Deze fee zou dienen ter verbetering van de infrastructuur van de luchthaven.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
facility charge voor Las Vegas
facility charge voor Las Vegas
Onlangs zelf vernomen maar wellicht ook nuttig voor andere reizigers is dat bij het ophalen van de huurwagen in Las Vegas een facility charge betaald moet worden. Dit is 3,34 dollar per dag. Het is in elk geval zo voor Alamo maar voor andere huurwagens zou je het moeten navragen.
Is in een andere topic al uitgebreid aan de orde geweest: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=charge
gr. Redneck
gr. Redneck
Georgia on My Mind
Taxi nemen?
Als ik het goed begrijp dan zou je deze facility charges kunnen ontlopen door een taxi te nemen naar het verhuurstation van Alamo of heb ik het mis? En indien dit wel zo is, kan er dan iemand vertellen wat het zo ongeveer kost om een taxi te nemen van de vlieghaven naar het verhuurstation van Alamo? Zijn de prijzen van de taxi's per persoon of per taxi?
Een taxi huren zou dan waarschijnlijk toch een stuk voordeliger zijn dan die 70 dollar bijkomende kosten.
Een taxi huren zou dan waarschijnlijk toch een stuk voordeliger zijn dan die 70 dollar bijkomende kosten.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Taxi nemen?
Hallo Bribey,bribey schreef:Als ik het goed begrijp dan zou je deze facility charges kunnen ontlopen door een taxi te nemen naar het verhuurstation van Alamo of heb ik het mis?
Ik weet niet of je al een auto hebt gereserveerd? Als dat zo is, moet je even nakijken bij je reisagent waar je de auto moet afhalen. Als je de auto moet afhalen bij de Alamo vestiging op het vliegveld, dan moet je dat eventueel ook nog omboeken naar een ander kantoor, buiten het vliegveld, om deze toeslag te ontlopen. Daaraan zijn ook weer kosten verbonden.
Als je nog geen auto gereserveerd hebt, zou je inderdaad kunnen regelen dat je de auto afhaalt op een vestiging buiten het vliegveld, en dan geldt de toeslag niet. Ik heb me echter ooit laten vertellen dat dan de huurkosten duurder kunnen uitvallen, omdat dat over het algemeen kleinere kantoren zijn. De prijzen in de reisgidsen gelden volgens mij alleen voor vestigingen op het vliegveld.
Je moet dus opletten waar het kantoor is gevestigd. Als dat op of nabij het vliegveld is, dan geldt de toeslag gewoon, ook als je met een taxi naar het kantoor gaat.
Jacqueline
Re: Taxi nemen?
In bijna alle gevallen is dat juist.Jasmino schreef:Ik heb me echter ooit laten vertellen dat dan de huurkosten duurder kunnen uitvallen, omdat dat over het algemeen kleinere kantoren zijn.
gr. Redneck
Georgia on My Mind
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6502 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73