Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is je persoonlijke top 3 SLECHTSTE hotels in het ZW.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Liesje1980
Amerika-newbie

Re: Wat is je persoonlijke top 3 SLECHTSTE hotels in het ZW.

Bericht door Liesje1980 »

Hallo,

Ik heb niet echt een lijstje met vreselijke motels/ hotels, maar mijn ervaring is dat motels waarvan de deur van de kamer die via de binnenzijde zijn te betreden beter zijn dan motels met de deur aan de buitenzijde. Klinkt misschien raar, maar zo heb ik dat ervaren!
En dan hebben we het niet over het ontbijt! :D

Gr,
Liesje
RiverCola
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door RiverCola »

hmmm, mijn ervaring is precies andersom. Vind het ook ontzettend leuk en zoooo Amerikaans om je auto voor je kamer te parkeren!

Maar eerlijk; ik heb echt al in aardig wat motelletjes geslapen waarvan veel met een deur 'op straat' en die waren allemaal goed. Die ene die heel slecht was (Super8 in Canon City) had de deur in een gang en deze was erbarmelijk slecht.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Dat is ook mijn ervaring niet. Ik zag geen verschil tussen de kamers met deur buiten en die met deur binnen.
Ik vind het zelf juist prettiger om de auto voor de deur te parkeren en meteen mijn kamer in te stappen.

Marjon
hveth
Amerika-newbie

Bericht door hveth »

Na 5 keer het Westen bezocht te hebben, kan Pony Soldier in Flagstaff wel de titel slecht krijgen, de kamer bijzonder klein en smoezelig. Lokatie ook niet denderend net naast de spoorlijn, toeteren verplicht bij elke overgang.......................
Las Vegas, Sahara, Imperial Palace, Palazzo en Planet Hollywood geweest.
Title Slecht ? Tsja, Sahara is een ouder hotel met goedkope kamers, dus is geen palazzo.
PH was het laatste hotel waar wij waren in 2009 , super eigenlijk, valet parking , loby , direct de lift in naar de 37ste verdieping.
Nee , er zijn andere hotels waar je een kruistocht moet afleggen om bij de lift te komen.
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door MichelH »

hveth schreef: Nee , er zijn andere hotels waar je een kruistocht moet afleggen om bij de lift te komen.
Dit heeft zeker in Las vegas niets met slecht hotel te maken maar meer met marketing: "Als u toch naar boven gaat met de lift, vergeet u dan vooral niet om nog even een 20 dollar biljet in de gokkast te gooien."
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Okee, het is een heel gesleep met de koffers, maar persoonlijk vind ik het ook leuk om zo de sfeer meteen op te snuiven van Las Vegas.
Matrox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Matrox »

Die worden toch naar je kamer gebracht?
'Niemand zegt aan het eind van zijn leven: Had ik maar wat meer gewerkt.'
patrickvandepol
Amerikafan

Bericht door patrickvandepol »

wij deden er vanuit de auto naar de receptie precies 5 seconden over in het planet hollywood in vegas!!

Lang leve de gratis valet parking!!

O ja en na de receptie binnen 5 min lopen op de kamer!!! TOP!
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

patrickvandepol schreef:wij deden er vanuit de auto naar de receptie precies 5 seconden over in het planet hollywood in vegas!!
Jeetje, was er veel schade? Je moet haast wel naar binnen zijn gereden, wil je dat in 5 seconden redden :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Madphil
Amerikakenner

Bericht door Madphil »

Zou me niks verbazen als ze een drive-through check-in hebben. Het blijft Amerika he? :wink:
Barry Winkels
Amerikafan

Bericht door Barry Winkels »

Toch werkt het wel perfect dat valet parking.

Ook ik ben in PH geweest en de auto mocht ik tot de ingang oprijden, koffers eruit, paar dollar op de bestuurdersstoel gelegd en ik kon naar binnen. 10 sec. max 8) En toen die gratis upgrade... :beerchug:

Hoop in april weer in PH te overnachten
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Planet Hollywood vonden wij fantastisch, kamer op de 38ste gekregen met zicht op de fonteinen van The Bellagio. En dit voor de prijs van een simpel kamertje aan de achterzijde... dus ons hoor je niet klagen.
Het enige minpuntje vonden wij het buffet in de PH. Dit is helemaal niet zo speciaal, voor enkele dollars extra krijg je in the Bellagio echt wel meer waar voor je geld.

Tijdens onze reis hebben wij bijna overal nette, propere kamers gehad en vriendelijk personeel, op enkele motels na...

