Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

RV park in Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ginda
Amerika-ontdekker

RV park in Moab

Bericht door Ginda »

Hoi,

Wij gaat in juni een camperrondreis maken langs de westkust en vervolgens via Las Vegas naar Salt Lake City. Ik ben een beetje aan het rondkijken voor campings/RV-parks zodat we al vast wat ideeën hebben. We leggen in principe nog niets vast, maar dan hebben we wat achter de hand. Nu zag ik dat het in Moab stikt van de RV-parks. Maar welke kunnen we het beste kiezen? We willen hier graag een paar dagen blijven dus het moet wel een beetje gezellig zijn. Hebben jullie tips?
nikky_vv
Amerikafan

Re: RV park in Moab

Bericht door nikky_vv »

Hallo Ginda,

Het ligt er natuurlijk maar helemaal aan welke mate van luxe of primitiefheid je zoekt :)
Wij staan volgende week twee nachten op de KOA camping in Moab, deze is mij door velen (oa dit forum) aangeraden. We hebben dan een fully hookup dus lekker luxe. Vervolgens staan we nog een nachtje op Devils Garden, in Arches NP, waar we geen elektriciteit of water ofzo hebben.
Succes met plannen!

grt Nikky
-------------------------------------------------------------------------------------------
New York: 2004-2006-2008-2010
Westen: 2007-2009
Florida: 2008
Oosten: 2004

http://vangeldrop.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De KOA ligt buiten Moab, volgens mij wordt op het forum vooral Canyonlands RV Park aangeraden. Deze camping ligt in het dorp, op loopafstand van restaurants en winkels.

Marianne
Ginda
Amerika-ontdekker

Bericht door Ginda »

Ok, bedankt voor de tips. Ik zet ze op ons lijstje erbij!

Groetjes!
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Martin & Marianne schreef:De KOA ligt buiten Moab, volgens mij wordt op het forum vooral Canyonlands RV Park aangeraden. Deze camping ligt in het dorp, op loopafstand van restaurants en winkels.
Marianne
Klopt! KOA Moab ligt zeker 5-10 km voor Moab.Canyonlands ligt ín Moab... je zou dus prima lopend ergens naar toe kunnen. Ik schrijf zou... want wij kozen ook voor Canyonlands maar uiteindelijk zijn we nergens lopend naar toe gegaan. (veel te warm) Dus toch boodschappen doen mét de camper, uit eten mét de camper etc.
Canyonlands kan ik zeker aanraden. Ze bieden FHU en een klein zwembadje.

Misschien nog een tip: wij hebben een rit gemaakt met een Uni Mog, een soort jeep die over rotsen, kuilen, dus heel zwaar terrein reed. We vonden het zeer de moeite waard. enkele foto's
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

2 weken geleden op Canyonsland gestaan. Zoals hierboven vermeld is het absoluut een aanrader gezien de centrale ligging.
Wel reserveren, zeker in hoogseizoen of weekend!
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer