Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Flamingo 'oude kamer', doen of niet?
Flamingo 'oude kamer', doen of niet?
Ben al een tijdje aan het dubben over een leuk hotel in Las Vegas voor ons gezin van 4 personen. Via Hotwire komen er niet zulke geweldige hotels langs voor 4 personen, en Priceline heb ik niet zo'n zin in, gezien de ervaringen van 1250. Nu zie ik een geweldige aanbieding in The Flamingo, maar die geldt niet voor de nieuwe Go-rooms. Heeft iemand recente ervaringen met de niet-opgeknapte kamers? Lees er op Tripadvisor erg gemengde berichten over, en ga ervan uit dat hier op het AA-Forum geen trollen wonen.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Flamingo 'oude kamer', doen of niet?
Wij hebben in 2006 in het Flamingo Hotel overnacht. De kamers zijn ruim genoeg maar niet heel erg luxueus. Het ligt er maar net aan hoe belangrijk je de inrichting van de kamer vindt.
Ik vind dat zelf niet zo heel belangrijk want je bent maar heel weinig op je kamer. Het Flamingo ligt midden op de Strip en het heeft een mooi zwembad, dat vind ik veel belangrijker. Wij hebben er overnacht met onze zoon (18) en dochter(15) en hebben het er prima naar onze zin gehad.
Hier een gedeelte van de kamer. Het lijkt op de foto kleiner, er is nog een grote open ruimte en een ruime aparte badkamer.
Marjon
Ik vind dat zelf niet zo heel belangrijk want je bent maar heel weinig op je kamer. Het Flamingo ligt midden op de Strip en het heeft een mooi zwembad, dat vind ik veel belangrijker. Wij hebben er overnacht met onze zoon (18) en dochter(15) en hebben het er prima naar onze zin gehad.
Hier een gedeelte van de kamer. Het lijkt op de foto kleiner, er is nog een grote open ruimte en een ruime aparte badkamer.
Marjon
Ha bedankt, nog een foto erbij ook! Ik vind de kamer zelf idd niet zo belangrijk, het zwembad en de ligging wel, dus dit is hele goeie info voor mij!
Gewoon nemen die kamer. Hebben er zelf ook geslapen. Niets mis mee. Het hotel ligt super centraal.
Vorig jaar zaten wij ook in de flamingo, weliswaar in een nieuwe kamer
maar of je nu nieuw of oud boekt het blijft echt een super hotel!
ik vind de buffetten er ook super lekker en goedkoop
Wij gingen ontbijten om kwart voor 11, zo betaal je nog de prijs van het ontbijt, maar om 11 u brengen ze ook het warm eten
ik weet niet of dat belangrijk is voor je, maar als je niet tegen de geur van vanille kan, moet je het beter niet doen
heel het hotel ruikt naar vanille, ook op de gangen
het jaar ervoor zaten wij in ceasars palace en ik vond dat gewoon te groot
het duurde echt een kwartier voor wij aan onze kamer waren
in flamingo waren we er op 2 minuutjes
doen zou ik zeggen!als je tegen vanille kan haha
groetjes
christel
maar of je nu nieuw of oud boekt het blijft echt een super hotel!
ik vind de buffetten er ook super lekker en goedkoop
Wij gingen ontbijten om kwart voor 11, zo betaal je nog de prijs van het ontbijt, maar om 11 u brengen ze ook het warm eten
ik weet niet of dat belangrijk is voor je, maar als je niet tegen de geur van vanille kan, moet je het beter niet doen
heel het hotel ruikt naar vanille, ook op de gangen
het jaar ervoor zaten wij in ceasars palace en ik vond dat gewoon te groot
het duurde echt een kwartier voor wij aan onze kamer waren
in flamingo waren we er op 2 minuutjes
doen zou ik zeggen!als je tegen vanille kan haha
groetjes
christel
Bedankt! Heb de reservering net gemaakt, want voor 132 dollar voor 2 nachten, waarbij er ook nog een nacht in het weekend zit, vond ik dit een offer I couldn"t resist. Kan trouwens altijd nog proberen te upgraden, al dan niet met een briefje van 20 dollar erbij .
Die vanille geur herken ik niet... Wij hadden vorig jaar ook een oude kamer via hotwire. De kamer zelf was prima (niet heel luxe, maar schoon). Het enige was dat op de gang er altijd troep op de grond lag, van dozen pizza's die een hele dag niet opgeruimd werden en snippers enz. en het rook er vies. Dat vond ik toch wel erg armoedig. Verder hadden we er geen last van en vonden we het erg prettig om midden op de strip te zitten. Op de kamer stonk het gelukkig niet.
hmmm misschien hadden wij dan net een thema 'vanille ' week
Ik heb geen slechte ervaring met Priceline en Hotwire.
Ik moet alleen proberen om niet gesnapt te worden als we met z'n vieren in-checken
Anders wordt 't $50 per nacht extra betalen... maja dat is nog steeds niet veel, voor zo'n prijs kan je niet zo vaak zo'n fantastisch hotel boeken
Ik moet alleen proberen om niet gesnapt te worden als we met z'n vieren in-checken
Anders wordt 't $50 per nacht extra betalen... maja dat is nog steeds niet veel, voor zo'n prijs kan je niet zo vaak zo'n fantastisch hotel boeken
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Deze prijs is trouwens niet via Hotwire of Priceline, maar gewoon een vet goeie aanbieding van het hotel zelf, geen idee meer hoe ik erop kwam, maar vast wel via dit forum, haha!
@1250, ik dacht dat je eerst vertelde dat je veeeeeeeeeeel meer moest bijbetalen om met meer mensen op een kamer te komen dan eigenlijk mocht met Priceline??
@1250, ik dacht dat je eerst vertelde dat je veeeeeeeeeeel meer moest bijbetalen om met meer mensen op een kamer te komen dan eigenlijk mocht met Priceline??
Nee... $50 per nacht... maar dat is via het hotel zelf.. dus ik betaal $145 per nacht voor de kamer en $50 per nacht voor de extra kinderen.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht