De locatie staat erbij: Tussen Cuba en Torreon.
Ik ben bekend met een flink aantal sites over badlands, hoodoos etc, maar deze plek kan ik niet terug vinden..
Het ziet er best interessant uit en ligt maar 300m vanaf de (onverharde) Indian service road 474, 5km vanaf de 197 (Cuba - torreon).
...als de plek klopt...
Laat anders een berichtje voor haar achter. Het is zo moeilijk om van een foto iets te herkennen. Als je net 20 meter verder staat ziet het er misschien weer heel anders uit. Hopelijk kan ze je zo vertellen hoe je er kan komen.
Ziet zeker heel mooi uit.
Op het 1e gezicht dacht ik meteen aan de Bisti Badlands en als je op de kaart kijkt ligt het inderdaad in hetzelfde gebied.
De Bisti liggen wat meer westelijker dan de plek op jouw foto, ten oosten van de 371.
Zo te zien zijn er een aantal Indian roads in dat gebied die de 371 met de 197 verbinden.
Daar zal zeker nog veel meer moois te zien zijn.
Het is alleen de vraag wat de toestand van die wegen is. Die worden niet onderhouden geloof ik.
Dat zou best kunnen, want de foto's staan niet altijd op de goede plek op de kaart; er staat daar ook een foto van chaco culture en dat ligt toch echt westelijker.
Dat is inderdaad de plek waar de foto op de kaart staat, maar of dat de juiste plek is.....dan zou er dus nog een nummer 10 zijn in ......rood ? of nu ik goed kijk in blauwgroen net als de Bisti ed.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.