29,6 mile ongeveer 40 minutenhoever is het rijden naar saquaro np west ?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen in Tucson
- Rob
- Amerika-expert
- Berichten: 14659
- Lid geworden op: 06 feb 2004, 14:53
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Locatie: Biggekerke ZLD
- Contacteer:
Re: Ervaringen in Tucson
Re: Ervaringen in Tucson
Hi,RoyBergen schreef: Die zag er echt goed uit, hoever is het rijden naar saquaro np west ? Ik ben erg onder de indruk van de luxe en lage prijzen........ En je eigen wasmachine en droger is ook wel fijn
Je zou bijna je reisschema omgooien om nog een dagje meer hier te blijven....
Ja, wij waren ook verbaasd over de kwaliteit. Toen we het boekten hadden we iets van "kan dat wel voor die prijs", maar het was er echt super. Saguaro is niet ver weg (ik weet niet meer precies, maar volgens mij niet verder dan een half uurtje rijden). Oro Valley ligt vrijwel tegen Tuscon aan.
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Bergen-Noorwegen
Re: Ervaringen in Tucson
Bedankt, ik zal de plaatjes vanavond even aan de vrouw laten zien . (die is in talinn waar het 15 graden vriest) Dan word t die waarschijnlijk....
Re: Ervaringen in Tucson
Wij zijn inmiddels 2 keer in Tucson geweest. Je kan onderweg ook nog langs Biosphere, vonden wij (2 volwassenen, 3 kinderen) zeer de moeite waard. Vwb de warmte, je kan je daar op instellen. Het is absoluut niet vochtig. Wij vinden het daar heerlijk warm. Het is een droge warmte, lijkt af en toe net een fohn. Zorg wel voor veel water onderweg. Dat heb je echt nodig. Saguaro park vonden wij afgelopen jaar zeer de moeite waard. Je kan op een stuk onverharde weg rijden waar je toch ook vanuit de auto hele mooie vogels ziet. Ook kan je de cactussen van heel dichtbij bekijken. Het visitorcentrum vonden wij ook zeer de moeite waard. Aangezien het zo rustig is (laagseizoen) namen de rangers zeer uitgebreid de tijd voor ons. Voor de kinderen was er ook een leuk juniorrangerprogram. Wij vonden het een aanrader!
Hotel tip: Westward Look Resort, in de zomer ongeveer 80 dollar per nacht. http://www.westwardlook.com ook zeer de moeite waard.
Veel plezier
@nn@
Hotel tip: Westward Look Resort, in de zomer ongeveer 80 dollar per nacht. http://www.westwardlook.com ook zeer de moeite waard.
Veel plezier
@nn@
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Bergen-Noorwegen
Re: Ervaringen in Tucson
westward look ligt ook vlakbij de al eerder genoemde, allebij zijn mooier, alleen de side van westward laat weinig foto's zien....ik denk dat iok toch voor de andere ga, maar bedankt voor de tip 
Re: Ervaringen in Tucson
Over veiligheid van hotels in Tucson misschien dit: http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g6 ... izona.html
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Bergen-Noorwegen
Re: Ervaringen in Tucson
Intresant yeehaw, nu heb ik weer een kant van tripadvisor ontdekt die ik nog niet kende..... wel goed met al die lokale mensen en hun mening over dingen 
Re: Ervaringen in Tucson
Ik wil ze wel even namens jou bedanken-lol- Vooral Colin is een wandelende bron van info.
Re: Ervaringen in Tucson
Zo dat ziet er echt goed uit, dat zet me wel weer aan het twijfelen.erwinl schreef: Ja, wij waren ook verbaasd over de kwaliteit. Toen we het boekten hadden we iets van "kan dat wel voor die prijs", maar het was er echt super. Saguaro is niet ver weg (ik weet niet meer precies, maar volgens mij niet verder dan een half uurtje rijden). Oro Valley ligt vrijwel tegen Tuscon aan.
Wij hebben 3 nachten in Tucson begin juni en één nacht ligt al vast door Priceline, helaas een foutje gemaakt daar en het verkeerde deel ingevuld maar ja dat is het risico van een gokje
Die andere twee nachten wel wat geboekt maar is nog te annuleren en dit ziet er ook wel heel aantrekkelijk uit.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Re: Ervaringen in Tucson
Voor de liefhebbers nog twee plaatjes gemaakt vanuit en naar "ons huisje" in 2007...
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ervaringen in Tucson
Was het niet jullie vakantie in 2008?
Ik had jullie website al even doorgekeken en zag dit niet bij 2007 voorbijkomen, ik zit er echt heel hard over te twijfelen om hier te verblijven.
Ik had jullie website al even doorgekeken en zag dit niet bij 2007 voorbijkomen, ik zit er echt heel hard over te twijfelen om hier te verblijven.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Re: Ervaringen in Tucson
Ja, we waren in Tuscon op 1 en 2 augustus in 2008.paula58 schreef:Was het niet jullie vakantie in 2008?
Ik had jullie website al even doorgekeken en zag dit niet bij 2007 voorbijkomen, ik zit er echt heel hard over te twijfelen om hier te verblijven.
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Ervaringen in Tucson
Ten tijde dat wij in Tucson waren werden we behalve op het eerder genoemde onweer ook nog getrakteerd op een mini-vliegshow van een Thunderbold A-10!
De piloot bleek de broer van de eigenaar van het hotel te zijn...Wat een prachtoestel!
Re: Ervaringen in Tucson
Tucson is best de moeite waard. Naast alles wat al genoemd is kun je ook nog denken aan een bezoek aan Mount Lemon, wat koeler in de zomer, en onder weg van Tucson naar de orgelpijpcactussen een bezoek aan de sterrenobservatieberg Kitt Peak. Vooral het avond-observatieprogramma kan ik aanraden.
Trouwens je kunt de cactusparken naast Tucson ook goed per paard bekijken.

Trouwens je kunt de cactusparken naast Tucson ook goed per paard bekijken.
Re: Ervaringen in Tucson
En Tombstone natuurlijk
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Re: Ervaringen in Tucson
Bedankt voor alle reacties. We hebben besloten om ter plekke te kijken of we ''via'' Tucson rijden. We hebben de camper geboekt voor 3000 mijl, dus we moeten even kijken hoe we daar mee uitkomen.
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 15 mar 2008, 13:30
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Locatie: Bergen-Noorwegen
Re: Ervaringen in Tucson
Ik heb het oro valley golf resort geboekt voor 2 dagen, bedankt erwin, volgens mij word dit na the clement in monterey onze mooiste overnachtingsplek....
De verwachtingen zijn hoog
De verwachtingen zijn hoog
-
ina
- Amerika-expert
- Berichten: 3808
- Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Re: Ervaringen in Tucson
Die starobservation op Mount kitt peak lijkt me wel wat ik kon echter op internet niet echt iets hierover vinden heeft iemand mischien een website hierover?
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Re: Ervaringen in Tucson
We lezen het hier vast welRoyBergen schreef:Ik heb het oro valley golf resort geboekt voor 2 dagen, bedankt erwin, volgens mij word dit na the clement in monterey onze mooiste overnachtingsplek....
De verwachtingen zijn hoog
Verslagen vanuit onze reizen op http://www.ingeborgenerwinopvakantie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
En volg me op Facebook voor near realtime verslag: http://www.facebook.com/ErwinLubbers" onclick="window.open(this.href);return false;
- Harry
- Amerika-expert
- Berichten: 5902
- Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Locatie: Nijmegen
- Contacteer:
Re: Ervaringen in Tucson
ina schreef:Die starobservation op Mount kitt peak lijkt me wel wat ik kon echter op internet niet echt iets hierover vinden heeft iemand mischien een website hierover?
http://www.noao.edu/outreach/kpoutreach.html echt helemaal super om er een rondleiding te krijgen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 9560 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 26 Reacties
- 20383 Weergaves
-
Laatste bericht door BahamaOne
-
- 15 Reacties
- 7785 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacq&Jeroen