Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
met de camper san francisco bezoeken
met de camper san francisco bezoeken
mei 2010 gaan we een rondje california met de camper doen, daarbij willen we vanuit yosemite
san francisco aandoen voor twee overnachtingen zodat we een hele dag hebben om de stad te bezoeken. heeft iemand ervaring hiermee ? welke campground in of in de buurt van san francisco zou in aanmerking kunnen komen en wat zijn de mogelijkheden om vanaf de campground de stad te bezoeken (openbaar vervoer / georganiseerde excursie of met de camper).
san francisco aandoen voor twee overnachtingen zodat we een hele dag hebben om de stad te bezoeken. heeft iemand ervaring hiermee ? welke campground in of in de buurt van san francisco zou in aanmerking kunnen komen en wat zijn de mogelijkheden om vanaf de campground de stad te bezoeken (openbaar vervoer / georganiseerde excursie of met de camper).
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: met de camper san francisco bezoeken
Marin Rv Park in Larkspur is de camping waar vanuit je San Francisco bezoekt.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Ik ben zelf ook aan het zoeken.
Er zijn weinig campings in het stedelijk gebied. Er is boven SF richting San Rafael wel wat te vinden. Ik vind dat te ver. Er is een camping Candlestick RV park dat ligt bijna ana het water van de baai bij Bayview District, ik ga het daarop gokken denk ik voor 1 nacht. Eventueel is er iets ten Zuiden van SF een aardige camping (ten minste 20 jr terug..) bij Half Moon Bay aan de Pacific. Op google maps kun je dat bekijken als je de map van de omgeving voor je hebt en dan RV intypt...
Er zijn weinig campings in het stedelijk gebied. Er is boven SF richting San Rafael wel wat te vinden. Ik vind dat te ver. Er is een camping Candlestick RV park dat ligt bijna ana het water van de baai bij Bayview District, ik ga het daarop gokken denk ik voor 1 nacht. Eventueel is er iets ten Zuiden van SF een aardige camping (ten minste 20 jr terug..) bij Half Moon Bay aan de Pacific. Op google maps kun je dat bekijken als je de map van de omgeving voor je hebt en dan RV intypt...
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
In 2001 kwamen wij ook vanuit Yosemite naar SF wij hebben toen op Marin park in Lakspur gestaan er is een ferryboot op tien minuten lopen van de campground en eventueel ook nog een bus die via de 101over de Golden Gate Bridge naar SF gaat.
Voor onze ervaringen kijk op http://www.robenannie.nl/reisverslag2004.html dag 22 en 23.
Voor onze ervaringen kijk op http://www.robenannie.nl/reisverslag2004.html dag 22 en 23.
- Isis
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het advied van Larkspur is prima en Ferry ook. Ik kreeg van een vriendin een tip: ALs je SF ingaat neem dan een OV pass van 1 dag. Het kost 13$ pp dan kun je onbeperkt op de cable of bus etc stappen. Dit omdat de stad ERG heuvelig is en niet zo makkelijk te lopen. Met Cable kun je prachtig door SF. En op en af stappen.
Maar ik hoor heel vaak dat het druk is op de cable... wat is nu wijsheid.
Maar ik hoor heel vaak dat het druk is op de cable... wat is nu wijsheid.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3198 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 16 Reacties