Het gevreesde forumbericht... we zijn weer thuis!
Na een super vakantie die voorbij is gevlogen! Onze vluchten gingen goed (1.30 overstap heen in Chicago en 40 min. terug) en koffers zijn ook meegekomen

Het vooraf routes maken met Tyre en deze op de Tomtom zetten is echt de uitvinding!! Je stapt je auto in, tikt de route aan.. en off you go met alle stops en bezienswaardigdheden die je van te voren al hebt aangegeven! BTW, zonder Tom hadden we het echt niet gered.. (de weg kwijt en elkaar denk ik

).
Auto ophalen en wegbrengen ging ook soepel. WIlde nog wel een verzekering aansmeren, maar dankzij het forum wist ik dat we voldoende verzekerd waren.
We reden een dodge avenger, prima voor ons en meer dan we hadden geboekt
Kort en krachtig (poging tot)
Las Vegas: SUPER! We hadden een aanbieding voor de Celibrity Spa Suite met buffet access. HEERLIJKE kamer met jacuzzi, lekker makkelijk eten wanneer je wilt en het kost niks! Als je wilt schieten op een range is Center Mass Firearms echt een aanrader, deze kerel nam echt de tijd voor ons. We hadden eigenlijk maar een half uur de baan maar zijn volgens mij wel een uur bezig geweest. Super ervaring!
29 Palms: Mocht iemand hier ook een overnachting doen, ga naar de Drive Inn! Kost bijna niets, en is echt een Amerikaanse belevenis!!
Los Angeles: Inderdaad een beetje vergane glorie, walk of fame is geinig.. maar niet super bijzonder. Toen ik het Hollywood sign zag, had ik wel zoiets.. JA DIT IS HET!
Santa Maria: Uhm, hier valt niet veel over te zeggen, was alleen een overnachting

Route er naar toe natuurlijk wel mooi! Toch nog even de stop gemaakt bij Neverland.. voelt toch raar!
Big Sur: WAUW. Wauw wauw. We hebben 2 nachten geslapen in Ripplewood en het was echt geweldig! We hebben een paar hikes gedaan (heb het nog niet ergens gelezen, maar werd er niemand GEK van alle vliegjes???!!! Dit hadden we nog nooit meegemaakt maar we konden wel wegrennen -alleen tijdens de hikes trouwens, niet waar we sliepen hoor)!) en alles is daar zoooo mooi! Heel indrukwekkend!
Monterey: De rit ernaartoe (en naar Big Sur) zijn super mooi, veel plekjes waar je goed kunt stoppen en kijken. Ene dag hadden we veeeel mist en andere dag was het gelukkig weer clear. Whalewatch gedaan.. alleen niet veel gezien

San Francisco: Sommige delen zijn echt heel mooi en voelen echt aan als San Francisco. Andere delen vond ik echt verschikkelijk en gewoon eng, al die zwervers..bah. Alcatraz de (engelse - op aanraden van het forum

) audiotour gedaan, heel indrukwekkend! Kabeltram echt super leuk en handig als je een passport koopt, kun je ook nog met de bus.
Al met al hebben we 2066km gereden (peanuts vergeleken met anderen

) en hebben we ontzettend genoten!!! Voor ons beide was het verblijf in de cabin in Big Sur het mooiste en leukste en als 'belevenis' de drive inn en het schieten op de range.
Stiekem heb ik deze vakantie al wat hints laten vallen dat ik volgend jaar voor de laatste keer (jaja, dat zal wel) naar de USA wil. Een soortgelijke trip maken, ik zou alleen niet weten wat! Iemand nog tips qua routes en parken? (Florida en Miami hoeft niet zo van mij).
In ieder geval, wederom bedankt voor alle tips!