Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto huren 21 jarige

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Nisha
Amerika-newbie

auto huren 21 jarige

Bericht door Nisha »

Hallo,

Volgende week vertrek ik voor 2 weken naar Amerika om daar in mijn eentje eropuit te gaan. Een auto is nog nioet gehuurd. Waar kan ik het beste zijn, rekening houdend met de volgende informatie:

pick up: san francisco
drop of: phoenix

(drop off costs, underage-fees, insurance?)

graag zo goedkoop mogelijk.
Alvast bedankt,
groetjes
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik dacht dat Alamo voor bepaalde klasse huurauto's geen drop-off kosten rekende tussen Californie en Arizona.
Vorig jaar daar gehuurd zonder one way fee,scheelt toch geld.

Je moet alleen even kijken welk type je neemt,wij hadden een luxury en dan betaalde je dus niks extra,maar het geldt ook voor sommige
andere klasses.
GPJ73
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door GPJ73 »

Alamo heb ik ook twee keer gedaan, all-inclusive kwam goedkoopst uit de bus voor ons.
Lees wel even http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3054 voor waar je evt. voor moet opletten!
Groeten,
Gert
Groeten,
Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Marceljesse
Amerikakenner

Bericht door Marceljesse »

Ik zou eerst even navragen welke verhuurbedrijven personen accepteren onder de 25 jaar. Ik weet dat je bij een aantal zeer veel meer moet betalen als je geen 25 bent.
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door thebruins »

Ik zou niet voor Hertz gaan, daar kan je onder 25 niets huren of medebestuurder zijn
Hillz
Amerika-ontdekker

Bericht door Hillz »

Hm, ik kon vorig jaar wel een auto huren bij Hertz. Toen was ik 20 en mn vriend met wie reisde was 19. Het ging alleen niet door, vanwege creditcard problemen, maar het was ondanks onze leeftijd wel mogelijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer