Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Internet in hotels

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
hermanvulkers
Amerika-newbie

Internet in hotels

Bericht door hermanvulkers »

Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort (1 juli tot 18 juli) met mijn vader een reis maken in Californie en we vroegen ons af hoe het zit met de aanwezigheid van draadloos internet in hotels in Californie. En of het dus zinvol is om een laptop mee te nemen zodat we dagelijks aan onze thuisbasis kunnen vertellen wat we allemaal meemaken! Ik heb het forum doorzocht maar kon niet echt een duidelijk antwoord vinden, jullie weten het vast wel :wink:

Met vriendelijke groeten,

Herman Vulkers
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Internet in hotels

Bericht door tcoppers »

Bijna elk hotel/motel in de VS heeft op vandaag wel wireless internet. De kwaliteit kan soms wat slecht zijn.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Internet in hotels

Bericht door Martin & Marianne »

Er is een zoekfunctie op het forum, even draadloos internet hotel intikken en dan vind je bijvoorbeeld dit topic.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer