Toen ik net begon met informatie verzamelen over onze vakantie zag ik hem overal: een foto van een picknickbank onder een rots, heel apart, terwijl het daarom heen allemaal kaal en heet eruit zag. Herkent iemand deze beschrijving? In het bijschrift stond dan dat mensen deze plek hadden gevonden dankzij de routebeschrijving op dit forum.
Toen dacht ik, ach, dat noteer ik t.z.t. wel, en nu kan ik het allemaal nergens meer vinden....
Jullie zijn geweldig!! Over 13 uur zijn we onderweg en hebben er ongelofelijk veel zin in, mede dankzij alle hulp en reisverslagen op dit fantastische forum!
Toen wij aankwamen was er een andere familie die daar aan het picknicken was, dus zijn we even verder gereden op een leuk weggetje. Toen we na een half uur terug kwamen, was die familie er nog steeds. Ze waren wat aan het ouwehoeren.
Wij zijn er toen naartoe gereden en hebben iets verderop gewacht en toen hadden ze snel door dat wij aan het wachten waren. Ze waren binnen 5 minuten weg
Wij zijn er toen naartoe gereden en hebben iets verderop gewacht en toen hadden ze snel door dat wij aan het wachten waren. Ze waren binnen 5 minuten weg
Miscchien beetje gekke vraag, maar eh... voelde je je niet wat opgelaten toen je die mensen aan het wegkijken was?
lelie schreef:Toen wij aankwamen was er een andere familie die daar aan het picknicken was, dus zijn we even verder gereden op een leuk weggetje. Toen we na een half uur terug kwamen, was die familie er nog steeds. Ze waren wat aan het ouwehoeren.
Tja,.... beetje triest..... ik zou er niet trots op zijn.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada: http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wij hebben gewoon verderop staan wachten. Het is ook niet zo dat we met de armen over elkaar ze aan stonden te kijken. Niks mis mee. Op een gegeven moment kwamen er andere mensen aan en toen gingen wij weer aanstalten maken om weg te gaan, zodat zij wat konden eten aan de (enige) tafel.
yarrah schreef:Tja,.... beetje triest..... ik zou er niet trots op zijn.
Waarom is dat triest? Triest is het pas als je niet rekening houdt met de overige bezoekers van het park die ook wel even bij die rots willen zitten.
De mensen gingen overigens zelf weg. Daar hebben wij niet om gevraagd. Maar als je zeker 3 kwartier daar staat (tijd tussen de 2x dat we bij de rots langs kwamen) dan moet dat voldoende zijn. De eerste keer zagen we ze vanaf de weg al zitten en zijn niet eens gestopt, gewoon voorbij gereden. De 2e keer waren ze er nog steeds maar zaten inmiddels niet meer aan de tafel maar waren bezig foto's te nemen bij de rotsen. Hun spullen stonden echter nog wel open en bloot op de tafel. Toen wij de 2e keer wel daar stopten en de auto (op gepaste afstand) parkeerden, pakten ze hun boeltje en vertrokken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.