Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel LAX

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bibitv
Amerikafan

Hotel LAX

Bericht door bibitv »

We zitten ondertussen al iets langer dan een week in de VS. Super wat we al allemaal gezien hebben. Aan iedereen nog eens erg bedankt voor al jullie goede tips, ze hebben ons heel wat vakantieplezier opgeleverd.

Nog een vraagje: wie kan ons een goed hotel of motel in de buurt van LA luchthaven aanbevelen? We zoeken nl nog een hotelletje voor onze laatste nacht 27/9.
Kent iemand de Travelodge bv in Culver City?

Wij kruipen nu in ons bedje na een dag hiken door Yosemite. Bekaf, maar heerlijk en vooral zo mooi !
:D
rhaf
Amerikafan

Re: Hotel LAX

Bericht door rhaf »

Hi bibitv,

Tja als het toch alleen voor je laatste avond is en ik wil hiermee niet zeggen dat die avond iets minder belangrijk is dan alle anderen, maar vaak is het dan niet meer van belang hoeveel extras geboden worden, dan is het wel handig als je een hotel/motel neemt welke een gratis shuttle kent naar het vliegveld.

Wat wij en andere heel prettig vonden is om dan de huurauto laat in de avond bv terug te brengen naar het verhuurbedrijf als het niet druk is. De shuttle van het verhuurbedrijf naar het vliegveld nemen en dan de shuttle terug naar je hotel/motel.

De volgende morgen (als je een ochtenvlucht hebt :) ) dan heb je veel minder stress en is het een questie van je bagage in de shuttle laden en op naar het vliegveld.

Houdt er wel rekening mee dat hotels/motels in de buurt van het vliegveld hogere bedragen in rekening kunnen brengen voor het parkeren. In jullie geval zou je door de bovenstaande actie al de parkeerkosten voor die avond kunnen voorkomen.

Het klinkt als een hoop hassel om het zo te doen, maar het is wel zo relaxed om niet 's-morgens ook nog langs het verhuur bedrijf te hoeven rijden. :D

Dit jaar hadden we geluk. We sliepen in het Sharaton vlak bij het vliegveld en de shuttle van het verhuurbedrijf heeft ons netjes voor het hotel afgezet en dat scheelde veel "slaaptijd" in die korte laatste nacht. :wink:

VrGr,
mark
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2008 de laatste nacht in Marina del Rey, zie ons verslag. We hadden de laatste dag nog tijd om even te fietsen daar en van het strand te genieten. Je bent daarvandaan heel snel bij het vliegveld. Culver City kan ook prima, zal wel goedkoper zijn. Ik zou met de auto naar het vliegveld rijden. Het inleveren van de auto gaat echt vreselijk snel, en je bent niet afhankleijk van een shuttle. Vanaf de verhuurbedrijven ben je zo op het vliegveld.

Marianne
Nikkie1974
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nikkie1974 »

Ik heb in het Radisson hotel geslapen in Los Angeles en dat ligt echt heel dichtbij de luchthaven. Autoverhuur zat ook lekker dichtbij en er rijdt een shutllebus van het hotel. Wij hadden dit hotel via Hotwire gewonnen.
Jann
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Jann »

Hoi,
Wij verbleven twee jaar geleden in het Howard Johnson International vlakbij de luchthaven en met shuttlebus. Het wordt nu wel verbouwd (spreek van juli 2009) en weet niet of het reeds opnieuw is geopend.
Dit jaar verbleven we in het Super 8 motel, ook heel vlakbij en met mooi zwembadje en shuttlebus.
Beide zijn helemaal niet duur en aan te bevelen.
Succes,
Jann
reis 2018 + roadbooks vorige reizen
noordwest 2009 - zuidwest 2010 - Canada 2011 - zuidwest 2012 - oost USA 2013 - Florida 2014 - zuid USA 2015 - Texas 2016 - Californië 2017 - Vancouver Island 2018
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Wij verbleven in het Hilton Airport Hotel, prima hotel vlakbij het vliegveld met een eigen shuttle-dienst. Ik weet niet meer hoeveel wij ervoor betaald hebben, want we hadden dit gelijk geboekt met onze camper, ik heb dus alleen een totaal prijs zo-even kunnen vinden.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Bedankt jongens voor alle reacties, we pluizen het verder weer uit...
Gerben Steeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Gerben Steeg »

Verbleven in juni in Hojo, maar zoals al aangegeven waren hier verbouwingen. Die waren dusdanig, dat die nu denk ik nog niet klaar zijn. Het zwembad werd gebruikt om spullen voor de verbouwing in op te slaan.......... :banghead: Een nogo dus!
Gr, Gerben
mickey02
Amerika-ontdekker

Bericht door mickey02 »

Wij hebben ook in Marina del rey gezeten in het Mariott erg mooi hotel en goed ligging!
fwout
Amerika-ontdekker

Bericht door fwout »

hotel Hilton Garden Inn, 's-morgens rijdt ieder half uur een busje naar de vertrekhal.
wij hebben ingecheckt voordat we de auto terug gingen brengen. ze pikte ons op bij Alamo en namen ons weer terug naar het hotel.
allemaal goed geregeld, flinke ruime kamers, AANRADER!!

we hebben hier zowel bij aankomst als bij vertrek geslapen.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik zou voor een hotel bij LAX zeker priceline aanraden. Wij sliepen voor zo'n $60 in het Crowne Plaza en Sheraton, vlakbij het vliegveld. En er is altijd wel iets te vinden volgens mij.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer