Weet iemand een goed/betaalbaar hotel bij de west entrance van Yosemite NP? (ik vind de prijzen in Yosemite toch wat aan de hoge kant)
Het gaat om een nacht in augustus.
Cedar lodge in El Portal?
Wij hebben er twee jaar geleden overnacht en er voor de komende reis weer geboekt.
Via Usareisen.de kun je dit hotel het goedkoopst boeken.
cedar lodge zou ik dus niet doen, ben net terug van dit hotel en vond het eigenlijk niks, hoop geld voor redelijke kamer verder is er helemaal niks bij en het eten is echt niet weg te krijgen. Ik zou Yosemite view lodge dan nog eerder doen, is zo'n 5 mile dichter bij het park en het eten is er beter.
Waarom wil je trouwens aan deze kant zitten?
Ik ken de hotels in El Portal niet. Via usareisen.de is het inderdaad niet duur, maar een tent in Curry Village is nog goedkoper. Wel basic natuurlijk, maar dan zit je wel helemaal midden in het park, je kunt de auto laten staan, en ook 's avonds nog een rangerprogramma bijwonen, of een beer tegen het lijf lopen.
Ik vond Cedar lodge ook niet echt geweldig. Vond het zelfs vies, maar dat is 2 jaar geleden misschien is het opgeknapt. Zoals je ziet zijn de meningen verschillend.
Zou dat iets zijn?
Misschien iemand ervaringen met dit hotel?
Groetjes Joyce
Geen ervaring, maar je zit vergeleken met El Portal al weer een stuk verder van het park.
Waarom niet gewoon in El Portal of in het park? Je zit toch nauwelijks op je kamer lijkt me.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.