Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Enkele vraagjes
Re: Enkele vraagjes
Wij zijn in Arches geweest. Dit hadden wij na een middag wel gezien. Wij vonden Arches erg op de omgeving lijken waar je tijdens de reis gewoon door heen reed.
Er is inderdaad wel meer te zien waar wij niet zijn geweest ja.
Canyonlands zijn wij bijvoorbeeld niet geweest dus ik kan hier geen mening over geven.
Wij vonden Zion gewoon vele malen mooier dan Arches. Moab is een stadje waar je wel veel dingen kunt ondernemen, maar weet niet of daar je interesse naar uit gaat.
Het enigste wat je gewoon niet moet proberen is om alles te zien. Dat gaat je gewoon simpelweg niet lukken.
Er is inderdaad wel meer te zien waar wij niet zijn geweest ja.
Canyonlands zijn wij bijvoorbeeld niet geweest dus ik kan hier geen mening over geven.
Wij vonden Zion gewoon vele malen mooier dan Arches. Moab is een stadje waar je wel veel dingen kunt ondernemen, maar weet niet of daar je interesse naar uit gaat.
Het enigste wat je gewoon niet moet proberen is om alles te zien. Dat gaat je gewoon simpelweg niet lukken.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Niet om rot te doen, maar als je alleen Arches hebt gezien, kan je toch niet gefundeerd zeggen dat je in Moab aan 1 dag genoeg hebt??
Wat heb je allemaal gedaan, gezien en gewandeld in Arches dan? Want het is wel wat meer dan dat je onderweg ziet, vind ik.
Er zijn zoveel meer dingen te doen:
Canyonlands
Dead Horse Point
Allerlei activiteiten op en rondom de colorado (mountainbiken, 4 wheel driven en noem maar op)
Er zijn vast AA-ers die dit lijstje nog veel langer kunnen maken.
Wat heb je allemaal gedaan, gezien en gewandeld in Arches dan? Want het is wel wat meer dan dat je onderweg ziet, vind ik.
Er zijn zoveel meer dingen te doen:
Canyonlands
Dead Horse Point
Allerlei activiteiten op en rondom de colorado (mountainbiken, 4 wheel driven en noem maar op)
Er zijn vast AA-ers die dit lijstje nog veel langer kunnen maken.

Wij hebben inderdaad alleen Arches gedaan. Aantal korte wandelingen gedaan. De gehele route gereden door het park. En het is toch een mening als wij dit park iets minder vonden dan Zion. Wij gingen enkel en alleen voor Arches.
In Moab (zoals ik al zei) is meer te doen. In relateer Moab met Arches en dat is misschien niet juis aangezien er meer te doen is in de omgeving.
In Moab (zoals ik al zei) is meer te doen. In relateer Moab met Arches en dat is misschien niet juis aangezien er meer te doen is in de omgeving.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Dus de volgende keer weer terug en de rest bekijken 

Hebben we tenminste een reden om weer te gaan
Sta nu al weer te popelen om te gaan...

Sta nu al weer te popelen om te gaan...
-
- Amerika-ontdekker
Dit is het dan uiteindelijk:
Dag Datum Verplaatsing
1 18/aug Amsterdam - Las Vegas
2 19/aug Las Vegas - Death Valley
3 20/aug Death Valley - Three Rivers
4 21/aug Three Rivers (Sequoia & Kings Canyon)
5 22/aug Three Rivers - Los Angeles
6 23/aug Los Angeles
7 24/aug Los Angeles
8 25/aug Los Angeles - Grand Canyon
9 26/aug Grand Canyon - Page
10 27/aug Page - Monument Valley - Moab
11 28/aug Moab (Arches & Canyonlands)
12 29/aug Moab - Capitol Reef - Bryce Canyon
13 30/aug Bryce Canyon - Zion Canyon
14 31/aug Zion Canyon - Las Vegas
15 1/sep Las Vegas
16 2/sep Las Vegas
17 3/sep Las Vegas - Amsterdam
18 4/sep Amsterdam - Lanaken
Vlucht is geboekt. Voor de meeste locaties weten we ook al welk hotel we willen. Het is alleeen nog even afwachten als ze allemaal vrij zijn.
Vb'en: Stratosphere (1ste nacht), Stovepipe Wells, Yavapai lodge (GC), Ruby's (Bryce), Desert Pearl (Zion), waarschijnlijk Excalibur de laatste nachten Vegas.
Groeten. Robin.
Dag Datum Verplaatsing
1 18/aug Amsterdam - Las Vegas
2 19/aug Las Vegas - Death Valley
3 20/aug Death Valley - Three Rivers
4 21/aug Three Rivers (Sequoia & Kings Canyon)
5 22/aug Three Rivers - Los Angeles
6 23/aug Los Angeles
7 24/aug Los Angeles
8 25/aug Los Angeles - Grand Canyon
9 26/aug Grand Canyon - Page
10 27/aug Page - Monument Valley - Moab
11 28/aug Moab (Arches & Canyonlands)
12 29/aug Moab - Capitol Reef - Bryce Canyon
13 30/aug Bryce Canyon - Zion Canyon
14 31/aug Zion Canyon - Las Vegas
15 1/sep Las Vegas
16 2/sep Las Vegas
17 3/sep Las Vegas - Amsterdam
18 4/sep Amsterdam - Lanaken
Vlucht is geboekt. Voor de meeste locaties weten we ook al welk hotel we willen. Het is alleeen nog even afwachten als ze allemaal vrij zijn.
Vb'en: Stratosphere (1ste nacht), Stovepipe Wells, Yavapai lodge (GC), Ruby's (Bryce), Desert Pearl (Zion), waarschijnlijk Excalibur de laatste nachten Vegas.
Groeten. Robin.
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Stratosphere raad ik echt af..
Je hebt in het noorden van de strip het Stratosphere dan een hele tijd niks (en verbouwingen) en dan de rest van de strip.
Ik zou veel centraler willen zitten.
En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Ook voor de laatste nachten kun je best goedkoop wat centraler zitten..
Bijvoorbeeld het Flamingo hotel. Prachtig hotel, mooi zwembad en super centraal.
Je hebt in het noorden van de strip het Stratosphere dan een hele tijd niks (en verbouwingen) en dan de rest van de strip.
Ik zou veel centraler willen zitten.
En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Ook voor de laatste nachten kun je best goedkoop wat centraler zitten..
Bijvoorbeeld het Flamingo hotel. Prachtig hotel, mooi zwembad en super centraal.
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
-
- Amerika-ontdekker
Ja je hebt gelijk. Ik ben al eens in Vegas geweest (Circus Circus) en de Straotspeher ligt idd. niet centraal met lege stukken richting strip maar we gaan pas in de avond in Las Vegas arriveren en hadden gedacht een kamer met stripview te nemen en die avond even tot boven in de tower te gaan vooraleer het bed in te kruipen. Tegen die tijd gaan we al goed moe zijn en toch niet meer de strip op gaan. 's anderendaags zijn we 's morgensvroeg onmiddellijk weg Death Valley in.
In geval van de laatste nachten light het anders. Excalibur ligt toch niet zo ver van het centrum dacht ik?? We willen graag een tournament of kings doen en voor de rest leek het ons good value for money. Met wat chance een kamer met zicht op de Leeuw van MGM.
Groeten. Robin.
In geval van de laatste nachten light het anders. Excalibur ligt toch niet zo ver van het centrum dacht ik?? We willen graag een tournament of kings doen en voor de rest leek het ons good value for money. Met wat chance een kamer met zicht op de Leeuw van MGM.
Groeten. Robin.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Lijkt mij wel een goed idee om zo je aankomstnacht in Vegas door te brengen. Zorg alleen dat je op voorhand reserveert als je wil gaan eten in het restaurant bovenin de Tower want meestal is het de dag zelf volgeboekt.
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3758 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 1 Reacties