Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Snelle reviews nodig: Bryce en Grand Canyon Hotels
-
- Amerika-ontdekker
Snelle reviews nodig: Bryce en Grand Canyon Hotels
Dinsdag geboekt via het reisbureau, betaald, en de morgen erna bericht per email dat 4 hotels niet beschikbaar waren. Erg raar, maar die discussie wil ik later nog eens gaan voeren hier of dat normaal is.
2 plaatsen ben ik bijzonder teleurgesteld over:
Bryce: Bryce Canyon Lodge was beschikbaar maar zijn ze "vergeten" in optie te zetten. Optie gekregen om America's Best Value Bryce Valley Inn te nemen (3-5oktober)
Grand Canyon: Maswik Logde, idem dito als hierboven. Optie gekregen om Best Western Squire Inn te nemen (6-8oktober)
Ik zie even door de bomen de canyons niet meer. Vandaag moeten we beslissen of we deze 2 opties gaan nemen. Maar ik ben er niet zeker van. Lijkt wel of ik nergens de "echte" reviews vindt.
Belangrijk: Het liefst zit ik IN het park. Een cabin zou leuk zijn maar als dat niet kan is een nette hotelkamer ook goed. Locatie is voor ons belangrijk.
Zijn de 2 opties die ze nu aan ons doorgegeven hebben wat? Ooit wel eens daar geweest? Slechte ervaringen? Tips voor wat beters (yavapai lodge lijkt nog beschikbaar in GC, en Rubys Inn bijv. in bryce)?
Ik hoor het heeeeeel graag, help us out!
2 plaatsen ben ik bijzonder teleurgesteld over:
Bryce: Bryce Canyon Lodge was beschikbaar maar zijn ze "vergeten" in optie te zetten. Optie gekregen om America's Best Value Bryce Valley Inn te nemen (3-5oktober)
Grand Canyon: Maswik Logde, idem dito als hierboven. Optie gekregen om Best Western Squire Inn te nemen (6-8oktober)
Ik zie even door de bomen de canyons niet meer. Vandaag moeten we beslissen of we deze 2 opties gaan nemen. Maar ik ben er niet zeker van. Lijkt wel of ik nergens de "echte" reviews vindt.
Belangrijk: Het liefst zit ik IN het park. Een cabin zou leuk zijn maar als dat niet kan is een nette hotelkamer ook goed. Locatie is voor ons belangrijk.
Zijn de 2 opties die ze nu aan ons doorgegeven hebben wat? Ooit wel eens daar geweest? Slechte ervaringen? Tips voor wat beters (yavapai lodge lijkt nog beschikbaar in GC, en Rubys Inn bijv. in bryce)?
Ik hoor het heeeeeel graag, help us out!
Re: Snelle reviews nodig: Bryce en Grand Canyon Hotels
http://www.tripadvisor.com
Op Tripadvisor kan je voor bijna ieder hotel wel recensies vinden.
Ironisch dat juist bij jou, die per se via het reisbureau wilde boeken, vier reserveringen van het reisbureau verkeerd gaan. Ik bedoel het niet heel lullig, maar een beetje grappig is het wel.
America's Best Value Inn Bryce:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _Utah.html
Maswik Lodge:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... izona.html
Best Western Squire Inn:
Op Tripadvisor kan je voor bijna ieder hotel wel recensies vinden.
Ironisch dat juist bij jou, die per se via het reisbureau wilde boeken, vier reserveringen van het reisbureau verkeerd gaan. Ik bedoel het niet heel lullig, maar een beetje grappig is het wel.
America's Best Value Inn Bryce:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _Utah.html
Maswik Lodge:
Best Western Squire Inn:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Wij hebben zelf in het BW Squire Inn gezeten. Prima hotel en dicht bij de Grand Canyon (5 min rijden). Wij hebben hier twee nachten geslapen. Kamers waren goed, eten was goed (zover complimentary goed kan zijn), buffetrestaurant was ook prima. Enige minpuntje waren de wasmachines. Deze schijnen regelmatig niet te werken. Wij hadden net geluk, maar het stel wat na ons wilde wassen hadden pech.
Succes!!
Succes!!
Wij zijn helaas weer terug uit de USA!!
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik geloof nooit dat ze serieus de optie hadden om je daadwerkelijk in de parken te laten overnachten,eerlijk gezegd.
Meestal plaatsen reisbureaus je buiten de parken, gewoon omdat ze daar goedkoper terecht kunnen.
Ik zou zelf proberen te boeken in de parken.
Meestal plaatsen reisbureaus je buiten de parken, gewoon omdat ze daar goedkoper terecht kunnen.
Ik zou zelf proberen te boeken in de parken.
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Leuk zo'n reisburo
De Maswik lodge ligt op loopafstand van de rim en de Best Western Squire Inn duidelijk niet.
Dan zou ik voor de Yavapai Lodge gaan, want die ligt ook vlak bij de rim en daar is zo te zien nog plek.
Qua prijs maakt het niet veel uit zo te zien.

De Maswik lodge ligt op loopafstand van de rim en de Best Western Squire Inn duidelijk niet.
Dan zou ik voor de Yavapai Lodge gaan, want die ligt ook vlak bij de rim en daar is zo te zien nog plek.
Qua prijs maakt het niet veel uit zo te zien.
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
Yavapai Lodge is ons uitstekend bevallen, vorige week!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Waarom boek je de hotels, die zij niet meer kunnen boeken, niet zelf?
Reisbureaus hebben meestal maar een beperkte keuze uit hotels waaruit ze kunnen kiezen.
Reisbureaus hebben meestal maar een beperkte keuze uit hotels waaruit ze kunnen kiezen.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik heb in beide hotels overnacht tijdens mijn reis in 2007 en kan ze aanraden. Ze liggen niet in de parken maar net er buiten.
Afstanden zijn best te doen.
Groet Theo
Afstanden zijn best te doen.
Groet Theo
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Ik kan me jouw ergernis heel goed voorstellen en ik zou het reisbureau zeker aanspreken, Getverderrie.....Maar laat je vakantie niet verpesten. Waar je logeert is van minder betekenis en die BW in Tusayan is prima. Er gaan ook shuttles naar de rim van Tusayan. Jammer van Bryce alhoewel wij niet zo gek zijn op de klassieke lodges. Laat je niet uit het veld slaan!
Yeehaw
Yeehaw
als je een mooie plek wilt, aan de rand van de canyon: Bright Angel Lodge. Zijn geschakelde huisjes, je zit aan de rand van de Canyon, dichterbij dan Maswik. Wij vonden het een prima plek. ( xanterra.com) Ook via usareisen.de kun je bij sommige hotels vaak veel goedkoper terecht ipv bij de reisbureaus o.i.d.
Bij Bryce zaten we in een bed and breakfast, een keer wat anders. ( In Tropic, een paar km buiten het park, ligt iets op een heuvel) Het is een kleine bed and breakfast van een aardig stel ( 90 dollar pk), ze hebben 4 themakamers, 's ochtends een heerlijk ontbijt met wafels en aardbeien. ( hebben een hond en 1 of 2 katten dus je moet niet allergisch zijn voor honden/ katten, deze komen trouwens niet bij de kamers van de gasten, deze zitten aan de andere kant. ( Buffelosage bed and breakfast)
Bij Bryce zaten we in een bed and breakfast, een keer wat anders. ( In Tropic, een paar km buiten het park, ligt iets op een heuvel) Het is een kleine bed and breakfast van een aardig stel ( 90 dollar pk), ze hebben 4 themakamers, 's ochtends een heerlijk ontbijt met wafels en aardbeien. ( hebben een hond en 1 of 2 katten dus je moet niet allergisch zijn voor honden/ katten, deze komen trouwens niet bij de kamers van de gasten, deze zitten aan de andere kant. ( Buffelosage bed and breakfast)
- Jostravels
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben in de BW Squire Inn geslapen en hoewel dat niet op loopafstand van de rim ligt vonden wij het een prima hotel. Je rijdt in 10 minuten naar de rim en als je nog een helicoptervlucht wil maken is dat 1 minuut rijden. Het buffetrestaurant vonden wij waardeloos, maar het a la carte restaurant was echt goed, daar hebben we een leuke avond gehad. Het zwembad was ook prima (met handdoekenservice) evenals de jacuzzi. 's Avonds nog leuk naar de bowling geweest, echt prima...
Ruby's Inn is een goede optie voor Bryce. Ook dichtbij het daadwerkelijke park en netjes verzorgd met goede faciliteiten.
Ruby's Inn is een goede optie voor Bryce. Ook dichtbij het daadwerkelijke park en netjes verzorgd met goede faciliteiten.
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
-
- Amerika-ontdekker
Ze zitten ook vol als ik direct naar de sites ga om te boeken, helaas.Chi Sin X schreef:Waarom boek je de hotels, die zij niet meer kunnen boeken, niet zelf?
Ik ben nu aan het kijken naar Yavapai Lodge. Het had me leuk geleken een cabin te hebben als afwisseling op alle hotels.
Prijs maakt me niet eens zoveel uit, locatie vind ik belangrijker.
Dat ze het niet in optie hebben gezet, daar ben ik zeker van. Ik heb namelijk afgelopen weekend gekeken en toen waren ze nog vrij. Totaal balen dus. Ook raar dat ze eerst een rekening maken met alles erop en eraan, dan betalen, en een dag later gaan 4 hotels ineens niet meer...

Bedankt alvast voor alle reakties, helpt me enorm met snel kiezen!
Bright Angel Lodge heb ik net geprobeerd, die lijkt via internet ook helemaal vol te zitten. Ik mag aannemen dat als je direct op de sites kijkt om te boeken en het vol zit, je niet via andere angencys nog wel plaats hebt toch?
Heeft ruby's inn trouwens cabins?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zouden reisorganisaties niet van te voren wat inkopen? Je kunt eens kijken bij www.usareisen.de , die hebben dacht ik ook accommodaties in de parken.jurgdebruijn schreef: Bright Angel Lodge heb ik net geprobeerd, die lijkt via internet ook helemaal vol te zitten. Ik mag aannemen dat als je direct op de sites kijkt om te boeken en het vol zit, je niet via andere angencys nog wel plaats hebt toch?
Voor de GC kun je ook eens bellen, er zijn altijd annuleringen die je misschien niet direct op Xanterra ziet.
Nee, maar de camping ernaast (ook Ruby's) wel. Alleen zul je dan wel zelf voor slaapzakken moeten zorgen.jurgdebruijn schreef:Heeft ruby's inn trouwens cabins?
Er zijn bij Tropic wel cabins, je zit dan wel wat verder van het park.
Tegenover Ruby's Inn heb je de bryce View Lodge. Is iets goedkoper dan Ruby's Inn en ligt ook prima.
Als je zelf iets boekt kun je meestal tot 24 uur kosteloos annuleren. Je zou dus zelf kunnen reserveren en eventueel je reservering cancelen als er nog iets anders vrijkomt.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Uitstekend idee!
Ik heb net daar dus gezocht, en ik kom tot aan het boekingsformulier waarin ik adres en cc gegevens in moet geven. MAAAARRR, betekent dit dat ZIJ wel plek hebben daar, of moet ik alles invullen en dan hopen dat het door gaat? Ofwel: boeken is klaar, of is boeken een optie die nog niks zegt daar?
Edit: het is ook een voorboeking zie ik, dus geen garantie dat het daar wel lukt snif
Hoe werkt dat dan weer
Ik zei al dat ik niet goed was in internet boeken. Maar hoe snel weet ik of dat daar wel kan doorgaan, en hoe krijg ik dan evt mn geld terug als het niet lukt daar?
Ik heb net daar dus gezocht, en ik kom tot aan het boekingsformulier waarin ik adres en cc gegevens in moet geven. MAAAARRR, betekent dit dat ZIJ wel plek hebben daar, of moet ik alles invullen en dan hopen dat het door gaat? Ofwel: boeken is klaar, of is boeken een optie die nog niks zegt daar?
Edit: het is ook een voorboeking zie ik, dus geen garantie dat het daar wel lukt snif

Laatst gewijzigd door markro op 13 aug 2009, 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> Quote verwijderd.
Als je kan boeken, dan is er plek. Anders zou er wel iets staan als "no rooms available for these dates".
Succes.
Succes.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Neen, bij USA reisen klopt dit niet. Je kan boeken, maar zij schrijven duidelijk dat zij eerst nog moeten nagaan of er werkelijk plaats is. Wij hebben het zelf eens voorgehad. Drie dagen later kregen we dan bericht dat het volzet was.martijn76 schreef:Als je kan boeken, dan is er plek. Anders zou er wel iets staan als "no rooms available for these dates".
Succes.
Je bestelling wordt dan niet van je CC gehouden.
Je bent ook vrij om wel of niet een ander hotel te kiezen. De boeking vervalt dan gewoon.
Ze zijn er correct in.
Carine
Groetjes,
Carine
Carine
Dat wist ik niet. Ik ging er eigenlijk van uit dat Jurgen bedoelde als hij rechtstreeks via een hotelsite aan het boeken was. Waarschijnlijk heb ik niet goed gelezen.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Vergeten in "optie" te zetten ? Ik voel een kortingkje aankomen ! 

2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikakenner
Wat heb je nu uiteindelijk gekozen Jurg?
Ruby's Inn is prima hoor, niets fout aan.
Yavapai heeft op jouw data nog een 'Standard 2 Queen Room' te verkrijgen voor $107 p.n. De goedkoopste kamer bij BW Squire Inn zie ik voor $185. Ik zou in dat geval zeker kiezen voor Yavapai. Behalve als je reisbureau een (veel) betere prijs voor BWSI kan krijgen (en het deze keer wel behoorlijk vastlegt!
)
Ilona
Ruby's Inn is prima hoor, niets fout aan.
Yavapai heeft op jouw data nog een 'Standard 2 Queen Room' te verkrijgen voor $107 p.n. De goedkoopste kamer bij BW Squire Inn zie ik voor $185. Ik zou in dat geval zeker kiezen voor Yavapai. Behalve als je reisbureau een (veel) betere prijs voor BWSI kan krijgen (en het deze keer wel behoorlijk vastlegt!

Ilona
Groetjes, Ilona
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
Countdown to Grand Canyon... Rim to River hike
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht