Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

eerste overnachting LA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Yarinya
Amerika-ontdekker

eerste overnachting LA

Bericht door Yarinya »

Hallo allemaal,

Op 25 aug. landen we 's avonds rond 19:00 uur op LAX, na een reis van ongeveer 15 uur. Nu zitten we even te twijfelen, want moeten we een hotel dichtbij het vliegveld nemen want na zo'n lange reis ben je misschien wel een beetje brak of rijden we vanaf het vliegveld meer richting palm springs zodat we 's ochtends vroeg gelijk op de goede weg zitten( namelijk richting joshua tree park) en niet met eventuele files te maken krijgen.

Mmmmm what to do, what to do....
:help:
Yeehaw
Amerika-expert

Re: eerste overnachting LA

Bericht door Yeehaw »

Als je om 7 pm landt ben je nog niet op weg. Immigration, customs, p/u rental car etc neemt al gauw 2 uur extra. Ik zou zo dicht mogelijk bij Lax overnachten en zeker niet naar PS rijden. De volgende morgen ben je vroeg wakker en rijd je tegen het spitsverkeer in.
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,

zoals Yeehaw meldt zeker niet te ver meer rijden. Anaheim bv kan nog best, en , inderdaad, normaal gezien ben je de volgende dag vroeg op post en ben je dan vlug LA uit.

Jacques
Yarinya
Amerika-ontdekker

Bericht door Yarinya »

we hebben wel al een leuk hotelletje gevonden in de wijk "Hacienda Hights" een Motel6. Dit zal denk ik een half uurtje vanaf het vliegveld zijn (denk ik). En we zitten dan aan de goede kant van LA voor de trip de volgende dag naar Needles via Joshua Tree.
Of zulen we toch gewoon een airport hotel nemen ?
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Waarom zou je meer betalen? Je hebt gelijk, het is al een beetje op weg en volgens de website is het ongeveer 28 miles van Lax. Reken wel op iets langer dan 30 minuten. En print de route goed uit. Je wil niet ergens in de buitenwijken verzeild raken. Of heb je een gps? De a/p hotels worden op de LA forums niet erg aangeraden. Wij hebben eens langs Centure Blv overnacht. Daar werd je niet vrolijk van.....Je zult er trouwens nog van staan te kijken hoe groot the urban sprawl van LA is.
Yarinya
Amerika-ontdekker

Bericht door Yarinya »

We nemen de Tomtom mee dus dat gaat best goedkomen denk ik, maar die wijk hacienda hights, is dit een goede buurt om te overnachten? En uhh urban sprawls ??? was dat ? :?
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Een airport hotel is wel prettig en erg goedkoop via hotwire. Wij waren doodmoe na onze vlucht en dan wil je zo snel mogelijk slapen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Sorry, deformatie door de vele posts in het Engels. Urban Sprawl is eigenlijk niet goed te vertalen. Stedelijk gebied. Wikipedia zegt het zo: The spreading of a city and its suburbs over rural land at the fringe (rand/overgangsgebied) of an urban area...
Yeehaw
Bento
Amerikafan

Bericht door Bento »

Ik heb van de week 3 nachten geboekt in het Radisson bij LAX. Is op loopafstand zelfs! Geboekt via Hotwire en we betaalden $56 per nacht voor 2 personen (zonder tax).
Kan je zo de vliegtuigen zien landen enz. :D
Starry
Amerika-ontdekker

Bericht door Starry »

Ik zit eigenlijk met hetzelfde 'probleem'. Wij komen 22 augustus ongeveer dezelfde tijd aan op LAX en ik zat te denken aan Cecil Hotel in downtown LA. Voor 2 nachten €83,- incl. tax. Iemand ervaring met dit hotel en/of de reisafstand vanaf LAX?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor ervaringen even op Tripadvisor kijken!
Voor die prijs kan het niet veel zijn, en dat blijkt ook. En hoe is het met parkeren?

In Hollywood zijn heel aardige hotels, zoals Orchid Suites (gratis parkeren), maar ook goedkopere mogelijkheden.

Marianne
usa2008
Amerikafan

Bericht door usa2008 »

Volgens mij is het gauw een uurtje rijden van LAX naar downtown...
Starry
Amerika-ontdekker

Bericht door Starry »

Dan kijk ik toch maar voor een hotel bij LAX. :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer