Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mosselmaniac: Route en planning vraagjes
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: Route en planning vraagjes
Niet langer twijfelen en gelijk het Wynn boeken.
Het ligt redelijk centraal (iets ten noorden van middenstrip) naast de Venetian en tegenover de Fashion Mall.
Het ligt redelijk centraal (iets ten noorden van middenstrip) naast de Venetian en tegenover de Fashion Mall.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nog een stem voor Wynn, je betaald nu $129 per nacht, in 2005 betaalde we voor precies hetzelfde $ 359 per nacht, mocht de economie weer een beetje aantrekken, dan zullen de prijzen vrij snel weer naar een normaal niveau stijgen.
-
- Amerikafan
Hmm, er komt nog een hele zooi dollars bij, voor het Wynn. We zijn er nog niet uit.
Iets anders, we willen zoals eerder aangegeven vanuit Bryce via Page naar Monument Valley op 1 dag. We zijn met de camper, is slapen @ Goulding's campground een optie?
Zijn er alternatieven? Is dit haalbaar? We willen onderweg nog even horseshoe bend aandoen en eventjes de dam bekijken. Antelope canyon hebben we helaas geen tijd voor denk ik.
En.... Moeten we dit van te voren boeken, of op de bonnefooi? Maw, is er genoeg plek?
Iets anders, we willen zoals eerder aangegeven vanuit Bryce via Page naar Monument Valley op 1 dag. We zijn met de camper, is slapen @ Goulding's campground een optie?
Zijn er alternatieven? Is dit haalbaar? We willen onderweg nog even horseshoe bend aandoen en eventjes de dam bekijken. Antelope canyon hebben we helaas geen tijd voor denk ik.
En.... Moeten we dit van te voren boeken, of op de bonnefooi? Maw, is er genoeg plek?
-
- Amerikafan
1) Iemand tips mbt Monument Valley? Zie bovenstaande?
------
2) Dan is de definitieve route zo goed als rond. Kan ik zo'n mooi kaartje laten maken? Met afstanden en tijden? Dat zou top zijn
------
2) Dan is de definitieve route zo goed als rond. Kan ik zo'n mooi kaartje laten maken? Met afstanden en tijden? Dat zou top zijn

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerikakenner
Gouldings CG is een prima optie. Goede campground met faciliteiten en als je een plekje op de buitenste 'loop' vindt, mooi uitzicht op MV in de verte.
http://www.gouldings.com/english/campground.htm
http://www.gouldings.com/english/campground.htm
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Amerikafan
Beste Mensen,
We zitten in het Wynn!
:dance:
2 nachten. 2 kamers. van 22 september t/m 24 september. Ik heb ze net even gebeld, of we kingsize bed en 2 queensize bedden konden krijgen. Ging ze regelen. Daarnaat ook even strip-view laten vallen
. Ik durfde niet meer resort-credit in m'n mond te nemen, doe ik daar aan de balie wel. Via hotwire geboekt, maar ik was voor 99% zeker dat 't Wynn was. Prima hoor. $119 per nacht volgens hotwire. Maar dan komt er nog troep bij als belasting. Komt uiteindelijk op 46,5 euro per persoon per nacht uit. Gaaf! Toch? Naja het is geboekt en we kunnen er niet meer vanaf, dus it better be good
.
Voor m'n meissie is het prachtig, tegenover de fashion mall. Voor mij is het briljant, we slapen dichtbij de pokerroom. Voor onze vrienden is het ook prachtig!
Gegroet,
Mosselmaniac
We zitten in het Wynn!
:dance:
2 nachten. 2 kamers. van 22 september t/m 24 september. Ik heb ze net even gebeld, of we kingsize bed en 2 queensize bedden konden krijgen. Ging ze regelen. Daarnaat ook even strip-view laten vallen

Voor m'n meissie is het prachtig, tegenover de fashion mall. Voor mij is het briljant, we slapen dichtbij de pokerroom. Voor onze vrienden is het ook prachtig!
Gegroet,
Mosselmaniac
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Gefeliciteerd, het Wynn is prachtig, ik begrijp dat je één kamer met een king-size bed wilt, en één kamer met 2 bedden, de kamers met 2 bedden zitten altijd aan de achterkant met prachtig uitzicht op het golfterrein, maar geen stripview, de kamers met een king-size bed zitten altijd aan de voorkant, voor het mooiste strip view vraag dan een kamer zo dicht mogelijk bij Encore.
-
- Amerikafan
Oh, goed om te weten zeg. Naja, we hoeven ook niet perse naast elkaar te zitten hoor
. Ik heb ze gevraagd om strip-view, we zien het wel, ik ga ze niet nog 's bellen met een request dat ik zo dicht mogelijk bij encore wil
Zeg ik ook wel aan de balie. Man, wat krijg ik er zin in zeg. Allemaal bedankt maar weer 

- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
De kamer krijg je ook altijd pas toegewezen bij het inchecken hoor, als je belt voor requests worden ze wel bij je boeking genoteerd, ze proberen daar altijd rekening mee te houden.
-
- Amerikafan
Mensen,
Nog een maandje en dan gaan we! Ik zou het daarom prettig vinden als ik alle info hier boven even 'samenvat' en in onze reis giet. Zijn er echt hele grove fouten die nog te herstellen zijn? Of is het wel in orde zo?
Danku!
14-9-2009 Aankomst SF - Hotel booked.
15-9-2009 SF - Hotel booked - alcatraz, golden gate, pier 39, honkbal
16-9-2009 SF -> Oak Hurst - Campground Booked - camper halen, PAD transfer, boodschappen, oakhurst
17-9-2009 Oak Hurst -> Yosemity Park - Campground Booked - mariposa grove, YP village
18-9-2009 YP - Campground Booked - YP ontdekken, wandeling
19-9-2009 YP -> Lee Vin / Lone Pine? - Tioga Pass, Bodie ghosttown, Lee vining
20-9-2009 Lee Vin -> ? - Mono Lake, death valley
21-9-2009 ? -> LV - Zabriskie point, BadWater, LV, dante's view
22-9-2009 LV - Hotel booked (Wynn)! - Naar hotel, the strip ontdekken
23-9-2009 LV - Booked - Strip ontdekken, gokken, toffe dingen doen
24-9-2009 LV -> Zion Campground Booked - Watchman Campground, Zion park wandelen, zo'n hyke?
25-9-2009 Zion -> Bryce - Reserved!- Bryce park wandelen
26-9-2009 Bryce -> Monument Valley - Via Page (de dam bekijken), Horseshoe bend, Antelope Canyon? , Monument Valley
27-9-2009 Monument Valley -> Grand Canyon - Campground booked - Zonsopgang Monument Valley, richting Grand Canyon rijden
28-9-2009 Grand Canyon -> Los Angeles - Een lange reisdag
29-9-2009 LA - Stad bekijken, Walk of Fame etc, Gryffith Observatory
30-9-2009 LA - Universal Studios? Hollywood?
1-10-2009 LA -> Pismo - Highway 1, beach checken etc.
2-10-2009 Pismo -> Montery - Walvissen spotten / Aquarium?
3-10-2009 Montery -> SF - Camper inleveren, airport hotel?
4-10-2009 SF - Stad bekijken, winkeltjes etc
5-10-2009 SF - Vliegen
-----
EDIT: Rood betekent nog niet geboekt, dus eventueel wat makkelijker te wijzigen dan groen.
Nog een maandje en dan gaan we! Ik zou het daarom prettig vinden als ik alle info hier boven even 'samenvat' en in onze reis giet. Zijn er echt hele grove fouten die nog te herstellen zijn? Of is het wel in orde zo?
Danku!
14-9-2009 Aankomst SF - Hotel booked.
15-9-2009 SF - Hotel booked - alcatraz, golden gate, pier 39, honkbal
16-9-2009 SF -> Oak Hurst - Campground Booked - camper halen, PAD transfer, boodschappen, oakhurst
17-9-2009 Oak Hurst -> Yosemity Park - Campground Booked - mariposa grove, YP village
18-9-2009 YP - Campground Booked - YP ontdekken, wandeling
19-9-2009 YP -> Lee Vin / Lone Pine? - Tioga Pass, Bodie ghosttown, Lee vining
20-9-2009 Lee Vin -> ? - Mono Lake, death valley
21-9-2009 ? -> LV - Zabriskie point, BadWater, LV, dante's view
22-9-2009 LV - Hotel booked (Wynn)! - Naar hotel, the strip ontdekken
23-9-2009 LV - Booked - Strip ontdekken, gokken, toffe dingen doen
24-9-2009 LV -> Zion Campground Booked - Watchman Campground, Zion park wandelen, zo'n hyke?
25-9-2009 Zion -> Bryce - Reserved!- Bryce park wandelen
26-9-2009 Bryce -> Monument Valley - Via Page (de dam bekijken), Horseshoe bend, Antelope Canyon? , Monument Valley
27-9-2009 Monument Valley -> Grand Canyon - Campground booked - Zonsopgang Monument Valley, richting Grand Canyon rijden
28-9-2009 Grand Canyon -> Los Angeles - Een lange reisdag
29-9-2009 LA - Stad bekijken, Walk of Fame etc, Gryffith Observatory
30-9-2009 LA - Universal Studios? Hollywood?
1-10-2009 LA -> Pismo - Highway 1, beach checken etc.
2-10-2009 Pismo -> Montery - Walvissen spotten / Aquarium?
3-10-2009 Montery -> SF - Camper inleveren, airport hotel?
4-10-2009 SF - Stad bekijken, winkeltjes etc
5-10-2009 SF - Vliegen
-----
EDIT: Rood betekent nog niet geboekt, dus eventueel wat makkelijker te wijzigen dan groen.
Aanrader in SF: Chinatown.
20/9 Furnace Creek Campground is het gehele jaar open. (Optineel: in de directe omgeving rondom DV zijn ook campgrounds).
21/9 Denk niet dat ik Dante's View met een RV zou doen. Ik begrijp dat een RV daar maximaal 25ft mag zijn.
26/9 Vroeg beginnen, dit lijkt mij namelijk ook een lange dag.
Johan
20/9 Furnace Creek Campground is het gehele jaar open. (Optineel: in de directe omgeving rondom DV zijn ook campgrounds).
21/9 Denk niet dat ik Dante's View met een RV zou doen. Ik begrijp dat een RV daar maximaal 25ft mag zijn.
26/9 Vroeg beginnen, dit lijkt mij namelijk ook een lange dag.
Johan
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je bent veel aan het heen en weer rijden als je in Oakhurst zit, probeer nu of ter plekke of je niet iets in het park kunt krijgen.
Bryce - MV is inderdaad erg lang. Ik denk dat je op dat stuk met een camper redelijk kunt doorrijden, maar misschien is het wel zo lekker om MV te laten vallen en naar Page te gaan en daar op je gemak te genieten?
Oakhurst - Lone Pine met een uitstapje naar Bodie is wel 7 uur rijden als het niet meer is, ik zou in Lee Vining overnachten.
Marianne
Bryce - MV is inderdaad erg lang. Ik denk dat je op dat stuk met een camper redelijk kunt doorrijden, maar misschien is het wel zo lekker om MV te laten vallen en naar Page te gaan en daar op je gemak te genieten?
Oakhurst - Lone Pine met een uitstapje naar Bodie is wel 7 uur rijden als het niet meer is, ik zou in Lee Vining overnachten.
Marianne
-
- Amerikafan
Hoi Marianne,
Thanks, maar zo erg is het niet! We slapen maar 1 nachtje in Oakhurst, daarna IN Yosemity Village (in het park)
Ik heb al vaker nagedacht over dat Monument Valley, en dat het allemaal wat ver is. Maar toch :-/ ik weet het niet zo goed meer, dat stukje. Any more tips?
Thanks, maar zo erg is het niet! We slapen maar 1 nachtje in Oakhurst, daarna IN Yosemity Village (in het park)

Ik heb al vaker nagedacht over dat Monument Valley, en dat het allemaal wat ver is. Maar toch :-/ ik weet het niet zo goed meer, dat stukje. Any more tips?
-
- Amerikafan
Dames en heren,
Ik wil het even kwijt, ben inmiddels toch bijna kind aan huis hier. Ik heb zojuist mijn laatste zin van mijn master thesis afgeschreven, die ik volgende week moet gaan verdedigen. Met andere woorden, vanaf nu kan ik lekker plannen en inlezen op aankomende vakantie! :dance:
Gegroet,
Mosselmaniac
PS: Exhausted.
Ik wil het even kwijt, ben inmiddels toch bijna kind aan huis hier. Ik heb zojuist mijn laatste zin van mijn master thesis afgeschreven, die ik volgende week moet gaan verdedigen. Met andere woorden, vanaf nu kan ik lekker plannen en inlezen op aankomende vakantie! :dance:
Gegroet,
Mosselmaniac
PS: Exhausted.
-
- Amerikakenner
Gefelicteerd! Way to go! 

Groetjes, Ilona
- Bravy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Een paar opmerkingen over je route:
15-09: Heb je Alcatraz al geboekt? Toen wij daar half juli waren was Alcatraz uitverkocht voor die dag en de 3 komende dagen. Wij hadden gelukkig wel thuis gereserveerd, maar ik heb heel wat teleurgestelde gezichten gezien.
16-09: Schrik niet van het gerammel achter je; wij hebben geen onderdelen verloren.....
Wij hebben keukenrolpapier gebruikt om het servies en de glazen te beschermen. Op de route naar Oakhurst hebben wij een picnic-stop gehouden in het McConnel SRA. Leuk plekje om even bij te komen. Overigens schijnt High Sierra RV Park hard in kwaliteit achteruit te hollen (volgens rvparkreviews.com). Advies: gebruik het sanitair van de camper.
19-09: Ik geloof dat de weg naar Bodie een onverharde weg is. Houdt dan rekening met vertraging (anders verlies je wél onderdelen.....
)
20-09: Vlak bij Mono Lake ligt ook Panum Crater. Kost je ongeveer anderhalf uur extra.
21-09: Vergeet Devil's Golf Course niet. En als je de tijd hebt de Artist's Drive en 20 Mule Team Canyon (kun je beide met de camper doorheen, maar is éénrichtingsverkeer).
24-09: Al wandelplannen?
25-09: Onderweg van Zion Naar Bryce kom je, vlak voorbij de tunnel in Zion (kost $ 15,00!) nog langs de Canyon Overlook Trail. Uurtje. Zoek een wandeling in Bryce Amphitheater; is het mooiste gedeelte.
26-09: Als je moet kiezen tussen de dam bekijken en Antelope Canyon, dan zou ik voor de laatste kiezen.
27-09: De weg door MV kun je absoluut niet met de camper berijden. Een jeeptour van 2,5 uur is erg leuk.
That's all!
15-09: Heb je Alcatraz al geboekt? Toen wij daar half juli waren was Alcatraz uitverkocht voor die dag en de 3 komende dagen. Wij hadden gelukkig wel thuis gereserveerd, maar ik heb heel wat teleurgestelde gezichten gezien.
16-09: Schrik niet van het gerammel achter je; wij hebben geen onderdelen verloren.....

19-09: Ik geloof dat de weg naar Bodie een onverharde weg is. Houdt dan rekening met vertraging (anders verlies je wél onderdelen.....

20-09: Vlak bij Mono Lake ligt ook Panum Crater. Kost je ongeveer anderhalf uur extra.
21-09: Vergeet Devil's Golf Course niet. En als je de tijd hebt de Artist's Drive en 20 Mule Team Canyon (kun je beide met de camper doorheen, maar is éénrichtingsverkeer).
24-09: Al wandelplannen?
25-09: Onderweg van Zion Naar Bryce kom je, vlak voorbij de tunnel in Zion (kost $ 15,00!) nog langs de Canyon Overlook Trail. Uurtje. Zoek een wandeling in Bryce Amphitheater; is het mooiste gedeelte.
26-09: Als je moet kiezen tussen de dam bekijken en Antelope Canyon, dan zou ik voor de laatste kiezen.
27-09: De weg door MV kun je absoluut niet met de camper berijden. Een jeeptour van 2,5 uur is erg leuk.
That's all!
Groet,
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: (Alaska)
René
---
Verslagen: www.bravy.nl
2009: ZW Amerika + Oahu
2015: Hawaï
2016: Zuid-Afrika
2017: IJsland
2018: NO Australië
2019: China
2020: ---
2021: Noorwegen
2022: NW Amerika
2023: Peru & Ecuador
2024: South Pacific
2025: W Australië
2026: (Alaska)
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Heb je bij MV al iets geboekt?
Wij vonden Gouldings campground helemaal goed!
Zwembad, heerlijke douche, en superuitzicht!
Wij vonden Gouldings campground helemaal goed!
Zwembad, heerlijke douche, en superuitzicht!
http://usahawaii2009.web-log.nl/marcencarla/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://marcencarla.web-log.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1342 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z