Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
hotel San Francisco
hotel San Francisco
We gaan een rondje Zuid West Amerika maken en hebben aan het eind en aan het begin twee nachten in San Francisco.
We vinden het wel leuk om 1x daarvan centraal te zitten, bijvoorbeeld hotel in/bij Fisherma'n's Wharf.
Maar $ 30 of 40 neer te moeten tellen voor parkeren vinden we wat veel!
Wie weet er leuke en betaalbare hotels, die een beetje centraal liggen en die eigen parkeergelegenheid hebben?
We vinden het wel leuk om 1x daarvan centraal te zitten, bijvoorbeeld hotel in/bij Fisherma'n's Wharf.
Maar $ 30 of 40 neer te moeten tellen voor parkeren vinden we wat veel!
Wie weet er leuke en betaalbare hotels, die een beetje centraal liggen en die eigen parkeergelegenheid hebben?
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Re: hotel San Francisco
Er zijn al een aantal topics over dit onderwerp, die kan je denk ik wel vinden met de zoekfunctie.
Voor San Francisco hadden wij eerst het Super 8 Fishermans Wharf geboekt. Maar we hebben dit later geannuleerd en hebben nu The Wharf Inn geboekt. Dit is wel een stuk duurder, maar veel dichter bij Fishermans Wharf, de zekerheid van een gratis parkeerplaats (Super 8 heeft niet voldoende parkeergelegenheid voor alle gasten) en veel beter reviews op Tripadvisor.
Ik kan je nog niet vertellen hoe het is geweest, want we zijn daar pas over een maand.
Succes ermee! Gr. Annouk
Voor San Francisco hadden wij eerst het Super 8 Fishermans Wharf geboekt. Maar we hebben dit later geannuleerd en hebben nu The Wharf Inn geboekt. Dit is wel een stuk duurder, maar veel dichter bij Fishermans Wharf, de zekerheid van een gratis parkeerplaats (Super 8 heeft niet voldoende parkeergelegenheid voor alle gasten) en veel beter reviews op Tripadvisor.
Ik kan je nog niet vertellen hoe het is geweest, want we zijn daar pas over een maand.
Succes ermee! Gr. Annouk
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in de Columbus Motor Inn, gratis pakeren en goed gelegen.
Marianne
Marianne
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hadden via priceline voor $65 per nacht het Hyatt Fishermans Wharf geboekt. Wel met torenhoge parkeerkosten ($45 excl. tax per nacht!), maar uiteindelijk waren we toch nog goedkoper uit dan bij het eerder genoemde Columbus Motor Inn.
Is het een optie om zonder auto in SF te zitten. Scheelt je in parkeerkosten en autohuur.
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
Nee, we hebben de autohuur al geboekt.Joycee schreef:Is het een optie om zonder auto in SF te zitten. Scheelt je in parkeerkosten en autohuur.
We komen laat aan op San Francisco Airport, dus dan is het wel handig gelijk de auto te kunnen ophalen, anders moeten we met OV of taxi in het hotel zien te komen en anderhalve dag later weer bij verhuurbedrijf zien te komen met bagage en al.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Je kan de auto heel erg downtown ophalen....
Bush Street, Union Square zitten veel verhuurstations.
Bush Street, Union Square zitten veel verhuurstations.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ze mogen me ondertussen wel een week gratis verblijf aanbieden voor alle keren dat ik reclame voor ze maak,maar daar ga ik weer:
https://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml
Redelijk betaalbaar,gratis parkeren,15 minuten lopen naar Fish.Wharf en andere dingen die iedereen wil zien.
Ik ben er voor het laatst geweest in 2006,en er zit een nieuwe eigenaar in nu, dus geen idee hoe het nu is, maar het was een prettig, eenvoudig motel,schoon, broodjes en koffie s'morgens in de lobby (2x2 meter) met aardige eigenaars.
https://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml
Redelijk betaalbaar,gratis parkeren,15 minuten lopen naar Fish.Wharf en andere dingen die iedereen wil zien.

Ik ben er voor het laatst geweest in 2006,en er zit een nieuwe eigenaar in nu, dus geen idee hoe het nu is, maar het was een prettig, eenvoudig motel,schoon, broodjes en koffie s'morgens in de lobby (2x2 meter) met aardige eigenaars.
Iemand nog geweest de afgelopen maanden?Pete.Z schreef:Ik ben er voor het laatst geweest in 2006,en er zit een nieuwe eigenaar in nu, dus geen idee hoe het nu is, maar het was een prettig, eenvoudig motel,schoon, broodjes en koffie s'morgens in de lobby (2x2 meter).
Wat is jullie ervaring?
Groetjes
Ed
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij zaten hier 3 dagen in "Holliday inn civic centre" wat ik zeker niet aan zou raden. Het hotel was qua uitsraling een 6 - 7 maar het ligt in een buurt vol zwerfers en junks. Zonder auto even naar de bushalte lopen was hier zeker niet aan te raden. Parkeren was hier ook 20 a 30 dollar per dag wat volgens mij redelijk standaard is bij alle hotels in grote steden van Amerika
Kijk voor ons Amerika reis verslag op http://www.vandewateropreis.nl/! Je vind hier ook reisverslagen van onze andere reizen!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben zomer 2007 in Town House Motel geweest en eerlijk gezegd viel het mij tegen.
Wij kregen een rokerskamer (terwijl we bewust niet-rokers hadden gereserveerd. Het receptiepersoneel was kort af en de kamers erg gehorig (je kon de buren letterlijk verstaan). Wij kiezen er dus niet meer voor...
Wij kregen een rokerskamer (terwijl we bewust niet-rokers hadden gereserveerd. Het receptiepersoneel was kort af en de kamers erg gehorig (je kon de buren letterlijk verstaan). Wij kiezen er dus niet meer voor...
14 juni tot 7 juli 2007: Toronto en West-USA (http://amerika2007.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
16 juni tot 9 juli 2009: New York en (Noord)West-USA (http://amerika2009.dejongmultimedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false;)
-
- Amerika-ontdekker
Wij zijn er vorige week geweest. Het is idd wel wat gehorig, maar verder een prima hotel. Schoon, vriendelijk personeel, degelijk en natuurlijk op loopafstand van een hoop moois in SF!!!!Ed09 schreef:Iemand nog geweest de afgelopen maanden?Pete.Z schreef:Ik ben er voor het laatst geweest in 2006,en er zit een nieuwe eigenaar in nu, dus geen idee hoe het nu is, maar het was een prettig, eenvoudig motel,schoon, broodjes en koffie s'morgens in de lobby (2x2 meter).
Wat is jullie ervaring?
Groetjes
Ed
Hotel Coventry Motor Inn, daar hebben we vorig jaar gezeten en was goed voor elkaar voor een leuke prijs! (Gratis parkeren) Was denk ik een kwartiertje lopen naar Fisherman's Warff. Echt een aanrader!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij logeerden vorig jaar in The Mosser http://www.themosser.com/, kortbij Union Square. Ze hebben een eigen (betalende) parking, maar door de redelijke prijzen van de kamer, scheelt de totaalkost niet veel van sommige hotels waar de parking gratis is.
Wij waren alleszins zeer tevreden. Het waren wel heel kleine kamertjes, maar meer hadden we niet nodig in SF gezien je daar toch enkel een hotel nodig hebt om te slapen.
Wij waren alleszins zeer tevreden. Het waren wel heel kleine kamertjes, maar meer hadden we niet nodig in SF gezien je daar toch enkel een hotel nodig hebt om te slapen.
USA Westkust 2008 - http://hilkejoke.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht