kon gaan en we nu des te meer gebrand zijn op een plekje op upper pines.
5 en 6 augustus op site 175. Ik kijk net op de fotosite en precies die plaats staat niet goed op de foto. Komt vast allemaal goed. De voorpret kan nu echt beginnen. dit was het laatste losse eindje.
Groeten Nancy
Vorig jaar ging het gemakkelijker, nu iets meer stress. Met name omdat de reis vorig jaar niet door kon gaan en we nu des te meer gebrand zijn op een plekje op upper pines.
5 en 6 augustus op site 175. Ik kijk net op de fotosite en precies die plaats staat niet goed op de foto. Komt vast allemaal goed. De voorpret kan nu echt beginnen. dit was het laatste losse eindje.
Groeten Nancy

-
pushirubiano
- Amerikakenner
Ah, je had hem al gevonden zie ik.
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
donkersusa
- Amerika-ontdekker
Hoi Ilona
Leuk van mij om op verschillende topics tegelijk een reactie te plaatsen
toch bedankt hoor.
groeten Nancy
Leuk van mij om op verschillende topics tegelijk een reactie te plaatsen
toch bedankt hoor.
groeten Nancy

-
pushirubiano
- Amerikakenner
Geeft niet hoor Nancy! Ik herinner mij nog hoe blij ik was toen wij ons plekje op Upper Pines hadden 'veroverd'! 
Groetjes, Ilona
Niet gelukt. We kamperen niet in Yosemite. Ondanks verwoede pogingen, op tijd, om er een plekje te bemachtigen.......
ArMar
Bij ons is het ook gelukt; 2 dagen lower pines vanaf 24 juli zoals we graag wilden! Weliswaar niet de plek van onze voorkeur, maar we klagen niet
.
We zaten met 2 pc's tegelijk ingelogd en op die manier konden we een plekje bemachtigen. Binnen een paar minuten vloog alles inderdaad weg.
Dank voor jullie adviezen hierover!!
Astrid
We zaten met 2 pc's tegelijk ingelogd en op die manier konden we een plekje bemachtigen. Binnen een paar minuten vloog alles inderdaad weg.
Dank voor jullie adviezen hierover!!
Astrid
Oeps, sorry ArMar, je was me net voor met je bericht...wat jammer. Misschien vervallen er later op de middag nog weer reserveringen??
-
Sebastiaan
- Amerika-ontdekker
Ik vind het vervelend voor degenen waarbij het niet gelukt is... maar bij mij is het ook gelukt. 18&19 juli, North Pines, plekje 509. De eerste site die ik probeerde lukte niet, maar deze dus gelukkig wel. Na het reserveren keek ik nog even wat er nog vrij was, en dat was niets meer... Toen was het 15:04uur... 
- geertjuh
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
gelukt!
op 19 juli tot 22 juli heb ik een plaatsje voor onze tentjes op Upper pines, plaats 199. maar wat een stressgedoe. binnen 5 minuten was alles weg. Ik had volgens mij het allerlaatste plekje. Wel jammer voor diegene die er net naast grijpen. Dit park was het laatste park waar ik vooraf een kampeerplaats wil boeken, de rest gaan we op de bonnefooi doen.
Forum gangers, nog bedankt voor de tips over het boeken.
Geertjuh
op 19 juli tot 22 juli heb ik een plaatsje voor onze tentjes op Upper pines, plaats 199. maar wat een stressgedoe. binnen 5 minuten was alles weg. Ik had volgens mij het allerlaatste plekje. Wel jammer voor diegene die er net naast grijpen. Dit park was het laatste park waar ik vooraf een kampeerplaats wil boeken, de rest gaan we op de bonnefooi doen.
Forum gangers, nog bedankt voor de tips over het boeken.
Geertjuh
Laatst gewijzigd door geertjuh op 15 mar 2010, 17:37, 5 keer totaal gewijzigd.
- geertjuh
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
op Hodgdon Meadow zijn nog een paar kampeerplekken voor juli/augArMar schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Niet gelukt. We kamperen niet in Yosemite. Ondanks verwoede pogingen, op tijd, om er een plekje te bemachtigen.......De hele route ligt al vast, inclusief geboekte campings op andere plaatsen, waar we niet meer vanaf kunnen wijken...
ArMar
Helaas is het mij ook niet gelukt voor 30 Juli e.v., maar zoals hierboven aangegeven is het wel gelukt op Hodgdon Meadow. Heeft iemand ervaring met deze campground? Zijn er vanaf hier ook shuttle diensten richting Yosemite NP, of moeten we zelf gaan rijden?
Laatst gewijzigd door gdl op 15 mar 2010, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze USA vakantiewebsite: http://usa.pandagor.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je zult zelf moeten rijden, er gaat geen shuttlebus.
Hier een reisverslag van mensen die op Hodgdon hebben gestaan.
Marianne
Hier een reisverslag van mensen die op Hodgdon hebben gestaan.
Marianne
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat een drukte allemaal voor 1 park en dan zijn dit alleen de mensen in BNL en B van het forum...
De hele wereld zat er op.
Ik hoop voor de mensen die ernaast zaten dat het nog lukt. Succes!
Marianne kan ik ergens vinden wanneer iedereen precies gaat ik ben benieuwd of er forummers in onze buurt zijn. Niet alleen Yosemite maar gewoon de reis. Enig idee hoe ik moet zoeken?
De hele wereld zat er op.
Ik hoop voor de mensen die ernaast zaten dat het nog lukt. Succes!
Marianne kan ik ergens vinden wanneer iedereen precies gaat ik ben benieuwd of er forummers in onze buurt zijn. Niet alleen Yosemite maar gewoon de reis. Enig idee hoe ik moet zoeken?
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zenk joe verrie mutsj
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
ons is het ook gelukt: 23/7 in tuolumne (wel een tentonly+-reservatie, waar ze je er plekke een plaats aanwijzen) en 24/7 in upper pines! yes! maar wat een stressy gedoe!
-
pushirubiano
- Amerikakenner
Tja ongelofelijk hoe snel die plekje bij de Pines wegvliegen. Mensen denken vaak dat je overdrijft als je het boekingsproces beschrijft maar 't is toch echt zo. De "hele wereld" zit als het ware op dat ene momentje te wachten...

Groetjes, Ilona
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
http://yosemitecampsites.com/
foto's van de plekken
foto's van de plekken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1844 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB
-
- 2 Reacties