Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
xanderr
Amerika-ontdekker

San Diego

Bericht door xanderr »

In november ga ik in mn eentje 2 weken richting San Diego, om daar een taalcursus te gaan volgen. Dit betekend dat ik elke ochtend les heb, maar smiddags/savonds en in het weekend de omgeving kan gaan verkennen. Mijn appartement staat in Little Italy, vlak bij bilbaopark, dus zal daar zeker een bezoekje brengen..

Welke dingen moet je verder ZEKER gezien hebben in de buurt van San Diego? UIteraard seaworld en het gaslamp quatre, maar er moet daar toch meer te beleven zijn?
Ook andere tips en adviezen zijn meer dan welkom! Ik ben dus erg benieuwd naar de do's en don't daar (en in amerika in het algemeen, omdat dit mn eerste "vakantie" aan die kant van de plas is).
NICO!
Amerika-ontdekker

Re: San Diego

Bericht door NICO! »

Bezoek aan de USS Midway, het vliegdekschip.
Nico

Afbeelding
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Re: San Diego

Bericht door markro »

Xanderr, je kan eens kijken bij de reisverslagen in het Zuidwesten-forum, waarin San Diego wordt genoemd.

Wij zijn in 2007 een aantal dagen in deze stad geweest en daarover is te lezen in ons reisverslag 2007 en dan beginnende bij dag 5.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer