Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Six Flags Magic Mountain of Disney's California Adventure?
-
CaroLine
- Amerika-expert
- Berichten: 1940
- Lid geworden op: 13 apr 2004, 20:10
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Locatie: Limburg
Six Flags Magic Mountain of Disney's California Adventure?
In 2001 bezochten we Disneyland in Anaheim en vorig jaar gingen we naar Universal Studio's.
In 2006 gaan we wederom naar het Zuidwesten en willen ook weer een bezoek aan een pretpark brengen. Onze kinderen zijn dan 14 en (bijna) 11 jaar.
We twijfelen nog tussen Six Flags Magic Mountain en Disney's California Adventure.
Wat zouden we volgens jullie moeten doen?
Carola
In 2006 gaan we wederom naar het Zuidwesten en willen ook weer een bezoek aan een pretpark brengen. Onze kinderen zijn dan 14 en (bijna) 11 jaar.
We twijfelen nog tussen Six Flags Magic Mountain en Disney's California Adventure.
Wat zouden we volgens jullie moeten doen?
Carola
- Njit
- Amerika-expert
- Berichten: 12581
- Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Re: Six Flags Magic Mountain of Disney's California Adventur
De parken kun je niet echt met elkaar vergelijken.FCRMteB schreef:We twijfelen nog tussen Six Flags Magic Mountain en Disney's California Adventure.
Wat zouden we volgens jullie moeten doen?
Beide parken vonden we de moeite waard maar om verschillende redenen:
Six Flags = 16 heftige achtbanen maar geen aankleding
California Adventure = een paar achtbanen maar wel Disney sfeer.
Zie ook ons reisverslag van dit jaar...
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Jasmino
- Amerika-expert
- Berichten: 7067
- Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Inderdaad, de parken zijn helemaal niet met elkaar te vergelijken. Als je actie en sensatie zoekt, zou ik SFMM aanraden, maar voor sfeer is Disney een betere optie.
Voor jullie jongste telg zou ik zeker voor Disney kiezen, omdat enkele achtbanen bij SFMM wel heel erg heftig zijn, ik vermoed dat hij/zij daar óf nog niet in mag óf niet in zal durven. Voor jullie oudste hangt het ervan af wat hij/zij leuker vind en hoeveel hij durft. Is het een echte thrillseeker die overal in durft en is zijn motto "hoe gekker hoe beter" dan is SFMM wel een goede optie.
Disney heeft trouwens ook wel een aantal heel leuke attracties die voor beiden leuk zijn, en ook genoeg sensatie bieden. California Dreamin' is een heel leuke achtbaan voor het hele gezin, maar ook de waterbaan is aan te raden! California Soarin' mag je beslist niet overslaan en verder zijn hier een paar heel leuke shows, en vind je er ook veel interactieve dingen, zoals een tortillafabriek en de show Who wants to be a millionaire (zoals de show Lott's Weekend Millionaire met Robert ten Brink) waaraan het publiek oom mee mag doen. Ik weet niet of de Tower of Terror ook al in dit park staat (is wel gepland), maar dat is ook beslist een aanrader voor jullie allemaal.
Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik Disney adviseren. dat is gegarandeerd fun voor het hele gezin!
Voor jullie jongste telg zou ik zeker voor Disney kiezen, omdat enkele achtbanen bij SFMM wel heel erg heftig zijn, ik vermoed dat hij/zij daar óf nog niet in mag óf niet in zal durven. Voor jullie oudste hangt het ervan af wat hij/zij leuker vind en hoeveel hij durft. Is het een echte thrillseeker die overal in durft en is zijn motto "hoe gekker hoe beter" dan is SFMM wel een goede optie.
Disney heeft trouwens ook wel een aantal heel leuke attracties die voor beiden leuk zijn, en ook genoeg sensatie bieden. California Dreamin' is een heel leuke achtbaan voor het hele gezin, maar ook de waterbaan is aan te raden! California Soarin' mag je beslist niet overslaan en verder zijn hier een paar heel leuke shows, en vind je er ook veel interactieve dingen, zoals een tortillafabriek en de show Who wants to be a millionaire (zoals de show Lott's Weekend Millionaire met Robert ten Brink) waaraan het publiek oom mee mag doen. Ik weet niet of de Tower of Terror ook al in dit park staat (is wel gepland), maar dat is ook beslist een aanrader voor jullie allemaal.
Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik Disney adviseren. dat is gegarandeerd fun voor het hele gezin!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Njit
- Amerika-expert
- Berichten: 12581
- Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Tower of Terror staat sinds 2004 in Disneyland. Ze zijn er nu ook 1-tje aan het bouwen in Disneyland Parijs. In Disneyland Tokyo komt er ook 1 maar dan met een heel ander thema...Jasmino schreef:Ik weet niet of de Tower of Terror ook al in dit park staat (is wel gepland), maar dat is ook beslist een aanrader voor jullie allemaal.
Foto:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
Goliath
- Amerika-ontdekker
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 03 mei 2004, 22:35
- Locatie: Urmond (Limburg)
Six Flags Magic Mountain is echt the Xtreme park.
Er liggen nu 16 toppers van achtbanen zoals 1 van de snelste van de wereld: Superman the Escape, en Goliath. en ook de X, de meest Xtreme achtbaan van de wereld vandaar het park ook wel de Xtreme park wordt genoemd. Het park is echt gigantisch groot, ik ben er nu al 5 dagen van mn leven geweest en raak er niet aan uitgekeken, maar ik ben iemand die de meer thrill atracties moet hebben en dat heeft SFMM als geen ander park, het park heeft wel niet zoveel theming als disney zal hebben. In 2006 zal er een 17e extreme achtbaan openen genaamd Tatsu, in deze xtreme baan krijg je echt vliegervaring. want je hebt er je handen en benen los.

Er liggen nu 16 toppers van achtbanen zoals 1 van de snelste van de wereld: Superman the Escape, en Goliath. en ook de X, de meest Xtreme achtbaan van de wereld vandaar het park ook wel de Xtreme park wordt genoemd. Het park is echt gigantisch groot, ik ben er nu al 5 dagen van mn leven geweest en raak er niet aan uitgekeken, maar ik ben iemand die de meer thrill atracties moet hebben en dat heeft SFMM als geen ander park, het park heeft wel niet zoveel theming als disney zal hebben. In 2006 zal er een 17e extreme achtbaan openen genaamd Tatsu, in deze xtreme baan krijg je echt vliegervaring. want je hebt er je handen en benen los.

- Njit
- Amerika-expert
- Berichten: 12581
- Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Een zogenaamde B&M Flying Machine. Zijn inderdaad erg leuk. Ik heb dit jaar Air gedaan in Alton Towers (het origineel). Komende USA reis kom ik er ook weer een paar tegen.Goliath schreef:In 2006 zal er een 17e extreme achtbaan openen genaamd Tatsu, in deze xtreme baan krijg je echt vliegervaring. want je hebt er je handen en benen los.
De achtbaan die in SF:MM gebouwd wordt is een hele lange versie van dit soort achtbanen. Ook zitten er een aantal extreme bochten en loops in.
Thrill dus!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 820 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties
- 3728 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 3 Reacties
- 6627 Weergaves
-
Laatste bericht door DirkM