Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Roadmovie best of the west 2009...
Re: Roadmovie best of the west 2009...
Heel leuk gedaan. Ik krijg direct weer de kriebels om in het vliegtuig te stappen 
Dankjewel!
maar zwijg me er van... ik kan momenteel aan niets anders meer denken bijna
ik wil echt zo graag terug dit jaar. (en zeker als je dan constant mails van connections in je bus krijgt of hier al die leuke verslagen leest)
normaal was het ook de bedoeling om met zen allen terug te gaan, maar gisteren tijdens ons oudejaarsavond feestje wisten de meeste me te vertellen dat het dit jaar niet zal lukken. (budget, werkgever die geen verlof die periode kan geven, trouwplannen, etc etc) dus begin stilaan te vrezen dat ik het een jaartje (of meer) ga moeten uitstellen.... /cry
hopelijk komt er alsnog een oplossing uit de lucht vallen!
maar zwijg me er van... ik kan momenteel aan niets anders meer denken bijna
normaal was het ook de bedoeling om met zen allen terug te gaan, maar gisteren tijdens ons oudejaarsavond feestje wisten de meeste me te vertellen dat het dit jaar niet zal lukken. (budget, werkgever die geen verlof die periode kan geven, trouwplannen, etc etc) dus begin stilaan te vrezen dat ik het een jaartje (of meer) ga moeten uitstellen.... /cry
hopelijk komt er alsnog een oplossing uit de lucht vallen!
Alleen gaan is ook heel gezellig
.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Heb er al over zitten nadenken maar het spreekt me nog niet helemaal aan.... misschien dat het uiteindelijk zoiets wordt maar hoop voorlopig nog steeds van niet 
/ offtopic zijn er soms bepaalde 'sites' / 'verenigingen' waar mensen andere mensen zoeken die gekend zijn bij jullie? hier op het forum vind ik er niet echt veel van terug en als ik op internet zoek kom ik steeds uit op sites waar anderen het dan organiseren en je gewoon mee aansluit maar eigenlijk niets te zeggen hebt en daar heb ik helemaal geen interesse in
/ offtopic zijn er soms bepaalde 'sites' / 'verenigingen' waar mensen andere mensen zoeken die gekend zijn bij jullie? hier op het forum vind ik er niet echt veel van terug en als ik op internet zoek kom ik steeds uit op sites waar anderen het dan organiseren en je gewoon mee aansluit maar eigenlijk niets te zeggen hebt en daar heb ik helemaal geen interesse in
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wat een enorm leuk filmpje. Ik heb ervan genoten.
Volgens mij gaan jullie deze vakantie niet snel vergeten. Dit is er zo één waar je op je oude dag nog met veel plezier aan terugdenkt.
Marjon
Volgens mij gaan jullie deze vakantie niet snel vergeten. Dit is er zo één waar je op je oude dag nog met veel plezier aan terugdenkt.
Marjon
-
Sofie Creemers
- Amerikafan
hallo,
Zalige film, Mijn vriend zegt dat hij die jonge kent zo met zijn zwarte zonnebril. Heeft die in de mechelsestraat op kot gezeten in leuven??
groetjes sofie
Zalige film, Mijn vriend zegt dat hij die jonge kent zo met zijn zwarte zonnebril. Heeft die in de mechelsestraat op kot gezeten in leuven??
groetjes sofie
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Nou ja...het is al gezegd maar het is een super filmpje!!!
Mooi gefilmd en gemonteerd en de muziek erbij, echt professioneel! Leuk, ik hoorde ook MGMT!
Mooi gefilmd en gemonteerd en de muziek erbij, echt professioneel! Leuk, ik hoorde ook MGMT!
waauw! complimenten 
meestal krijg je tweeeneenhalf uur film voorgeschoteld, maar dit is zeer de moeite waard!
meestal krijg je tweeeneenhalf uur film voorgeschoteld, maar dit is zeer de moeite waard!
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004
http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
http://www.reisforum.info/zoek-een-reisgenoot/cmaxxx schreef: / offtopic zijn er soms bepaalde 'sites' / 'verenigingen' waar mensen andere mensen zoeken die gekend zijn bij jullie? hier op het forum vind ik er niet echt veel van terug en als ik op internet zoek kom ik steeds uit op sites waar anderen het dan organiseren en je gewoon mee aansluit maar eigenlijk niets te zeggen hebt en daar heb ik helemaal geen interesse in
en je kan natuurlijk ook zelf een oproep lanceren.
Verder is er elk jaar in Brugge een reismarkt waar je ook zoekertjes kan vinden/plaatsen.
Ik heb hetzelfde probleem, beetje geschrokken van de creditcard afschrijvingen na onze trip
dus komende zomer zit het er helaas niet in. Ook 1 of meerdere personen vinden om mee te gaan is moeilijk.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
voila, Bento en cmaxxx.... ik ruik een opportunity voor jullie beiden 
cmaxxx op www.couchsurfing.com heb je bij de community wel mensen die reisgenoten zoeken, maar dat zijn dan mensen van allerlei nationaliteiten, weet niet of je daar boodschap aan hebt.
Het filmpje is echt heeeeel knap gemaakt, en wat een kwaliteit van beeld. Je camera moet ook een ardige duit hebben gekost neem ik aan. Heel leuk gemonteerd en toffe muziek ook!
Het filmpje is echt heeeeel knap gemaakt, en wat een kwaliteit van beeld. Je camera moet ook een ardige duit hebben gekost neem ik aan. Heel leuk gemonteerd en toffe muziek ook!
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Bedankt voor het meedenken. Ik zal het eens in die richting zoeken. Ik kom er juist achter dat ik de filmpjes in Firefox wel te zien krijg.johan1973 schreef:Misschien heb je hier iets aan http://www.google.com/support/youtube/b ... swer=56115Old Faithful schreef:Ik krijg het niet te zien Moet ik een foruminstelling veranderen of mis ik een programma op mijn pc?
Johan
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Time to pretend vind ik een supermooi nummer van MGMTRiverCola schreef:ik hoorde ook MGMT!
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Klopt inderdaad! heeft daar ruime tijd gewoond en blijven plakken na zijn studententijd. woont nu in MechelenSofie Creemers schreef:hallo,
groetjes sofie
Proficiat , je film blijft boeien tot de laatste seconde . Ik hou niet van die films van een uur waar alles zo langdradig wordt .
Hopelijk kunnen we hier binnenkort een vervolg aan breien.....
(al zal dat heel veel tijd en geduld vergen ditmaal)
Nog 5 weken en off we go
KIJK ER ZO NAAR UIT! :p
Nog 5 weken en off we go
-
JKG
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Leuk filmpje en inderdaad lang zat! De meesten verliezen toch hun aandacht na een minuut of 10.
Mag ik vragen welke software je hebt gebruikt hiervoor?
Mag ik vragen welke software je hebt gebruikt hiervoor?
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Ik vond je foto's al geweldig, maar het filmpje nu dus ook.
Super leuk! Of te wel heel erg plezant
Bedankt dat we mee mochten kijken!
Super leuk! Of te wel heel erg plezant
Bedankt dat we mee mochten kijken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 3377 Weergaves