Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
yosemite Shilo Inn
yosemite Shilo Inn
Iemand ervaring met het Shilo Inn Hotel nabij Yosemite NP?
Ik vind niets terug op http://www.allesamerika.nl/reviews/locations/viewlist/5
flooke
Ik vind niets terug op http://www.allesamerika.nl/reviews/locations/viewlist/5
flooke
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: yosemite Shilo Inn
Mammoth Lake is een kleine 40 mile van de oostingang (Tioga Pass).
Het motel ken ik niet omdat wij altijd met een camper reizen.
Het motel ken ik niet omdat wij altijd met een camper reizen.
Ben nu aan het twijfelen of we in Oakhurst of in El Portal zullen overnachten...we komen van San Francisco en rijden na Yosemite NP door naar Death Valley..
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
El Portal is een heel stuk dichterbij,en zou altijd mijn voorkeur hebben.
wij zullen daar ook verblijven als we van yosemite komen ik heb de keus voor dit hotel gemaakt op basis van de reviews op tripadvisor zie de link http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ornia.html
groetjes
wilfried
groetjes
wilfried
Wij hebben vorig jaar, toen we Yosemite verlieten, een omweg gemaakt via Bodie naar Mammoth Lakes. Was heel goed te doen. Daar hebben wij ook overnacht in Shilo Inn, een prima hotel met grote, moderne en schone kamers, om de volgende dag naar Death Valley te gaan.
Het meest opvallende was het bord op de deur; 'Snow or Ice May Fall From Roof', en dat hartje zomer.
Op een paar minuten lopen ligt 'Perrys Italian Cafe', waar we voortreffelijk gegeten hebben.
Groetjes,
Paul
Het meest opvallende was het bord op de deur; 'Snow or Ice May Fall From Roof', en dat hartje zomer.
Op een paar minuten lopen ligt 'Perrys Italian Cafe', waar we voortreffelijk gegeten hebben.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb even gekeken wat de Shilo Inn in Mammoth Lakes kost als wij daar zitten in juni. Wij zouden $ 179,95 (excl. 13% tax) kwijt zijn.Izognoeg schreef:Wij hebben vorig jaar, toen we Yosemite verlieten, een omweg gemaakt via Bodie naar Mammoth Lakes. Was heel goed te doen. Daar hebben wij ook overnacht in Shilo Inn, een prima hotel met grote, moderne en schone kamers, om de volgende dag naar Death Valley te gaan.

Roland
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik kan Roland hierin ondersteunen. Als je in Mammoth gaat zitten, dan zou ik ook voor het Motel 6 kiezen. Wij hebben daar nu al twee keer overnacht en inderdaad ook twee keer bij Perry's Italian Café gegeten, zowel ontbijt als 's avonds.Coyote schreef: Ik heb even gekeken wat de Shilo Inn in Mammoth Lakes kost als wij daar zitten in juni. Wij zouden $ 179,95 (excl. 13% tax) kwijt zijn.Dat vinden wij toch wat extreem als we in Motel 6 in Mammoth Lakes voor $ 59,39 (excl. tax) kunnen zitten. Minder luxe maar wel 3x zo goedkoop en ook op loopafstand van Perry's Italian Cafe...
![]()
Roland
Martin
Yosemite Shilo Inn in Oakhurst kost maar 89,95 $ op 22 april, toch een groot verschil met mammoth lakes 229,95$!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kan die dag (22 april) ook in de vallei gaan zitten. In Curry village is een cabin without bath (douches vlakbij) vrij. Kost $79,- excl. tax. Zou ik persoonlijk prefereren boven een onderkomen buiten de vallei.
Martin
Martin
Dan is die prijs explosief gestegen. Wij betaalden vorig jaar in het hoogseizoen $ 95,00 incl. tax. Dat was een kamer met twee kingsize bedden.flooke schreef:Yosemite Shilo Inn in Oakhurst kost maar 89,95 $ op 22 april, toch een groot verschil met mammoth lakes 229,95$!
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Via Priceline dit hotel gekregen voor $80. Gezien de bovenstaande prijzen lijkt me dit een goeie deal.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2379 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 5 Reacties