Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Cirque du Soleil in LV
Cirque du Soleil in LV
Heb hier al heel wat over gelezen, maar twijfel toch nog: we willen heel graag één van hun shows zien in Las Vegas, en uiteraard op z'n Hollands niet teveel betalen. Dus: kiezen we voor de beste online aanbieding die we kunnen vinden, bij Smartervegas bijvoorbeeld, of zijn we dan een dief van onze portemonnee en kunnen we veel beter ter plekke gaan boeken? Het lijkt me niet fijn om daar veel tijd aan te besteden, in de rij staan is niet één van mijn hobby's, zeker niet op vakantie, dus wat is wijsheid? We zijn er begin augustus.
Bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor het meedenken!
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Cirque du Soleil in LV
Ter plekke kan je in de ticketboots (kan je niet missen
) goedkoop tickets vinden voor een aantal voorstellingen. Meestal zijn dat dan de onverkochte plaatsen die dan nog snel goedkoop verkocht worden.
Veel langer dan 5 min hebben we daar niet aangeschoven.

Veel langer dan 5 min hebben we daar niet aangeschoven.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De korting welke je via Smartervegas krijgt, bv. 40% korting op LOVE, en bij veel anderen tweede ticket voor $ 25, is ongeveer hetzelfde als de korting bij Tix 4 Tonight, maar het grote voordeel is dat je keuze hebt uit alle shows, als je in de eventuele rij gaat staan bij Tix 4 Tonight moet je altijd maar afwachten wat er die avond te krijgen is, als je pech hebt is er niet één Cirque show in de aanbieding op die avond.
Even insiders tip: Via Hotwire heb ik The Wynn geboekt, gisteren heb ik kaartjes gekocht via de ticket service van The Wynn en omdat ik gast bij hun ben betaal ik voor de Splash Zone maar krijg ik Premium plaatsen
Zo iets van $30 'bespaard'!
:dance:

9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Wij hebben dit jaar KA van Cirque du Soleil gezien in het MGM. Was wwanzinnig. Wij hebben de tickets via smartervegas geboekt.
Wij hadden de goedkoopste tickets maar vonden dat we de beste plaatsen hadden. Je hebt overzicht over de hele zaal en dat is zeker nodig. Als je vooraan zit krijg je denk ik pijn aan je nek.
Ook hebben wij bij tix4tonight gekeken maar voor shows van Cirque du Soleil is het lastig kaartjes krijgen voor diezelfde avond. En wij waren ook nog niet eens in het hoogseizoen, halverwege juni.
Ik raad je aan: zoek een korting en boek de goedkoopste tickets. Het is het echt dubbel en dwars waard.
Als je er op gokt en je kunt geen kaartjes krijgen, bijt je je vingers af!
Groetjes,
Geurts
Wij hadden de goedkoopste tickets maar vonden dat we de beste plaatsen hadden. Je hebt overzicht over de hele zaal en dat is zeker nodig. Als je vooraan zit krijg je denk ik pijn aan je nek.
Ook hebben wij bij tix4tonight gekeken maar voor shows van Cirque du Soleil is het lastig kaartjes krijgen voor diezelfde avond. En wij waren ook nog niet eens in het hoogseizoen, halverwege juni.
Ik raad je aan: zoek een korting en boek de goedkoopste tickets. Het is het echt dubbel en dwars waard.
Als je er op gokt en je kunt geen kaartjes krijgen, bijt je je vingers af!
Groetjes,
Geurts
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoogseizoen is dan net afgelopen in Las Vegas, de zomermaanden zijn in Las Vegas laagseizoen, geen conventies, en voor veel Amerikanen veels te heet.geurts schreef: En wij waren ook nog niet eens in het hoogseizoen, halverwege juni.
Ok. Dat wist ik niet.
Weer wat geleerd.
Weer wat geleerd.
Oké dus dapper aan de gang gegaan met de internetaanbiedingen, maar nu hebben noch smartervegas noch de aanbieding van 2e kaartje $25,- op 6 of 7 augustus iets beschikbaar, jammer genoeg. Zie ik nog kortingssites over het hoofd?
Als wij in Vegas zijn willen we ook graag naar een Cirque du Soleil show. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Ka, O, Mystere noem maar op. Er is zoveel keus. Nu twijfel ik over de boven genoemde shows. Welke is volgens de kenners hier
het leukst en mooist?

wij hebben ze allemaal gedaan,en gaan dit jaar Elvis doen.
als ik een 1e keus zou moeten geven is dat KA,dat vonden wij de mooiste show.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moeilijke vraag hoor, voor mij is de leukste show Mystere, de mooiste show O, en het meeste spektakel bij KA, daarom zou ik zeggen ga naar Le Reve. 

Tja ik heb er 2 gezien Mystere en Le Reve. Alhoewel Le Reve officieel geen Cirque du Soleil is.
Ik vond ze allebei geweldig, maar Le Reve net iets mooier door het gebruik van water.
Ik vond ze allebei geweldig, maar Le Reve net iets mooier door het gebruik van water.
Le Reve valt hier duidelijk wel in de smaak! Ziet er ook wel gaaf uit wat ik zo gezien heb op youtube! Spreekt me eigenlijk wel heel erg aan ja! 

Kraatlje, wanneer gaan jullie?kraaltje schreef:wij hebben ze allemaal gedaan,en gaan dit jaar Elvis doen.
Ben heel benieuwd naar jullie ervaring want deze show sluit perfect aan op onze rondreis in het zuiden met o.a. bezoek aan Graceland.
Hoi Marry,
Wij gaan pas in oktober naar Las Vegas,dus je moet nog even wachten op onze ervaring
Maar denk dat het wel een heel spectakel is,ik heb al wat voorstukjes gezien.
B.T.W Le Reve is niet van Cirque du Soleil hoor.
Hebben we vorig jaar ook gezien en was inderdaad ook een heel mooie show.
Wij gaan pas in oktober naar Las Vegas,dus je moet nog even wachten op onze ervaring

Maar denk dat het wel een heel spectakel is,ik heb al wat voorstukjes gezien.
B.T.W Le Reve is niet van Cirque du Soleil hoor.
Hebben we vorig jaar ook gezien en was inderdaad ook een heel mooie show.
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Officieel niet, maar Franco Dragone (bedenker en maker van Le Reve) heeft ook een aantal Cirque du Soleil shows gemaakt waaronder Mystere en O.kraaltje schreef:B.T.W Le Reve is niet van Cirque du Soleil hoor.
ja maar toch als je op de cirque du soleil website kijkt valt Le Reve daar dus niet onder,het is dus officieel geen Cirque Du Soleil show.......... 

-
- Amerika-ontdekker
Ik zou 100% voor O gaan. Fantastische show die je niet in Europa on the road hoeft te verwachten ivm het waterelement.
O lijkt me ook gaaf ja! Het water geeft toch een extra dimensie!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2237 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken