Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
auto huren 21 jarige
auto huren 21 jarige
Hallo,
Volgende week vertrek ik voor 2 weken naar Amerika om daar in mijn eentje eropuit te gaan. Een auto is nog nioet gehuurd. Waar kan ik het beste zijn, rekening houdend met de volgende informatie:
pick up: san francisco
drop of: phoenix
(drop off costs, underage-fees, insurance?)
graag zo goedkoop mogelijk.
Alvast bedankt,
groetjes
Volgende week vertrek ik voor 2 weken naar Amerika om daar in mijn eentje eropuit te gaan. Een auto is nog nioet gehuurd. Waar kan ik het beste zijn, rekening houdend met de volgende informatie:
pick up: san francisco
drop of: phoenix
(drop off costs, underage-fees, insurance?)
graag zo goedkoop mogelijk.
Alvast bedankt,
groetjes
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik dacht dat Alamo voor bepaalde klasse huurauto's geen drop-off kosten rekende tussen Californie en Arizona.
Vorig jaar daar gehuurd zonder one way fee,scheelt toch geld.
Je moet alleen even kijken welk type je neemt,wij hadden een luxury en dan betaalde je dus niks extra,maar het geldt ook voor sommige
andere klasses.
Vorig jaar daar gehuurd zonder one way fee,scheelt toch geld.
Je moet alleen even kijken welk type je neemt,wij hadden een luxury en dan betaalde je dus niks extra,maar het geldt ook voor sommige
andere klasses.
- GPJ73
- Amerikakenner
- Contacteer:
Alamo heb ik ook twee keer gedaan, all-inclusive kwam goedkoopst uit de bus voor ons.
Lees wel even http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3054 voor waar je evt. voor moet opletten!
Groeten,
Gert
Lees wel even http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3054 voor waar je evt. voor moet opletten!
Groeten,
Gert
-
Marceljesse
- Amerikakenner
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties