Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vegas Shows

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Sunnygoeswest
Amerikafan

Re: Vegas Shows

Bericht door Sunnygoeswest »

Ik probeer om voor 6 augustus te boeken voor Ka. Ook ik kon het aanbod voor het 2e kaartje voor 25 dollar niet weerstaan.....het lukt me alleen niet. Ik krijg steeds een foutmelding dat ik het 3e telefoonnummer niet heb ingevuld....maar ze vragen er maar 2 :roll: ....Ben ik nou gek? Hebben jullie hier ook problemen mee gehad?
Evi&Kenny
Amerika-ontdekker

Bericht door Evi&Kenny »

Sunnygoeswest schreef:Ik probeer om voor 6 augustus te boeken voor Ka. Ook ik kon het aanbod voor het 2e kaartje voor 25 dollar niet weerstaan.....het lukt me alleen niet. Ik krijg steeds een foutmelding dat ik het 3e telefoonnummer niet heb ingevuld....maar ze vragen er maar 2 :roll: ....Ben ik nou gek? Hebben jullie hier ook problemen mee gehad?
Het is niet het derde telefoonnummer, maar het derde field op het eerste telefoonnummer die volledig moet worden ingevuld.
Ze verwachten dat het een Amerikaans telefoonnr is denk ik, en dat heeft een bepaald aantal cijfers (10?).
Ik heb gewoon mijn GSM nr ingegeven en toen kreeg ik ook die foutmelding.
Ik heb dan een nul bijgezet op het derde field en toen was het wel in orde.
grtz,
Kenny
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

Jerre schreef:ik heb laatst david copperfield gezien in het MGM. echt fascinerend! ik wou hem altijd al eens zien en ik vond dit echt een intieme show. geen zalen voor 5000+ personen maar gewoon een theather waar 4-500 personen inkonden. we zaten op de tweede rij en dat was mss 5m van het podium ofzo :D hij liep zelfs achter ons door enz :)
In deze show zijn we dus ook wel geïnteresseerd, maar hetgeen jij beschrijft, daar zijn wel wel wat bang voor.
We hebben echt geen zin om op het podium gevraagd te worden :)

Is dit het geval?

Zijn het genummerde seats? Zoja, dan is het misschien beter om nog even te wachten met boeken, zodat we niet te ver vooraan belanden :)
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
Bloem82
Amerika-ontdekker

Bericht door Bloem82 »

Ik heb gister ook kaartjes geboekt voor David Copperfield! Op 25 juni gaan we.
We zitten op rij 3a maar ik kan op het kaartje (floor plan) niet goed zien welke plek dat is. Wel section 1. Ik ga er maar vanuit dat het goede plaatsen zijn.

Ik kijk er nu al naar uit, het lijkt me geweldig, zo'n show! :dance:
2009 Chicago - San Francisco http://wilcoamanda.reismee.nl
2010 Minneapolis - Miami http://wilcoamanda2010.reismee.nl
Afbeelding
Noortje1
Amerikakenner

Bericht door Noortje1 »

Deze kaarten kreeg ik juist ook. Maar ik kon ook niet zien hoe het werkelijk in mekaar zat.
Volgens mij toch wel héél erg vooraan :D
Laatst gewijzigd door Rob op 05 jun 2009, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
2008 : rondreis westkust - 2009 : NY \ LA \ LV - 2010 : LA \ LV \ Springdale - 2011 : LA/LV
Bloem82
Amerika-ontdekker

Bericht door Bloem82 »

@ Noortje 1.. Ik klikte ook telkens op change seats maar ik bleef deze krijgen. Ik heb heel goed het kaartje bestudeerd maar ik kwam er niet uit.
Section 1 was ik al snel achter en later zag ik dat de tafeltjes vooraan nummer hadden, zoals 1a, 2a, 3a enz. Dus ik ga er maar vanuit dat we daar zitten..
Het blijft zo een verrassing :lol:
2009 Chicago - San Francisco http://wilcoamanda.reismee.nl
2010 Minneapolis - Miami http://wilcoamanda2010.reismee.nl
Afbeelding
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Bericht door lekkervaakweg »

Veel shows kan je op de dag zelf of een dag van te voren goedkoop boeken bij een van de vele ticketburo's in Las Vegas. Wij betaalde vorige week 77 dollar voor een prima plek bij Le Reve in Wynn. Erg mooie show een echt aanrader. Zelf ben ik ook helemaal fan van de BlueManGroup inmiddels al 3x geweest. Het is erg rustig in Las Vegas dus profiteer ervan wat betreft hotelprijzen en theatertickets.

En een geweldig buffet vind je bij Wynn echt super uitgebreid, luxe en heerlijk

Veel plezier iedereen wij zijn net terug van een geweldige maand en maken alweer plannen voor 2010
travelgirl61
Amerika-ontdekker

Bericht door travelgirl61 »

Wij zijn al drie keer in LV geweest.
Alle tickets voor de shows die we bezocht hebben hebben we gekocht bij de half price ticket loketten: op een aantal locaties aan de strip.
Mama mia, Cirque du Soleil (Mystere, zumaniti, Ka,alegria, saltimbanco, Quidam heb ik gezien), phantom ofthe opera. Allemaal prima plek en uitzicht voor een prima prijs en veel goekoper dan de verkoopsites.
Ka vond ik geweldig, actie en acrobatiek. Je kan op you tube filmpjes zien van een aantal shows van cirque.
Over het algemeen vind ik wel; hoe duurder een kaartje (Van cirque) hoe beter ik de show vond. Maar dat is persoonlijk.
Succes en vooral veel plezier! :D
Elke reis begint met de eerste stap
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Jerre »

Bloem82 schreef:Ik heb gister ook kaartjes geboekt voor David Copperfield! Op 25 juni gaan we.
We zitten op rij 3a maar ik kan op het kaartje (floor plan) niet goed zien welke plek dat is. Wel section 1. Ik ga er maar vanuit dat het goede plaatsen zijn.

Ik kijk er nu al naar uit, het lijkt me geweldig, zo'n show! :dance:
normaal gezien geen slechte plaatsen. wij hadden section 1 rij 10B en zaten op het 2de verdiepje helemaal links van de zaal. er stond nog een tafel langs ons. ik gok erop dat 3A dan het "gelijkvloers" is dus een tafel die tegen het podium staat en dan aan de rechterkant van de zaal.

en voor Q-bic.. bij sommige mensen zeiden ze dat ze uitgekozen gingen worden voor de show maar op sommige momenten werd er ook gewoon (ik gok) willekeurig een frisbee in het publiek gegooid en degene die hem opving mocht naar voor komen :p
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
soolmyer
Amerika-newbie

Bericht door soolmyer »

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw op het forum
Ik vertrek op 30 juni voor 4 weken op rondreis naar zuid west amerika.
op 14 15 en 16 juli doen we las vegas aan.
Wij ook zouden graag naar Cirque du soliel willen gaan bekijken. Is het verstandig om te wachten met tickets kopen of is het beter om dit online op voorhand de doen ?
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

soolmyer schreef:Wij ook zouden graag naar Cirque du soliel willen gaan bekijken. Is het verstandig om te wachten met tickets kopen of is het beter om dit online op voorhand de doen ?
Dat ligt er maar helemaal aan of je persé een bepaalde show wilt zien, als je echt bv. Mystere wilt zien kun je beter nu reserveren, dan weet je zeker dat er plaats is, maakt het je niet uit welke show je wilt zien, dan kun je een voordeeltje behalen door in Las Vegas naar Tix4tonight (zit op een aantal plaatsen op de strip) te gaan, en te kijken welke show er eventueel met korting te krijgen is, je loopt dan wel de kans dat je geen enkele Cirque show ziet, maar dat is dan de gok ( :wink: ) die je neemt.
soolmyer
Amerika-newbie

Bericht door soolmyer »

Ok,
bedankt
Ik ben vooral geintreseerd in één van de Cirque du soliel shows.
Zal dan maar op voorhand boeken ! :)
kraaltje
Amerikafan

Bericht door kraaltje »

heb net tickets geboekt voor KA en voor Zumanity,was een top deal,voor Ka heb ik 2 tickets voor $150,= per stuk,en 2 tickets voor $25 dollar per stuk,dus $350 dollar totaal voor 4 tickets,zitten bijna helemaal vooraan.Voor Zumanity heb ik 2 Tickets voor $100,= dollar per stuk,en 2 voor $25 dollar per stukis dus 250,= dollar voor 4 tickets,ook op perfecte plekken,niet helemaal vooraan,maar zeer goed.
loekie
Amerika-ontdekker

Bericht door loekie »

Net terug uit de VS, begin van de reis in Treasure Island gezeten en kregen meteen de aanbieding van het hotel om naar Mystere te gaan voor de helft van de prijs. Einde van onze reis in MGM gezeten en naar Ka geweest, (ongelooflijk mooie show).Hadden kaarten op smarter vegas gekocht met flinke korting,kregen van Mgm meteen ook een aanbieding voor 40% korting. Waren echter nog genoeg plaatsen over,vooraf reserveren niet per se noodzakelijk lijkt mij.Aanbiedingen voor shows overal in Vegas te krijgen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer