Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Yosemite Timo: Roadtrip Zuidwesten 2010: Route en tips?
-
Yosemite Timo
- Amerika-newbie
Reis Yosemite Timo: Roadtrip Zuidwesten 2010: Route en tips?
Beste Amerika fans,
Op 29 april 2010 vetrek ik voor 38 dagen naar Amerika. Het grootste gedeelte van mijn route staat in princiepe al vast. Ik start in New York en eindig in Las Vegas. Hieronder kunnen jullie mijn (voorlopig) reisschema vinden. Zoals jullie kunnen zien heb ik van 21 tot 30 mei nog niets ingepland. Il wil deze periode gebruiken om een roadtrip door het zuidwesten te maken. Ik begrijp dat 9 dagen veel te weinig tijd is om echt alles te kunnen zien. Ik wil proberen in deze dagen toch zo veel mogelijk te kunnen zien zonder me al te veel te moeten haasten. Wat absoluut om mijn verlanglijstje staat is de Highway 1 van San Francisco naar LA. Andere plaatsen die ik graag (zo mogelijk) zou willen zien zijn: Grand Canyon, Zion, Bryce, Moab, etc. Hebben jullie adviezen voor mij over hoe ik de route van mijn roadtrip het beste kan uitstippelen? Mogelijke voorbeelden van routes en adviezen zijn zeer welkom. Ik moet nog wel even erbij vermelden dat ik zeer waarschijnlijk alleen ga reizen. Hierdoor kan/wil ik niet langer dan ca. 4 uur per dag in de auto zitten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
29 april: Amsterdam - New York (trein)
30 april: New York
1 mei: New York
2 mei: New York
3 mei: New York - Washington (trein)
4 mei: Washington
5 mei: Washington
6 mei: Washington - Chicago (trein)
7 mei: Chicago
8 mei: Chicago
9 mei: Chicago - Denver (trein)
10 mei: Denver
11 mei: Denver
12 mei: Denver - San Francisco (trein)
13 mei: San Francisco
14 mei: San Francisco
15 mei: San Francisco - Yosemite NP. (bus)
16 mei: Yosemite NP.
17 mei: Yosemite NP.
18 mei: Yosemite NP.
19 mei: Yosemite NP.
20 mei: Yosemite NP. - San Francisco (bus)
21 mei: San Francisco - Start Roadtrip
22 mei: ?
23 mei: ?
24 mei: ?
25 mei: ?
26 mei: ?
27 mei: ?
28 mei: ?
29 mei: ?
30 mei: ........ - Las Vegas
31 mei: Las Vegas
1 juni: Las Vegas
2 juni: Las Vegas
3 juni: Las Vegas
4 juni: Las Vegas
5 juni: Las Vegas - Amsterdam
Groet,
Timo
Op 29 april 2010 vetrek ik voor 38 dagen naar Amerika. Het grootste gedeelte van mijn route staat in princiepe al vast. Ik start in New York en eindig in Las Vegas. Hieronder kunnen jullie mijn (voorlopig) reisschema vinden. Zoals jullie kunnen zien heb ik van 21 tot 30 mei nog niets ingepland. Il wil deze periode gebruiken om een roadtrip door het zuidwesten te maken. Ik begrijp dat 9 dagen veel te weinig tijd is om echt alles te kunnen zien. Ik wil proberen in deze dagen toch zo veel mogelijk te kunnen zien zonder me al te veel te moeten haasten. Wat absoluut om mijn verlanglijstje staat is de Highway 1 van San Francisco naar LA. Andere plaatsen die ik graag (zo mogelijk) zou willen zien zijn: Grand Canyon, Zion, Bryce, Moab, etc. Hebben jullie adviezen voor mij over hoe ik de route van mijn roadtrip het beste kan uitstippelen? Mogelijke voorbeelden van routes en adviezen zijn zeer welkom. Ik moet nog wel even erbij vermelden dat ik zeer waarschijnlijk alleen ga reizen. Hierdoor kan/wil ik niet langer dan ca. 4 uur per dag in de auto zitten.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
30 april: New York
1 mei: New York
2 mei: New York
3 mei: New York - Washington (trein)
4 mei: Washington
5 mei: Washington
6 mei: Washington - Chicago (trein)
7 mei: Chicago
8 mei: Chicago
9 mei: Chicago - Denver (trein)
10 mei: Denver
11 mei: Denver
12 mei: Denver - San Francisco (trein)
13 mei: San Francisco
14 mei: San Francisco
15 mei: San Francisco - Yosemite NP. (bus)
16 mei: Yosemite NP.
17 mei: Yosemite NP.
18 mei: Yosemite NP.
19 mei: Yosemite NP.
20 mei: Yosemite NP. - San Francisco (bus)
21 mei: San Francisco - Start Roadtrip
22 mei: ?
23 mei: ?
24 mei: ?
25 mei: ?
26 mei: ?
27 mei: ?
28 mei: ?
29 mei: ?
30 mei: ........ - Las Vegas
Groet,
Timo
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Roadtrip Zuidwesten 2010: Route en tips?
Is de kanaaltunnel verlengd?Yosemite Timo schreef:
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
Yosemite Timo
- Amerika-newbie
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Yosemite Timo: Roadtrip Zuidwesten 2010: Route en tips?
Voordat we routes gaan bedenken: staan die dagen in Las Vegas ook al vast? Kan dat niet iets minder? En de vluchten staan ook vast?
Waarom met de bus naar Yosemite, je zult daar weinig kunnen doen zonder auto, en het is handiger om vanuit Yosemite meteen door te kunenn rijden zonder dat je terug moet naar SF.
Wat wil je allemaal in Yosemite doen? Veel trails zullen nog niet goed begaanbaar zijn en als zowel de Tioga Road als de Glacier Point Road gesloten zijn is 3 volle dagen ook al mooi. Heb je al accommodatie geboekt?
Wat het rijden betreft: ik rij alles alleen en je kunt echt wel eens meer dan 4 uur op een dag rijden, het is heerlijk relaxed rijden in de VS.
Marianne
Waarom met de bus naar Yosemite, je zult daar weinig kunnen doen zonder auto, en het is handiger om vanuit Yosemite meteen door te kunenn rijden zonder dat je terug moet naar SF.
Wat wil je allemaal in Yosemite doen? Veel trails zullen nog niet goed begaanbaar zijn en als zowel de Tioga Road als de Glacier Point Road gesloten zijn is 3 volle dagen ook al mooi. Heb je al accommodatie geboekt?
Wat het rijden betreft: ik rij alles alleen en je kunt echt wel eens meer dan 4 uur op een dag rijden, het is heerlijk relaxed rijden in de VS.
Marianne
Wat Marianne zegt.....je zou ook in Denver een auto kunnen huren en dan eindigen in SF. Maar dat zal geen optie zijn. 5 dagen Yosemite en 5 dagen Las Vegas. Staat dat ook al vast?
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Als ik jou was zou ik 9 mei per vliegtuig van Chicago naar Las Vegas gaan en dan van daaruit beginnen met je roadtrip. Een binnenlandse vlucht is niet zo heel prijzig en het bespaart een lange reis met de trein. Ik zou ook meteen een auto gaan huren als ik jou was. Ik lees dat jij van SF naar Yosemite wilt en dan weer terug van Yosemite naar SF met de bus. Als je een auto hebt, kun je meteen doorreizen. Ik zou het vanaf 9 mei zo doen, rekening houdende met het feit dat je lang in Yosemite wilt verblijven en dat je wilt eindigen met een week Las Vegas (Wat ik wel veel vindt, maar dat is persoonlijk):
9 mei: Chicago - Las Vegas(vliegreis)
10 mei: Las Vegas - Death Valley
11 mei: Death Valley - Lee Vining
12 mei: Lee Vining - Yosemite
13 mei: Yosemite
14 mei: Yosemite
15 mei: Yosemite
16 mei: Yosemite - San Francisco
17 mei: San Francisco
18 mei: San Francisco
19 mei: San Francisco - Monterey
20 mei: Monterey - Pismo Beach
21 mei: Pismo Beach - Los Angeles
22 mei: L.A.
23 mei: L.A. - Kingman (eventueel in 1x naar Grand Canyon)
24 mei: Kingman - Grand Canyon
25 mei: Grand Canyon - Page
26 mei: Page
27 mei: Page - Bryce Canyon
28 mei: Bryce Canyon - Zion
29 mei: Zion
30 mei: Zion - Valley of Fire - Las Vegas
Trouwens: Mooie nickname heb je. Het geeft al wel aan wat jou het mooiste park lijkt
9 mei: Chicago - Las Vegas(vliegreis)
10 mei: Las Vegas - Death Valley
11 mei: Death Valley - Lee Vining
12 mei: Lee Vining - Yosemite
13 mei: Yosemite
14 mei: Yosemite
15 mei: Yosemite
16 mei: Yosemite - San Francisco
17 mei: San Francisco
18 mei: San Francisco
19 mei: San Francisco - Monterey
20 mei: Monterey - Pismo Beach
21 mei: Pismo Beach - Los Angeles
22 mei: L.A.
23 mei: L.A. - Kingman (eventueel in 1x naar Grand Canyon)
24 mei: Kingman - Grand Canyon
25 mei: Grand Canyon - Page
26 mei: Page
27 mei: Page - Bryce Canyon
28 mei: Bryce Canyon - Zion
29 mei: Zion
30 mei: Zion - Valley of Fire - Las Vegas
Trouwens: Mooie nickname heb je. Het geeft al wel aan wat jou het mooiste park lijkt
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
Kennelijk wil je zoiets:
21/05 San Francisco - Bakersfield
22/05 Bakersfield - Furnace Creek (Death Valley NP)
23/05 Furnace Creek - Zion NP
24/05 Zion NP - Bryce Canyon NP
25/05 Bryce Canyon NP - Moab
26/05 Moab (Arches NP, Canyonlands NP)
27/05 Moab - Monument Valley
28/05 Monument Valley - Page
29/05 Page - Grand Canyon NP
30/05 Grand Canyon NP - Las Vegas
Je gaat dan in een hoog tempo door de mooiste natuur van het zuidwesten en kunt alvast de volgende reis plannen.
Johan
Je gaat dan in een hoog tempo door de mooiste natuur van het zuidwesten en kunt alvast de volgende reis plannen.
Johan
-
Yosemite Timo
- Amerika-newbie
Hallo Marianne, Gleuknie, Yeehaw en Johan,
Bedankt voor jullie snelle reacties!
De dagen in Las Vegas staan inderdaad al vast. Ik heb daar met een aantal mensen afgesproken en moet daar uiterlijk 30 mei aankomen. Voor de rest kan ik mijn route nog aanpassen. Ik heb tot nu toe alleen mijn vliegticket geboekt (AMS-NYC / Las Vegas-AMS). Treintickets en hotels heb ik nog niet geboekt.
Ik wil graag naar Yosemite om daar een meerdaagse wandeltocht te maken (ca. 4 tot 5 dagen). Camperen wil ik dan ook in het park zelf (into the wild
) en niet op de campings. Ik weet dat ik hiervoor in januari een vergunning moet aanvragen. Ik dacht dat het niet zo zinvol is om met de auto naar Yosemite te gaan als ik deze daar 4 dagen laat staan. Zonder van het geld toch? Ik moet bekennen dat ik me nog niet zo zeer heb verdiept in de trails en wegen en of deze half mei al begaanbaar zijn.
Wat het rijden betreft hoef ik me zo te zien niet zoveel zorgen te maken. Ik las net ook een aantal andere verhalen dat het rijden veel mensen toch wel gemakkelijk afgaat.
Ik heb met opzet gekozen voor de lange treinreis van oost naar west. Ik heb gelezen dat de treinreis dwars door de VS een hele mooie en speciale ervaring moet zijn. Aan de treinreis wil ik dus eigenlijk niet veel aan veranderen. Nadeel is wel dat ik voor de rest minder dagen overhoud. Je opgegeven route ziet er wel goed uit gleuknie! Deze kan ik eventueel nog als alternatief of gedeeltelijk gebruiken.
De route van Johan past precies in mijn routeschema, maar lijkt mij erg druk. Ik wil natuurlijk wel van de omgeving kunnen genieten en niet alleen er even in een flits langsrijden.
Johan; wat bedoel je trouwens met je opmerking "......en kunt alvast de volgende reis plannen"?
Hopelijk kunnen jullie mij nog verder helpen met het invullen van de route.
Groet,
Timo
Bedankt voor jullie snelle reacties!
De dagen in Las Vegas staan inderdaad al vast. Ik heb daar met een aantal mensen afgesproken en moet daar uiterlijk 30 mei aankomen. Voor de rest kan ik mijn route nog aanpassen. Ik heb tot nu toe alleen mijn vliegticket geboekt (AMS-NYC / Las Vegas-AMS). Treintickets en hotels heb ik nog niet geboekt.
Ik wil graag naar Yosemite om daar een meerdaagse wandeltocht te maken (ca. 4 tot 5 dagen). Camperen wil ik dan ook in het park zelf (into the wild
Wat het rijden betreft hoef ik me zo te zien niet zoveel zorgen te maken. Ik las net ook een aantal andere verhalen dat het rijden veel mensen toch wel gemakkelijk afgaat.
Ik heb met opzet gekozen voor de lange treinreis van oost naar west. Ik heb gelezen dat de treinreis dwars door de VS een hele mooie en speciale ervaring moet zijn. Aan de treinreis wil ik dus eigenlijk niet veel aan veranderen. Nadeel is wel dat ik voor de rest minder dagen overhoud. Je opgegeven route ziet er wel goed uit gleuknie! Deze kan ik eventueel nog als alternatief of gedeeltelijk gebruiken.
De route van Johan past precies in mijn routeschema, maar lijkt mij erg druk. Ik wil natuurlijk wel van de omgeving kunnen genieten en niet alleen er even in een flits langsrijden.
Johan; wat bedoel je trouwens met je opmerking "......en kunt alvast de volgende reis plannen"?
Hopelijk kunnen jullie mij nog verder helpen met het invullen van de route.
Groet,
Timo
-
Gerben Steeg
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
als je de 27e voor de sunset gaat in Mon Valley, kan je 's morgens nog een stukje in Arches meepakken. Behoorlijk volproppen die dagen; je ziet veel, maar Johan heeft gelijk: terug in het vliegtuig ga je waarschijnlijk al plannen...johan1973 schreef:Kennelijk wil je zoiets:
Johan
Gr, Gerben
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het is niet heel ruim, maar de route van Johan kan best zo. Misschien Page overslaan en een extra dag in Moab, of in Zion. Hou er rekening mee dat aan de oostkant van Zion wegwerkzaamheden zijn komend voorjaar dus je zult om moeten rijden of rekening moeten houden met wachttijden. Een extra nacht Zion als je van Death Valley komt is dan ook zeer aan te raden.
Kamperen in Yosemite kan maar dat had je al moeten boeken, zie hier voor het schema. Misschien is er nog wat vrij nu, kijk zo snel mogelijk. Kamperen in het wild zal zo vroeg in het jaar waarschijnlijk nog niet mogelijk zijn. Je hoeft hiervoor niet te reserveren maar je hebt wel een permit nodig. Zie hiervoor de NPS site onder backpacking.
Een auto zul je in een aantal gevallen wel nodig hebben om naar een trailhead te gaan, tenzij je in de vallei blijft of gebruik kunt maken van een hikersbus.
Ik kan je aanraden om alvast een Rough Guide of Lonely Planet Yosemite aan te schaffen.
Marianne
Kamperen in Yosemite kan maar dat had je al moeten boeken, zie hier voor het schema. Misschien is er nog wat vrij nu, kijk zo snel mogelijk. Kamperen in het wild zal zo vroeg in het jaar waarschijnlijk nog niet mogelijk zijn. Je hoeft hiervoor niet te reserveren maar je hebt wel een permit nodig. Zie hiervoor de NPS site onder backpacking.
Een auto zul je in een aantal gevallen wel nodig hebben om naar een trailhead te gaan, tenzij je in de vallei blijft of gebruik kunt maken van een hikersbus.
Ik kan je aanraden om alvast een Rough Guide of Lonely Planet Yosemite aan te schaffen.
Marianne
Je hebt zo'n 38 dagen waarvan bijna driekwart voor het zuidwesten, maar verdeelt de tijd in die regio vrij onevenredig.Yosemite Timo schreef:Johan; wat bedoel je trouwens met je opmerking "......en kunt alvast de volgende reis plannen"?
In mijn route kun je best veel zien, maar ik schat zo in dat je in Zion meer wil wandelen en daar dus nog een nacht nodig bent.
En wat voor nagenoeg iedereen geldt is dat je vast ook langer in Moab wil blijven.
Ik heb bewust geen LA of kustroute opgenomen omdat je dan geen tijd voor Moab hebt (kijk maar naar de route van René/gleuknie). Moab ligt namelijk enigszins in een uithoek. Overigens is onderweg naar Moab genoeg te zien, het is een schitterende route, en tussen Bryce en Moab zou je (minimaal) nog een nacht in Torrey kunnen plannen.
Johan
-
Yosemite Timo
- Amerika-newbie
Hallo allemaal!
Ik begrijp dat ik voor mijn roadtrip gewoon te weinig dagen heb om alles op een relaxte manier te kunnen zien. Nu begrijp ik de opmerking van Johan ook
Ik heb mijn route nog een keer doorgenomen om te kijken waar ik nog ergens wat dagen vandaan kan halen voor mijn trip door het zuidwesten. Ik ben bereid om eventueel mijn trip naar Washington van het schema te halen. Ook één dag minder in Denver lijkt mij niet zo'n probleem. Ik heb dan 4 extra dagen voor mijn roadtrip. Lijkt mij beter. Wat vinden jullie? Ik hoop dat ik met de extra dagen nu ook nog tijd heb om langs de kust te kunnen rijden (Highway 1).
Groet,
Timo
Ik begrijp dat ik voor mijn roadtrip gewoon te weinig dagen heb om alles op een relaxte manier te kunnen zien. Nu begrijp ik de opmerking van Johan ook
Ik heb mijn route nog een keer doorgenomen om te kijken waar ik nog ergens wat dagen vandaan kan halen voor mijn trip door het zuidwesten. Ik ben bereid om eventueel mijn trip naar Washington van het schema te halen. Ook één dag minder in Denver lijkt mij niet zo'n probleem. Ik heb dan 4 extra dagen voor mijn roadtrip. Lijkt mij beter. Wat vinden jullie? Ik hoop dat ik met de extra dagen nu ook nog tijd heb om langs de kust te kunnen rijden (Highway 1).
Groet,
Timo
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik weet niet of je ook met de trein vanuit Chicago naar Las Vegas kunt komen? Geen idee hoe de treinen rijden. In dat geval kun je alsnog mijn route gebruiken. Moab zou ik er in dit geval uit laten, omdat je daar wel een aantal nachten voor nodig bent.
Groetjes René
Ik vind dat je een fantastische reis gepland hebt en zou DC zeker niet overslaan. Geniet van die treinreis en de plaatsen die je onderweg bezoekt. Je autoreis door de SW zal sowieso te kort zijn. Er gaan geen treinen naar Las Vegas. Je treinreis eindigt trouwens niet in San Francisco maar in Emeryville (Oakland). Zal geen probleem zijn om naar SF te komen.
Na al dat land onderweg zou ik overwegen om de kustroute te nemen van San Francisco. Ook een van die dingen in de USA die je ooit gedaan moet hebben.
Dan zou je kunnen krijgen:
5/21: San Francisco naar Monterey en langs hw 1 naar Cambria.
5/22: Cambria naar Death Valley. Lange rit maar beslist te doen op een dag.
5/23: Death Valley NP
5/24: Death Valley naar Zion
5/25: Zion
5/26: Zion naar Bryce
5/27: Bryce naar Page
5/28: Page naar GCNP south rim
5/29: South rim
5/30: naar Las Vegas
Je hebt een bizondere route samengesteld en naar de SW kom je vast nog wel een keer terug.
Yeehaw
Na al dat land onderweg zou ik overwegen om de kustroute te nemen van San Francisco. Ook een van die dingen in de USA die je ooit gedaan moet hebben.
Dan zou je kunnen krijgen:
5/21: San Francisco naar Monterey en langs hw 1 naar Cambria.
5/22: Cambria naar Death Valley. Lange rit maar beslist te doen op een dag.
5/23: Death Valley NP
5/24: Death Valley naar Zion
5/25: Zion
5/26: Zion naar Bryce
5/27: Bryce naar Page
5/28: Page naar GCNP south rim
5/29: South rim
5/30: naar Las Vegas
Je hebt een bizondere route samengesteld en naar de SW kom je vast nog wel een keer terug.
Yeehaw
-
Yosemite Timo
- Amerika-newbie
Hallo Yeehaw,
Jij ook bedankt voor de opgegeven route! Ziet er goed uit.
Kun je misschien aangeven hoeveel uur elke rit ongeveer duurt? Ik kan dit natuurlijk ook zelf uitzoeken, maar jullie Amerika-experts weten dit denk wel zo uit jullie hoofd.
Alvast bedankt!
Groet,
Timo
Jij ook bedankt voor de opgegeven route! Ziet er goed uit.
Kun je misschien aangeven hoeveel uur elke rit ongeveer duurt? Ik kan dit natuurlijk ook zelf uitzoeken, maar jullie Amerika-experts weten dit denk wel zo uit jullie hoofd.
Alvast bedankt!
Groet,
Timo
Tja, dat hangt er helemaal vanaf waar en hoe lang je wil stoppen maar:
SF-Cambria tenminste 6 uur met wat stops langs de kust
Cambria-Death Valley 7 uur
Death Valley-Zion 5 uur. Plus een uur tijdsverlies ivm andere tijdzone
Zion-Bryce: 2 uur maar langer met stops.
Bryce-Page: 3 uur: idem.Je win een uur omdat Page in een gedeelte van Az ligt dat geen zomertijd kent.
Page-south rim: 2.5 uur Maar reken op (veel) langer omdat je stops langs east rim wil maken (Desert View naar GC Village)
South rim-Las Vegas: 5 uur maar alweer, ik zou zeker even stoppen bij Seligman en wellicht Hoover Dam. Hier kunnen vertragingen voorkomen.
In Page is Glen Canyon Dam ongeveer net zo groot als Hoover.
Yeehaw
SF-Cambria tenminste 6 uur met wat stops langs de kust
Cambria-Death Valley 7 uur
Death Valley-Zion 5 uur. Plus een uur tijdsverlies ivm andere tijdzone
Zion-Bryce: 2 uur maar langer met stops.
Bryce-Page: 3 uur: idem.Je win een uur omdat Page in een gedeelte van Az ligt dat geen zomertijd kent.
Page-south rim: 2.5 uur Maar reken op (veel) langer omdat je stops langs east rim wil maken (Desert View naar GC Village)
South rim-Las Vegas: 5 uur maar alweer, ik zou zeker even stoppen bij Seligman en wellicht Hoover Dam. Hier kunnen vertragingen voorkomen.
In Page is Glen Canyon Dam ongeveer net zo groot als Hoover.
Yeehaw
- gleuknie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Met zoveel dagen in Las Vegas zou ik zeker een dagje doorbrengen in Valley of Fire State Park. Las Vegas is op zijn mooist als het donker is, dus een dagje Valley of Fire is zeker aan te raden.
Groetjes René
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Reis Yosemite Timo: Roadtrip Zuidwesten 2010: Route en t
Hoi Timo,
Mijn zoon wil in mei/juni de treinreis maken van Emeryville (SF) naar New York. Kan je me laten weten wat je van de treinreis vond? Waar heb je tussendoor gelogeerd? En wat voor ticket had je?
Groetjes,
Inge
Mijn zoon wil in mei/juni de treinreis maken van Emeryville (SF) naar New York. Kan je me laten weten wat je van de treinreis vond? Waar heb je tussendoor gelogeerd? En wat voor ticket had je?
Groetjes,
Inge
Inge, deze thread is een jaar oud. Wellicht beter om een nieuwe te maken.
- inge67
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik weet helemaal niet hoe dat moet 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties