Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

met de camper naar LA universal en walk of fame

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
albert gerrits
Amerika-ontdekker

met de camper naar LA universal en walk of fame

Bericht door albert gerrits »

Hallo allemaal
Ik heb een paar vraagjes over LA met de camper.
Onze planning is als volgt:
Overnachten in Santa Barbara en dan met de camper naar Universal.
Van Universal naar de campground Birmingham RV Park in Van Nuys.
De volgende dag met de camper naar hollywood blvd en daar een rondje lopen.
Van daaruit rond de middag op ons dooie gemak naar Barstow rijden (130 mijl) om daar te overnachten
Volgens ons is dit wel te doen maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?
Weet iemand misschien ook of het mogelijk is om de camper te parkeren in de buurt van de walk of fame?
mag je op de parkeerplaats van universal overnachten met een camper?
Alvast bedankt voor jullie adviezen

Gr
Alber en Karin Gerrits.
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: met de camper naar LA universal en walk of fame

Bericht door Walnic »

Hoi Karin en Albert,
Wij mochten afgelopen zomer niet overnachten bij Universal, dit ondanks dat we op het forum gelezen hadden dat dat wel mogelijk was.
Naar de Walk of fame met een camper lijkt me niet echt handig, je kan zo'n groot gevaarte bijna nergens parkeren. LA is eigenlijk geen stad om met een camper rond te rijden en ik denk dat vooral het parkeren een groot probleem zal zijn. Misschien is een toer met een bus of een auto huren een optie.
marjolein59
Amerikafan

Bericht door marjolein59 »

hoi,
je kunt vanaf Universal heel makkelijk met de metro 1 halte naar Hollywood blvd ! trap op en je staat op de Walk of Fame!
dat zou ik doen en de camper lekker laten staan, want parkeren daar lijkt mij idd niet makkelijk.

Marjolein
schellie
Amerikafan

Bericht door schellie »

Hallo Karin en Albert
Ik zou inderdaad niet met de camper naar de Walk of Fame rijden, en deze zoals Marjolein schrijft parkeren bij Universel Studios en met de metro naar West Hollywood. De Camper staat hier veilig op een ruime parkeerplaats.
Dus rijden vanaf Santa Barbara via de interstate 101 naar Universel City, dit zijn ongeveer 1 1/2 a 2 uur rijden ( 90 mijl), Universel studios bezoeken, in de namiddag naar Birmingham RV Park om te overnachten. De dag erna weer met de camper naar Universel City, hier parkeren en met de Metro naar de Walk of Fame en in de middag weer de camper ophalen en vertrekken naar Barstow of Victorville voor een overnachting. Je zit vanaf Universel City weer heel snel op de interstate en je hoeft niet te zoeken naar een parkeerplaats in de West Hollywood.
schellie
albert gerrits
Amerika-ontdekker

Bericht door albert gerrits »

Hoi allemaal
Superbedankt voor jullie adviezen. :D
We gaan het inderdaad doen zoals Schellie voorstelde. :idea:
Toch fijn dat iedereen op dit forum bereid is om te helpen en mee te denken.
Toch heb ik nog een klein vraagje.
Zou het nodig zijn om de plaats op Birmingham RV Park vooraf in Nederland te reserveren?
We komen daar op donderdag 10 juni aan.

Gr
Albert en Karin Gerrits
Wijchen
schellie
Amerikafan

Bericht door schellie »

Als je er zeker van wilt zijn dat je daar kunt overnachten en het ook voor jullie zeker is , zou ik reserveren, het is weliswaar een grote camping ,ongeveer 180 staanplaatsen, maar veel van deze zijn bezet door vaste bewoners. Er is ook nog een camping in Northridge, Walnut RV Park, ongeveer 115 plaatsen.
schellie
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer