Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Encore: wel of niet refundable

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dikkie
Amerikakenner

Encore: wel of niet refundable

Bericht door Dikkie »

Ik heb voor begin juli de earlybooking optie genomen van Encore en deze geboekt. Op de website staat bij de earlybookingsvoorwaarden het volgende vermeld:
This offer is non-transferable, non-refundable, may not be combined with any other offer, and has no cash value.

Daar had ik overigens niet goed opgelegd want ik dacht dus wel dat hij refundable zou zijn (ik wil nog wel eens mijn boeking aanpassen, maar ja dat is mijn foutje). Echter als ik kijk bij de confirmation email die ik van encore heb ontvangen, staat weer het volgende:

Your deposit is fully refundable upon cancellation by calling room reservations at least 48 hours prior to arrival date.

Weet iemand wat ik nu moet volgen? Het gehele bedrag is inmiddels wel van mijn cc afgeschreven.
1250
Amerika-expert

Re: Encore: wel of niet refundable

Bericht door 1250 »

Als je het echt wil weten bel je ze even :wink:.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik kan me geen reden voorstellen waarom je Encore zou willen annuleren. 8)
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Harry schreef:Ik kan me geen reden voorstellen waarom je Encore zou willen annuleren. 8)
:D nee dat wil ook niet maar soms krijg je betere offers en dan wil ik de prijs graag aanpassen :wink:
RoyBergen
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door RoyBergen »

Ik dacht altijd dat non refundabel ook non refundabel betekende, dat is juist de bedoeling van de lage prijs, ze hebben nu hun geld al binnen, maar inderdaad een belletje doen is wel de beste oplossing. Ik zou dit echter niet doen voordat je daadwerkelijk wil veranderen......
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik heb van precies dezelfde promotie gebruik gemaakt en toen ik boekte stond er nog dat het gewoon refundable was tot 48 uur voor aankomst. Toen ik echter een bevestiging kreeg, las ik dat het gehele bedrag in één keer van mijn cc gehaald was en dat het non refundable was.
Uiteraard was ik het daar niet mee eens en na twee mailtjes over en weer met het Encore heb ik gelijk gekregen. Ze hebben nu een notitie geplaatst bij mijn boeking dat ik, als ik dat wil, kosteloos mag annuleren en dan ook mijn geld terug krijg. Ze hebben de voorwaarden kennelijk een dag of twee na onze boeking gewijzigd.
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

Bericht door JorisenLinda »

Wij hebben afgelopen zaterdag ook een geweldige resort suite king geboekt bij Encore.
Nu lees ik dat jij wel een confirmation mail hebt ontvangen?
Dit was bij ons echter niet het geval.
Heb jij deze mail snel ontvangen na het reserveren? Ofmoet ik gewoon nog even geduld hebben? (dat wij dus niet hebben....)
ik wilde namelijk mailen naar encore maar het opgegeven mailadres bestaat niet... :shock:
Via welk mailadres heb jij jouw confirmation mail ontvangen als ik vragen mag??
WIj weten nu namelijk niet of de reservering wel of niet juist is geplaatst....!!!
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Je kunt ze gewoon even bellen hoor, Wynn stuurt normaal gesproken geen bevestigingsmail, maar van alle keren dat we er geslapen hebben is de reservering nog nooit verkeerd gegaan.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Ik kreeg de confirmation 2 dagen (kan ook 3 dagen zijn) later vanaf dit mailadres: roomreservations@encorelasvegas.com

Ik vond het overigens ook wel een late confirmation, maar goed Harry merkt op dat het blijkbaar niet gewoon is.
JorisenLinda
Amerika-ontdekker

Bericht door JorisenLinda »

Thanks voor de reacties!!!
Ik zal vanavond inderdaad eens gaan bellen met Encore....wie wil hier nu niet verblijven!! :-)
als we maar zekerheid hebben!! Ik laat het jullie nog wel weten....!!!
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

En ik zit met een promocode die blijkbaar online niet werkt.

Maar om nu te gaan bellen? Ik zie liever gewoon een overzicht op mijn scherm van mogelijkheden en voorwaarden.

Ik snap trouwens de reden niet waarom deze bewuste promo alleen via telefoon te boeken valt?

Iedereen ziet toch graag een overzicht en detail op het scherm.

Enfin, er zullen nog wel goede aanbiedingen komen de komende maanden met de zomer in zicht 8)
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Bralo20
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Bralo20 »

Sommige promotiecodes zijn inderdaad enkel en alleen telefonisch te boeken... Ik heb dit bij de MGM group ook al meegemaakt... Welk nut dit heeft weet ik ook niet maar het is een veelgebruikte manier...

Maar... De beste tarieven haal je in Las Vegas door te bellen naar het marketing department van het hotel naar keuze... Zelfs zonder enige spelgeschiedenis kan je vaak véél betere condities krijgen dan via de website en soms zelfs beter dan de veelvuldige promocodes... Het kost je misschien enkele euro's maar het is zeker de moeite waard. 50% verschil tov de geldende promocodes is soms geen probleem... Met enige spelgeschiedenis durven er zelfs gratis nachten uit de lucht vallen. Las Vegas is vrij hard getroffen door de economische crisis en er zijn nog altijd "koopjes" te doen, het vergt meestal wel een telefoontje maar het resultaat is er ook naar ;) En... Elke boeking die je maakt via een marketing (of beter nog VIP) department is in 95% van de gevallen annuleerbaar tot enkele uren voor aankomst en het bedrag moet je maar voldoen bij vertrek (als je wat gespeelt hebt kan je factuur trouwens aardig zakken).
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer