Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koelbox aangeboden in San Diego.
Koelbox aangeboden in San Diego.
Hallo allemaal, we zijn aan het einde van onze rondreis gekomen en nemen onze fijne koelbox niet mee naar huis.
Is er iemand die morgen of overmorgen, 27 en 28 mei, in San Diego (we zitten in het hilton san diego resort (natuurlijk geboekt via hotwire, met dank aan dit forum) ) is die hier intresse in heeft???
We hebben hier al diverse mensen gevraagd, zelfs de receptie, maar ze weten er niemand voor.
Groetjes Barbara en Sander.
Is er iemand die morgen of overmorgen, 27 en 28 mei, in San Diego (we zitten in het hilton san diego resort (natuurlijk geboekt via hotwire, met dank aan dit forum) ) is die hier intresse in heeft???
We hebben hier al diverse mensen gevraagd, zelfs de receptie, maar ze weten er niemand voor.
Groetjes Barbara en Sander.
Re: Koelbox aangeboden in San Diego.
Ok jullie zijn de zoveelste geworden die hun koelbox achtergelaten hebben in hun hotelkamer....
Waarom namen jullie deze niet gewoon mee naar huis, hebben wij laatst ook gedaan. Hebben daar van alles ingegooid en met tape dicht geplakt. Anders hadden we weer een koffer moeten kopen en dit ging zeker zo goed en ondertussen hebben we er thuis weer plezier van.
VrGr,
Mark

Waarom namen jullie deze niet gewoon mee naar huis, hebben wij laatst ook gedaan. Hebben daar van alles ingegooid en met tape dicht geplakt. Anders hadden we weer een koffer moeten kopen en dit ging zeker zo goed en ondertussen hebben we er thuis weer plezier van.

VrGr,
Mark
Laatst gewijzigd door rhaf op 27 jul 2009, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Volgens mij zijn ze al bijna 2 maanden weer thuis. 

Vandaar ook de verleden tijd in de vraag.
Maar je koelbox gebruiken als vervangende koffer is ons goed bevallen en naar ons idee een prima tip voor die mensen die niet weten wat ze er mee moeten na het eind van de vakantie.
VrGr,
Mark
Maar je koelbox gebruiken als vervangende koffer is ons goed bevallen en naar ons idee een prima tip voor die mensen die niet weten wat ze er mee moeten na het eind van de vakantie.

VrGr,
Mark
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Die verleden tijd heb je na je aanpassing erin gezet?rhaf schreef:Vandaar ook de verleden tijd in de vraag.

Gedeeltelijk.... maar toch scherp van jouw
Grtz,
Mark

Grtz,
Mark
Ik breng hem altijd netjes terug naar de Wal-Mart en daar geven ze me dan ook gewoon netjes mijn geld terug.
Je krijgt gewoon binnen 30 dagen je geld terug dus ook de stoeltjes eventueel overgebleven chips,koekjes,frisdranken,etc.etc.etc.
Het is allemaal mogelijk bij de Wal-Mart.Ik ben zelfs van plan volgend jaar het assortiment uit te breiden met een laptop voor het hele gezin.
ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Je krijgt gewoon binnen 30 dagen je geld terug dus ook de stoeltjes eventueel overgebleven chips,koekjes,frisdranken,etc.etc.etc.
Het is allemaal mogelijk bij de Wal-Mart.Ik ben zelfs van plan volgend jaar het assortiment uit te breiden met een laptop voor het hele gezin.
ik zou zeggen doe er je voordeel mee
Zo zie je maar weer.... the thread might be old.....maar soms leer je er iets nieuws van of iets afwijkends he Jos
VrGr,
Mark

VrGr,
Mark
Nou strikt genomen vind ik dat nog niet zo'n slecht idee moet ik zeggen.
Mijn part betaal je dan steeds een klein bedrag aan de persoon bij wie je de koelbox ophaalt en dan zou die als de koelbox beschadigd of versleten is een nieuwe kunnen kopen.
Sterker nog, zo zou je bijna een business kunnen opzetten. Verhuur van zaken welke mensen op dergelijke rondreizen nodig hebben, maar niet direct mee heen of terug willen nemen.
VrGr,
Mark
Mijn part betaal je dan steeds een klein bedrag aan de persoon bij wie je de koelbox ophaalt en dan zou die als de koelbox beschadigd of versleten is een nieuwe kunnen kopen.
Sterker nog, zo zou je bijna een business kunnen opzetten. Verhuur van zaken welke mensen op dergelijke rondreizen nodig hebben, maar niet direct mee heen of terug willen nemen.

VrGr,
Mark
we zijn idd alweer een tijdje thuis, maar we hebben de koelbox niet teruggebracht naar de wal-mart, we hadden em ook langer dan 30 dagen ( maar liefs 32
)
toen we in San Diego naar de drive in bios gingen, wat echt een aanrader is!, hebben we heb gedoneerd aan onze mexicaanse buren, die er erg gelukkig mee waren, samen met het overgebleven deel van de koekjes, chips en cd-tjes.
Groetjes barbara
ps. leuk dat dat op ons verzoekje ook nog iets leerzaams naar voren is gekomen

toen we in San Diego naar de drive in bios gingen, wat echt een aanrader is!, hebben we heb gedoneerd aan onze mexicaanse buren, die er erg gelukkig mee waren, samen met het overgebleven deel van de koekjes, chips en cd-tjes.
Groetjes barbara
ps. leuk dat dat op ons verzoekje ook nog iets leerzaams naar voren is gekomen

Wij nemen altijd een piepschuim koelbox. Die zijn maar 8-9 dollar en gaan precies 4 weken mee
Iets kopen en 4 weken gebruiken en daarna weer terug brengen alsof er niets aan de hand, vind ik wel een beetje aan oplichterij ruiken. Het is op zijn minst erg schrieperig en wel heel erg stereotiep Nederlands!
Sorry dat ik het zeg.

Iets kopen en 4 weken gebruiken en daarna weer terug brengen alsof er niets aan de hand, vind ik wel een beetje aan oplichterij ruiken. Het is op zijn minst erg schrieperig en wel heel erg stereotiep Nederlands!
Sorry dat ik het zeg.
We hebben ook al twee keer de koelbox meegenomen naar huis, volgestopt met kleding en boeken. Gewoon dichtgeplakt met tape.
Maar nu je nog maar 1 koffer mag meenemen in economy, is dat toch niet meer echt een optie lijkt me?

Is dat bij ALLE maatschappijen eigenlijk??
Nog niet bij Air Berlin
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Je mag bij alle maatschappijen meer bagage meenemen als je maar $ 50,00 per koffer op de balie legt 

- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Daar kun je heel wat nieuwe koelboxen voor kopen 

Waar vliegen die vandaan?? Niet vanaf Amsterdam zeker?6foot6 schreef:Nog niet bij Air Berlin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1020 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 0 Reacties