1. Hollywood City inn - LA: ik weet dat er hier een aantal mensen erg tevreden over zijn, maar wij dus helemaal niet. Onze gevraagde kamer met poolview was niet voor handen, ... Niet zo leuk, we kregen een andere kamer toegewezen in een 'bunker'-achtig gebouw naast het eigenlijke motel. Dat zagen we niet zitten, dus kregen we hun énige available room in het motel. Die was zo vies... op de vloerbekleding naast het bed zaten grote ingedroogde vlekken. Je wil niet weten wat dit kon zijn... de kamer zat ook helemaal in een hoek van het motel weggemoffeld. De volgende dag kregen we dan onze kamer met poolview, inclusief lastige buren. Heel de nacht was het er een aan en aflopen van jonge kerels en lawaai van dronken of gedrogeerde mannen. De volgende dag hebben we onze laaste nacht geannuleerd....
2. Motel 6 in Morro Bay: heel vriendelijk personeel, maar heel oude aftandse kamer. Er waren ook geen handdoeken, geen zeep, geen shampoo en de matras was doodversleten en van plastic. Je voelde ze de hele tijd kraken en voor het overige priemden de veren in je rug.
3. Mount Williamson in Independence: nette en propere cabins en een heerlijk ontbijtje vers klaargemaakt door Henriette die het motelletje uitbaat. Het is alleen te duur voor wat het is, we betaalden er nl evenveel als voor onze kamer in de ph en je zat echt wel in een 'vogelkooitje' met een lawaaierige airco en zonder wifi. Dit laatste hotelletje was niet echt een nachtmerrie, maar toch ook geen aanrader!

Bibi
Christa12
Amerikafan

Bericht door Christa12 »

Van de 17 accommodaties die wij tijdens onze trip afgelopen zomer hebben gehad, was er (gelukkig) maar één een misser: het Monte Carlo in Las Vegas. Waarschijnlijk waren wij met onze vierjarige zoon niet helemaal de doelgroep van het hotel. Je kunt er namelijk niet gewoon lekker zwemmen zonder oordopjes, anders wordt je weggeblazen door loei- maar dan ook echt loeiharde muziek van een hysterische DJ. En dan ook nog de pech van mensen in de kamer naast ons die een feestje houden tot 5 uur 's ochtends... kortom het dieptepunt van onze reis.

groetjes
Christa
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

Met stip op 1

1. Foster's Motel bij Bryce Canyon. Met een hoogpolig tapijt dat stijf staat van de vlekken en vuil, een verwarming die 's nachts op 100 stond en niet uit kon en een algehele creepy sfeer vond ik dit echt het ergste motel waar ik ooit overnacht heb.

2. Travelodge Portland, normaal gesproken ben ik grote fan van de Travelodges maar deze deed zijn naam helaas geen eer aan. Oud en aftands meubilair en weinig sfeer.

3. ............, heb ik nog niet. Wij hebben tot nu toe eigernlijk vrijwel alleen maar leuke en goede overnachtingen gehad
flyingdutchman
Amerika-ontdekker

Bericht door flyingdutchman »

In de USA voornamelijk goede hotels gezien. Helaas ook enkele slechtere.

1. Affordable inn, Gunnison CO.
De receptie van dit hotel, dat erg veer buiten het stadje is gelegen ziet er nog aardig uit. De kamers zijn echter oud, versleten en smoezelig. Ook erg gehorig. Lastig als er om je kamer heen wegwerkers zitten die in de pauze van hun nightshift de tv hard aan hebben staan en een hoop herrie maken. Het zwembad en fitness zijn ook oud en versleten.

2. The view lodge o.i.d. Mesa Verde N.P.
Deze cabins zijn krap, oud en versleten .

3. Hotel Whitcomb. San Francisco, CA
Mooi oud hotel met veel klassieke stijlelementen. De algemene ruimtes zijn goed onderhouden. Helaas doen de kamers wat oud en smoezelig aan en hangen er enorm veel zwervers rond het hotel wat zeker na zonsondergang voor een onprettige ambiance op straat geeft.
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

eigelek was er een hotel waar ik niet tevreden over was men vorige reis nl

Hotel Kawada in LA :: oud hotel, internet ging niet op onze kamer, kleine kamer, oud uitziend, vrij dicht bij het zwerverdistrict al hadden we daar niet zoveel last van. vooral de kamer en hotel op zich lieten zwaar de wensen over. gelukkig was dit de eerste twee dagen en werd het daarna enkel beter :p
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Jerre
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Jerre »

flyingdutchman schreef:3. Hotel Whitcomb. San Francisco, CA
Mooi oud hotel met veel klassieke stijlelementen. De algemene ruimtes zijn goed onderhouden. Helaas doen de kamers wat oud en smoezelig aan en hangen er enorm veel zwervers rond het hotel wat zeker na zonsondergang voor een onprettige ambiance op straat geeft.
ik vond whitcomb nog beetje meevallen qua hotel en kamers. kamers wel wat klein inc de badkamer maar voelde voor mij niet vuil aan. de zwervers op straat was gekend voor market street rond die blocks maar binnen het hotel had ik geen onveilig gevoel. security controleerde vrij goed :)
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
flyingdutchman
Amerika-ontdekker

Bericht door flyingdutchman »

@Jerre

Whitcomb was idd niet heel slecht. Maar heb op onze reis vele hotels gezien die stukken beter overkwamen.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door lsl »

Yosemite Lodge, er was een grote kamer geboekt en beloofd, moesten we op een kleine kamer met ijzeren veldbed, mijn zoon was na 2 nachten en dagen gebroken

Maswisk Lodge in juli, te heet om zonder airco comfortabel te kunnen slapen
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
gleuknie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

*kick*

Heeft iemand nog een nieuwe top 3?
Ik dacht ineens weer aan deze topic en zie dat hij al uit 2009 komt. De tijd vliegt. :P
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer