Ik lees dat we in ierdergeval naar Joe's Crabshack moeten gaan voor de verse krab, lekker hoor! Mooie auto trouwens. .wij hebben een dodge charger gehuurd. Nu maar hopen dat we em ook echt krijgen.
Ik lees met belangstelling jullie reisverslag mee. Veel plezier daar!
We kijken wel of er nog plek is voor een lodge bij Monument Valley. Ik kan namelijk nergens vinden of je tot 24 uur kan annuleren. We zitten liever nergens aan vast.
Anders rijden we door naar Page. Dan hebben we daar een volle dag. Zal wel ff doorrijden zijn..
Wat zou mooier/leuker zijn, een camping aan lake Powel of een motel in de stad? Natuurlijk vinden de campeerders een camping mooier. Maar wij vinden een stad ook wel gezellig als je 's avonds nog lekker ergens gezellig wat kan drinken. Nu heb ik geen idee of Page een gezellige plaats is.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.