Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel San Francisco

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
jerkar
Amerikafan

Hotel San Francisco

Bericht door jerkar »

Hallo allemaal,

We zijn nu aan het zoeken naar een hotel in San Francisco, voor 4 nachten.
We willen in SF de gebruikelijke hotspots bekijken.
Al e.e.a. gelezen op het forum, en de meeste mensen gaan volgens mij naar een hotel in Fisherman's warf of Union Square.
Wat raden jullie aan? Voor ons is een goede locatie heel belangrijk, parkeerkosten kan uiteindelijk een doorslag geven.
Priceline maakt trouwens onderscheid tussen union square east en west, maakt dat nog veel uit?
jerkar
Amerikafan

Re: Hotel San Francisco

Bericht door jerkar »

Kwam trouwens dit ook tegen..
Iemand ervaring ermee?

https://www.park-by-phone.com/longterm/?ownerid=bart
Ben IA
Amerika-newbie

Bericht door Ben IA »

Hallo Jerkar,
ik vind SF een prettig compacte stad. Een hotel bij Fishermans Wharf of Union Square is voor mij dus geen must.
Wij hadden vorig jaar Hotel Griffon in het Financial District. Dat klinkt misschien saai maar we zaten 3 minuten van het water vlak bij de Ferry Building.
Union Square en Chinatown ben je zo en ook Fishermans Wharf is met het openbaar vervoer prima te doen.
Voor goede prijzen van goede hotels: check priceline en hotwire. Er is veel uitleg over op dit forum en zeker de moeite waard. Officieel kostte ons hotel ons voor 3 overnachtingen $550, wij waren maar $ 240 kwijt.

tip qua openbaar vervoer: Wij hadden een dagkaart gekocht voor de cablecars. 's Morgens één titje kunnen maken, de rest van de dag reden ze allemaal vol door (september). Opstappen kon alleen nog bij de draaipunten met een rij van heb ik jou daar. Uiteindelijk maar de gewone tram gepakt (eigenlijk veel leuker; voor een habbekrats zit je gewoon tussen de locals ipv in de tourist trap)

veel plezier in SF; het is echt een fantastische stad!

Ben
Sunnygoeswest
Amerikafan

Bericht door Sunnygoeswest »

Ik heb gister via Expedia de aanbieding voor het Sheraton in Fishermans Warf geboekt voor 100 euro per nacht voor as juli. Ik vond dat niet duur als je na gaat dat dat zelfs goedkoper is dan 2 sterren hotels zoals de Wharf Inn.
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Sunnygoeswest schreef:het Sheraton in Fishermans Warf...
Weet je ook de parkeerkosten? Ik vind 2 verschillende bedragen, 43 en 49 dollar per dag...
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Je kunt ook kijken naar de Columbus Motor Inn. Bij hen is het parkeren inbegrepen.
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ik ben het Corry eens het Columbus Motor Inn is een prima hotel en parkeren is gratis.
Bovendien is het heel goed gelegen: op loopafstand van Fishermann's Wharf niet ver van "Little Italy" dus echt
een goed hotel. IK heb er overnacht in 2007.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
Sunnygoeswest
Amerikafan

Bericht door Sunnygoeswest »

Nee, ik weet de parkeerkosten niet precies, maar ik ga er inderdaad vanuit dat het rond de 45 dollar zal zijn. Dan nog blijft het een aantrekkelijke prijs.

Ik heb zelf ook gekeken bij het Columbus Motor Inn maar die zitten al vol wanneer wij gaan.
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Heb je ook als eens gekeken bij de "Sister properties" van Columbus Motor Inn die zijn ook allemaal goed
gelegen en hebben dacht ik allemaal gratis parkeren.

Groet Theo
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
stefan9
Amerika-ontdekker

Bericht door stefan9 »

Veel forumleden hebben HYATT fisherman's Wharf**** geboekt via Priceline.com. Meestal voor 65$ per nacht. Volgens tripadvisor een uitstekend hotel (plaats 26 van 250 hotels). Ik heb het hotel geboekt van 4 tot 7 oktober eveneens voor 65$.
tomme17
Amerika-ontdekker

Bericht door tomme17 »

Zonet 4 nachten geboekt in the huntington hotel, voor 99$ per nacht ipv 225$! En dit via hotels.com.
4 sterren hotel, met spa eraan :-)
Hanny65
Amerikafan

Bericht door Hanny65 »

niet slecht moet je nog apart betalen voor parkeren??
tomme17
Amerika-ontdekker

Bericht door tomme17 »

Wij huren onze wagen pas als we San Francisco verlaten (bij Avis, op 300M van hotel), dus geen idee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer